Missä Lynxin huolto Kuopiossa?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Ghost, 7/10/10.

  1. Ghost

    Ghost Member

    Brp:n sivut ei tunne Lynxille Kuopiossa mitään huoltopalveluita? Ihmeellistä touhua... Saisivat nyt edes kunnon toimivan huollon tilalle kun näyttää tämä Kuopion kenttä kusevan jo monelta kantilta aika pahasti. Jos Leppänen huoltaa, niin ristin käteni ja toivon että vehkeet ei ensi talvena porsi... :-[
     
  2. Kitunen

    Kitunen Kotimainen laatutuote

    Vs: Missä Lynxin huolto Kuopiossa?

    Olen ymmärtänyt että konepuoti (VML-ponsor) huoltaa, mutta Leppänen myy, Lynxejä siis. ??? Ja varaosat/ tarvikeet lynxeihin saa ponsorilta, tai ainakin viimeviikolla vielä sai ::) Paremmin asiasta tietävät henkilöt valaiskoot asiaa
     
  3. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Vs: Missä Lynxin huolto Kuopiossa?

    Takuu korjauksen teetätin Savon Konehuolto Oy siellä niitä lynkeröitä korjataan urakalla ja hyvin tekevät, iskaritkin huollatan aina siellä.
    Paras, halvin ja asiantuntevin liike kuopiossa. Entinen yritys oli sokka motors http://www.sokkamotors.fi/

    Yhteystiedot.

    Janne Sokka 050 369 7636 [email protected]
     
  4. MikkoM

    MikkoM Member

    Vs: Missä Lynxin huolto Kuopiossa?

    Sokalla kannattaa tosiaan käyttää. Itse olen siellä käyttänyt ja nytkin pitäisi iskarit viedä.
     
  5. k-kettu

    k-kettu Xrs egotykki

    Vs: Missä Lynxin huolto Kuopiossa?

    TÄllä hetkellä eikös lynen valtuutettu huolto ole siellä saaristo kaupungin tien kupeessa? EEntinen kone vene sunin paikalla
     
  6. jmmm

    jmmm Lynx Rave sdi -08

    Vs: Missä Lynxin huolto Kuopiossa?

    Siellähän se
     
  7. joniruotsalainen1

    joniruotsalainen1 New Member

    AJ RSteam Oy palvelee Kuopiossa
    Huoltaa ja korjaa varsinkin BRP laitteet.
    Moottorikelkka vuokraus ja asiantunteva huolto ja varaosat
    www.rsteam.fi
    0400 149 599
     

Suosittele tätä sivua