MXZ 600 SDI käyttö kokemuksia? kuinka hyvin pelaa? miten on kulutukset olleet?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä MarkoZR600, 6/4/07.

  1. MarkoZR600

    MarkoZR600 Well-Known Member

    miten on pelannut eri vm. onko -06 olleet softan päivityksen jälkeen ok.?
    Olen ostamassa MXZ 600 sdi:tä olisin kiitollinen tiedoista miten olette pärjänneet laiteitte kanssa. :)
     
  2. Motosti

    Motosti Member

    Re: MXZ 600 SDI käyttö kokemuksia? kuinka hyvin pelaa? miten on kulutukset ollee

    Kaikissahan sitä remppaa on.Mut kone on mulla toiminu ihan hyvin yks anturi vaan vaihettu siihen äänenvaimentajaan.Ja kun öljypumppuki alako pelaan ihan itestään ettei jumi enään ni kaikki on ihan ok ;D
     
  3. unppi

    unppi Yamaha

    Re: MXZ 600 SDI käyttö kokemuksia? kuinka hyvin pelaa? miten on kulutukset ollee

    Eipä tuossa 07:ssa ainakaa oo ollu mitää onkelmia. Hyvin naukuu
     
  4. Revsdidoo

    Revsdidoo M8 162" -13

    Re: MXZ 600 SDI käyttö kokemuksia? kuinka hyvin pelaa? miten on kulutukset ollee

    -04 minulla toiminu erittäin hyvin. Kulutuksesta sen verran, että parhaimmillaan olen päässyt 11,3 l/100 km. kuitenki lähes aina alle 15 l /100km. Ikinä ei ole menny yli 20 litraa/100km. Elikkäs kohtuu pieniruokanen kampe. ;D
     
  5. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Mulla toiminu moitteettomasti, todella luotettava kampe...
    Ja aina hymyilyttää kun laskee keskikulutuksia :)
     
  6. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Re: MXZ 600 SDI käyttö kokemuksia? kuinka hyvin pelaa? miten on kulutukset ollee

    Paljon teillä on kilometrejä noissa vehkeissä? Varmaan sitä luotettavuutta pitäis peilata niihin, ja jos voisitte kertoa kans vähän ajotyylistä ja -maastoista. Siitä sais hyvän kuvan tilanteesta ja olis vertailukelpoinen. Mulla oli tänä talvena keskikulutus 26-27 litraa sadalle ja tästä syystä pieni päivitys ens kaudeks on pyörinyt itelläkin mielessä :p
     
  7. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Kaverilla porsi SDI tosa muutama viikko sitten. 8000km mittarissa ja toinen mäntä halki, siis OIKEASTI keskeltä suora leikkaus, ilmeinen valmistevika. Ristitappi ja männänrengas piti sen kasassa vikat kilsat.

    Kuitenkin, tutkailtiin toista mäntää ja se oli ihan priima ja virheetön, jopa männänrenkaassa oli pinta lähes joka kohasta ehyt. Ei tosiaankaan kantsi pohtia, onko noi jotain kertakäyttöpelejä, vaan ihan oikeasti näkys olevan hyviä laitteita. Sähköt on tietty oma juttunsa, JOS sinne jotain yksilöllistä vikaa ilmestyy..

    Männillä ilman tota halkeamista ois varmaan vielä huuattanu toiset 8000km. Mosa ei ole päässy tolla kaverilla helepolla, 90% ajasta kaasu pohjassa umpihankea ;D
     
  8. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Re: MXZ 600 SDI käyttö kokemuksia? kuinka hyvin pelaa? miten on kulutukset ollee

    Mulla ei oikein toiminu. Päivä ajoa ja viikko pajalla 8)
     
  9. kimmo

    kimmo nykyisin mzx x-rs 600

    mulla -07 600 sdi reippaalla reittiajolla kulutus ollu valillä 14-16l/100km yleensä kuitenkin vähän alle 15l kyllä sitten jos ummella ajaa niin menee 22l/100/km enempää en ole saanut koskaan viemään. olen kaikin puolin tyytyväinen peliin nii kilometrejä viime talvena kertyi 1300km jotkut ovat sanoneet että sdi:iit polttaa tulppia mulla on vieläkin alkuperäiset tulpat kiinni.. ;D
     
  10. Heimo Paila

    Heimo Paila Summit X -17

    Kelkkana 07 renegade, kilometrejä näille lumille toistaiseksi 1600+, ei mitään ongelmaa, käynyt kuin kello. yhdet tulpat vaihdettu ja nekin ensihuollon yhteydessa, vanhatki olis olleet vielä iskussa. Kulutukset: maximissaan n.18l/100km vaihtelevalla ajolla myös umpista, päälle 20l en ole vielä päässyt. Minimissään viime vloppuna luoston maisemissa reippaalla reittiajolla hitusen alle 12l/100km, mielestäni ei enää paha puolipitkälle ja karkealla (44mm) matolla olevalle kamppeelle ;D. Ens viikolla tiedossa raskaita kilometrejä mm. reen vetoa ja kaks päällä ajoa, katellaan sitten vielä kuinka kulupuoli tuosta nousee.
     
  11. kelkka700

    kelkka700 Guest

    kaverilla 06:vm summit kilometriä 9700 saattaa nyt olla jopa yli kympin eikä ole vikoja ollut alusta vaan pehmennyt,
    marianpäivien aikaan vedettiin 300km lenkki ja kulutus oli 15 luokkaa vaikka vauhti oli tosi reipas...
     
  12. Make76

    Make76 Khaos 146, 5900, SnoScoot 200

    Hyvin on pelannut sdi renegade ja kilsoja on n.5000. Kulutus ollu 15,5-20 yleensä 18 tuntumassa.
     
  13. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Re: MXZ 600 SDI käyttö kokemuksia? kuinka hyvin pelaa? miten on kulutukset ollee

    Omassa on kilometrejä n.8500, josta ite ajanu ~1500km ja toiminut pakokaasu anturin vaihdon jälkeen moitteettomasti, mitä nyt yks remmi menny, niin ja etupukki :D kulutus sellanen 15-20ltr/100km, oikeastaan en kovin tarkkaan ole laskenut...
     
  14. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Re: MXZ 600 SDI käyttö kokemuksia? kuinka hyvin pelaa? miten on kulutukset ollee

    Kantsisko alkaa kesäpuhteina miettiin männän vaihtoa, jos ei vielä ole vaihdettu?
     
  15. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Re: MXZ 600 SDI käyttö kokemuksia? kuinka hyvin pelaa? miten on kulutukset ollee

    Niinhän tuo pitäis, nyt vaan pittää yrittää nostaa toi saldo pikku hiljaa plussan puolelle... tässä kesän aikana vaihellaa kumminki, en tiiä sit jos pistäis laakeritkin samalla vaihtoon
     
  16. MarkoZR600

    MarkoZR600 Well-Known Member

    Kiitos vinkeista ja kommenteista. uusi yksilö haettu odottamaan ensi talvea.
    MXZ 600 Sdi -06 :D
     
  17. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Re: MXZ 600 SDI käyttö kokemuksia? kuinka hyvin pelaa? miten on kulutukset ollee

    onnea :D
     
  18. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Juu onnea vaam uudelle kelkille!! ;) ;D
     
  19. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    Nyt alko himottamaan tällänen kelkka ens talveks ;D joutus vaan aika paljon maksamaan väliä vaihtaessa nykysen pois :'(
     
  20. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Jos vielä alkuperäinen ruiskunsofta niin päivitä vaan se uusimpaan niin toimii huomattavasti paremmin. ;)
     

Suosittele tätä sivua