Nytro kestotestissä - touring mode

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Reverend_, 11/12/11.

  1. Rauta

    Rauta Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Kohta voidaan pitää Lymaha kokoontumisajot ;D
     
  2. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Jepa! Missä on lunta..?
     
  3. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Ei tietoa, kumi ei ole suoraan takapukin kohdalla sillon ku pukki maksimikorkeudessaan. TOisaalta, jouston määrä riippuu alustan asennostaki.
     
  4. ITP

    ITP Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Posion suunnalla tammikuussa Lymaha kok.ajot ;D
     
  5. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Tai sellanen RR vs. etec enduro. Maalissa näkee montako ja missä järjestyksessä tulee maaliin. ;D
     
  6. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Meni vielä uusiksi tuo geometria.. Ei kärsi siirtää etupukkia sisäänpäin liikaa että setuppi pelaisi myös pienempien vetarien kanssa. Tämä kyll pelaisi nykyvetareilla ja 32mm matolla mutta jos haluan joskus laittaa 38mm ja piikit ei onnistukaan.. Silloin pitäisi pienentää vetarit. Nyt jäisi telan solkien päistä vielä 6-7mm etupukin yläputkeen niin saattaa vaikka riittää mutt pienemmillä vetareilla ottais jo kiinni.. Eli joutunee pitämään pukkien paikat samoina! ???
     
  7. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Noniin, nyt on saatu aikaiseksi kompromissi joka pitää! ;D Tähän nyt ei sitten enää pysty laittaan 9-piikkisiä pienempiä vetareita. Etupukki nousee sen verran ylöspäin ettei yksinkertaisesti mahdu.. toivottavasti pelaa edes näitten nykyisten kanssa.. JOS ikinä haluaa karkeamman maton kuin 32mm täytyy poistaa nastasuojat.

    Tällaiset pitäisi saada kylkeen kii. Takaosa tulee hieman ylemmäs kuin vanhat.. n. 15mm. Etureunasta pitää ottaa pala pois, muuten sopii kummempia leikkelemättä. Puppelle kiitokset inspiraatiosta! Näitä taivutettiin vähän lisää, nyt 95 astetta! Passaa.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Muovitkin pitäisi istua.. Tuo jalkakotelo pyörähtää taaksepäin niin että sattuu hyvin astinlaudan uuteen asentoon.

    [​IMG]

    Taas laihtui ja helposti.. (on vielä mistä ottaa)!

    [​IMG]

    Uusi hollilla

    [​IMG]

    Takapukki tulis tuohon

    [​IMG]

    Seuraavana olis vuorossa uusien tunnelivahvikkeiden leikkely... tuo rosteri näyttäis olevan niin kovaa ettei siihen varmaan saa samanlaisia kevennysreikiä kuin vanhoissa oli. Voip olla ettei kehtaa vaakaa enää talliin tuoda ::)
     
  8. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Mun Nytro

    Höh, hyvvää kelekkaa suotta särjet!
    :)
     
  9. Great Sled

    Great Sled Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Miten näissä muutoksissa yleensä käy kelkan arvolle. Varmasti toimiva modi, mutta käykö niin, että hinta laskee? Vai pitikö tuossa ihan leikata alkup. runkoa vai purkaa vain niiteistä?
     
  10. summit

    summit ski-doo expedition LE 900 ace turbo

    Vs: Mun Nytro

    tiputitko tuota alustan takapäätä kun oli yhdessä kuvassa se latta alempana ???
    Olis pitänyt lukea aikasempiakin sivuja eli tähän ei tule jammun alustaa takasin ;D
     
  11. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Vs: Mun Nytro

    Aivan kuin olisi minun tallista tuo kuva. Samat astimet on hyllyssä ja katin listat tulossa. Onpa hyvä että voi oikein kuvista katsoa ohjeet. Itse ajattelin jättää parin-kolmen sentin pykälän vanhaa astinlautaa jäljelle, tuntuisi että se vaikuttaisi rungon jäykkyyteen?


    No kelkan arvohan nousee kohisten. Jotkut on kuulemma lopettaneet eläkesäästämisenkin kun tuolla kelkan modaamisella tienaa niin hyvin.

    Vakio on vakio. Ei näissä harrastuksissa kannata paljon myyntiarvoon katella. Kalleinta se kelkkailu on kuitenkin silloin jos joka vuosi vaihtaa pakkauuden ryskän alle.
     
  12. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Onko kaikissa Nytroissa telatunnelin päällä tuo patti/kotelo vai onko se itse tehty tähän?
     
  13. tupi

    tupi Öö-teekki

    Vs: Mun Nytro

    Eikö se piä olla vaan tyytyväinen, jos modaamalla saa itelle mielusen kamppeen ja vielä tyytyväisempi, kun vaihto tulee etteen, että ne ees jotaki hyvittää ;D
     
  14. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    On kaikissa. Se on pulteilla kiinni. Saa irti. Äänenvaimennin on sen alla vakiona.
     
  15. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Ok. Meinasin jossaki vaiheessa laittaa keveämmän vaimentimen, helpottas kummasti ku pääsis yläkauttaa mallaamaan. Mutta hyvä näin, enää tarvii saada talliin ovi hommattua jotta voi oviaukon piestä isommaksi ja saa kelkan mahtuu sisään.

    Niin joo..mitä kaikkee tarvii purkaa että pääsee putkistoon ja vaimentimeen käsiksi?
     
  16. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Istuin pois ja sitten löysäilet putken pultit ja kampeat alkup vaimentimen pois. Sen jälkeen saat tuon alumeettisuojan pois.
     
  17. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Mistä kohdin istuin on kiinni?

    EDIT: on mulla muuten se korjauskirjaki, jos et muista niin katotaan sieltä. :)
     
  18. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Eka takaa muovit irti ne on 10mm pultilla kiinni. Sitten näetkin jo istuimen rungon ja pääset ottamaan 12mm pultit auki ja vedät istuinta taaksepäin. Sit toi edellämainittu.
     
  19. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Jo on pultille kokoa laittaneet. Luulis että pienemmällä kaliiberillaki pysyis.
     
  20. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Mun Nytro

    Ne ovat avain kokoja ;)
    ei pultteja.
     

Suosittele tätä sivua