Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä TaistoTurrikka, 16/12/09.

  1. VIPER

    VIPER Well-Known Member

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Minun mielestä edelleen maailman COOLEIMMASTA autosta peräisin. Varsinkin tuo metallinsininen GTS-malli Shelbyraidoilla ilman mitään spoilerihärpäkkeitä :p Ajajan auto valtavalla koneella, väännöllä ja äänillä ilman mitään hienoja sutimisenesto/ajohallintajärjestelmiä. Lottovoittoa odotellessa...
     
  2. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Mun nikki on peräisin kaimani etunimestä.
     
  3. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    mulla Raamatusta
     
  4. vikke74

    vikke74 POLARIS

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    koirasta joka halusi aina kelkan kyytiin .. :)
     
  5. xtreme12

    xtreme12 polaris 900 fusion -05

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    teinipoikana kun survottiin subbareita auton konttitäyteen ja mulla oli chevy vanissa sen ajan parhaita 12tuuman xtreme 12 subbareita vino pino niin jollekkin sen puolen forumille tuli joskus rekattua ittensä nimellä *Xtreme12* siitä se lähti ja nykyään jokapaikassa pyörii xtreme12
    btcf , moottoripyörä.orc , kelkkalehti.com . irc , yms.. yms..
    monesti kysytty että *ootko oikeesti 12v ;D
     
  6. V.V.K

    V.V.K Well-Known Member

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    etunimi toinennimi sukunimi
     
  7. LapinStaalo

    LapinStaalo BD RE850 3700-19,Xtrim 600 3700-21,Everest 440-79

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Jo edesmenneen hieman räväkämmän puoleisen sukulaismiehen tokaisemana: "Perkhele sie ajat ko lapinstaalo". Hän nimittäin kutsui itseään lapinstaaloksi ja ajoi kelkalla ku hullu, poronnahkaliivi päällä ja karvalakki päässä vipattaen.
     
  8. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Onhan tuota nimen alkuperää kyselty. etunimi toinennimi sukunimi... J.O.L eli Jollikka
     
  9. Mänä

    Mänä Nytro

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Yläaste aikoja ku joku rupes nimittää Mänäks ;D
     
  10. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Taitaapi vissiin joni olla keksiny tuon:D
     
  11. nappula

    nappula Potkukelkkailija nykyään ...

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Emäntä sanoo nappulaksi kun oon sitä nuorempi. Ikäeroa jopa huikea vuosi... ;D
     
  12. Athene

    Athene MXZ X-RS 600R E-TEC Competition

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Mä nyt satun olemaan tälläinen jumalatar ;D.
     
  13. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Oli sillo kelekkana catti ku tänne kirjauduin niin pistin sen ku pari muuta mitä yritin laittaa oli jo käytössä.
     
  14. cattikeke

    cattikeke AC F7

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    no kun catilla mennään ja kekeksi on haukuttu(vaik ei oo nimi) niin siin se!
     
  15. syvasa

    syvasa Lynx enduro 500,Lynx rave re 600 egotykki

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Omasta sukunimestä ja etunimestä.
     
  16. Möykky

    Möykky AC M8 -09 SP LE

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Seiskaluokalta astihan tuo nimi on seurannut. En kyllä muista mistä nimi tuli. Paljon kuitenki huilas verta sen takia, mutta viimein tutkin kivuttomammaksi hyväksyä sen ;D
     
  17. rakkeri

    rakkeri Active Member

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    työkseen tulee ajeltua trakkeria
     
  18. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    No mulla sama ammatti mut toki eri nick :)

    Laplander= Lappalainen ja RR varmaan jokainen kelkkaileva jannu tietää ;D

    .:LaplandeRR:.
     
  19. ProJumi

    ProJumi 850 Rmk - 19

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Tais olla toissatalvella, ku jäin jostain syystä kiini kokoajan ku ajoin kelkalla. Ja aina ku iskä tuli
    repimään sitä kelkkaa pöpeliköstä se vaan sano:" Oot sääki perk*le eri kelkkakunkku ku jäät kokoajan kiini" :)
     
  20. Masai

    Masai Well-Known Member

    Vs: Mistä oma nickisi on peräisin/mistä olet sen keksinyt?

    Tämä onkin sitten pikkuisen pidempi tarina. Kauan sitten kun olin kaverin kanssa tuolla afrikassa timantteja etsimässä, pitkin viidakoita kulettiin. Törmättiin siellä monen moiseen kulkijaan ja heimoon.
    Kerrankin siinä satuttiin yhteen viidakko kylään jonkin moiseen juhlahumuun. Kiljuen ottivat meidät vastaan ja kaverin kanssa siinä nyökyteltiin ja oltiin vähän hämillään, että meitäkö ne rupeaa nyt kestiämään. Viittoilivat meille että kylpyyn tuonne isoon paljuun, no me siinä vaatteet pois ja mentiin sinne paljuun sitten istumaan. Kaveri valitti että vesi on vähän viileää, että voi tulla itsetunto ongelmia jos ei saada yhtään kuumemmaksi tätä. Niin alkoivat sitten tulia tekemään pöntön alle. Mukavan lämmintä rupesi siinä jo vesi olemaan ja juhlat siinä ympärillä vain kiihtyi. Eipä siinä mennyt kun tovi kun rupesi sellainen kohtalaisen pulska kaveri sinne vihanneksia silppuamaan. Tuumittiin siinä että melkoisen yrttikylvyn meille kesken juhlien järjestivät. Tunti kun oli siinä oltu niin rupesi se vesi olemaan aika helvetin kuumaa. Siinä vaiheessa me tajuttiin, kun se iso lihava tuli sellaisen kauhan kanssa sitä paljua hämmentämään, että mehän olla illan pääruoka. Selvittiin sitten siitä kun kerrottiin että kovin on valkoinen mies sitkeää ja kolesteroliakin saattaa olla.

    Siitä me sitten saimme idean noihin kylpytynnyreihin.

    Toinen juttu oli sitten sellainen, kun oltiin siellä savannilla metsästämässä vähän isompia otuksia. Silloin ei ollut kun pelkkiä kuonoja. Kaveri oli voittanut vedonlyönnin paikallisten kanssa jostain. Palkinnoksi se sai rekkakuorman sonnin sarvia. Tuumittiin että mitä hittoa me näille tehdään. Aikamme siinä apinanleipäpuun alla istuttiin ja tuumittiin. Siitä ohi kulki sitten iso tokka kuonoja. Silloin tuli se iso idea että liimataan taatelimännyn pihkalla noille kuonoille nuo sarvet. Eihän siinä muuta kun jahti käyntiin. Siinä saatiin iltaan mennessä kaikki kuonot sieltä serengetin tasangolta pyydystettyä yhteen aitaukseen. Seuraavana aamuna mallailtiin niitä sarvia elikoille ja paras paikka oli siinä kuonon päällä. Siitä se sarvikuono sen nimen sai.

    Samalla reissulla sitten paikalliset alkoivat kutsua minua valkoiseksi Masaiksi.
     

Suosittele tätä sivua