Nytro kestotestissä - touring mode

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Reverend_, 11/12/11.

  1. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Toivotaan :)

    Vein ammattimiehelle. Jos oikein ymmärsin niin se katkaisee laipan vierestä jolloin sauma tulee ihan päähän ja hitsaa kiinni sitten myös päädystä.. en kummemmin kysellyt se tietää paremmin.. Vaihtoehto olisi ollut 20 vuotta vanha markettihitsi jolla mm. noitten takakiinnikkeiden hitsaus oli siinä määrin tuskaa että lienee parempi etten ite alkanut - välineistä kiinni ::)

    Juu ihan sopivasti, ei oo tarvinnut olla hukuttamassa itteään.. Olikos muuten foorumilla joku toinenkin vastaava projekti? Onkohan siitä saatu jo kokemuksia irti?
     
  2. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Puppe tais omaansa rakennella muttei se vissiin kyllä PPS:ää siihen laittanu. Luin sitäki topiikkia mut nyt ei muista.
     
  3. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Mun Nytro

    Komia tulleepi, saapa nähä keventääkö PPS keulaa kun painoa on vähä enemmän.
    ;D
    Mulla oli astinlautarojektia vuos sitte.
     
  4. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Vs: Mun Nytro

    Minullakin olisi romppeet hyllyssä tuota astinprojektia varten mutta voipi olla että homma siirtyy kesään. Mahdollisesti tulee vielä uutta alustaakin ja pitäiskö tuo tunneli vaihtaa kokonaan.....kerätään nyt ensin vähän kokemuksia tuosta kamppesta ennenkuin aletaan paloittelemaan.....mutta helppohan se nyt on tehdä kun on näin hyvät ohjeet! Kiitokset pastorille!
     
  5. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Mun Nytro

    Lukee varmaan aikasemmin topicissa mutta kuinka pitkällä pepsillä tämä tulee. 330?
     
  6. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Eikös tuo vakio alustakin tee sen? Painohan tulee telastoon eli alas ja taakse.
     
  7. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Noh, sitä nyt ei voi kuin arvailla, taktisesti unohdin vaa'an pois viimeisiltä tallikäynneiltä.. ;D

    Hyvä kun kelpaa. Olen koittanut tehdä tämän siten että työvaiheista olisi kerrottu.. Olen nimittäin ite hieman yllättynyt miten paljon tässä lopulta olikaan tekemistä!

    Ihan tavallinen 307. 3300 on optio ;)
     
  8. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Optio sun Nytroon vai? :) Nykylynxi taitaa olla vakiona 3300 alustalla?
     
  9. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Juu. Voi olla että joku tuollainen on kyll NIIN pieni muutos että en tiiä viitinkö alkaa tekemään.. ;D
     
  10. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Itteä ei ainakaan innostais. Jos jatkais tuon oman niin pitäis olla vähintään se 345. Tosin sitäkään ei tule tapahtumaan.
     
  11. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Vs: Mun Nytro

    Oothan muistanut jättää turbolle tilaa PPS:n takapukin seutuun.......
    ;D ;D ;D ;D
     
  12. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    No tottakai.. kun koskaan ei tiedä mitä ens kaudella haluaa :)
     
  13. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Etuosalle laitoin vielä vähän vahviketta, sen verran epäilyttää tuo hitsisauman kestävyys jatkuvassa rasituksessa.. Tää tuntuu valmistuvan niin uhkaavasti että vaihdoin jo suksetkin ;D

    [​IMG]

    Nämä olis nyt niitattu että kestää

    [​IMG]

    Jalkakoukkujen hahmottelua

    [​IMG]
     
  14. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Koukut redi ja paikallaan

    [​IMG]

    Tela alle, ketjukoppaan kaikki tarvittava ja oikeassa järjestyksessä ;D Pakin vivustolle piti tehdä tilaa jalkakoteloon..

    [​IMG]

    Tutkailin tuota uutta alustaa ja totesin että etupukin linkkuhässäkän linkkujen varret ei oo yhdensuuntaisia.. ne on siitä mistä kiinnittyvät pukkiin ts. takapäästä 6mm toisiaan lähempänä kuin etupäästä. Noh, räjäytyskuvien mukaan kaikki on kuten pitää. Silti siellä on laakereita jumissa. Täytyy huomenna perehtyä lisää miks..

    Toisella puolella 3 prikkaa toisella 1 (104&40)??

    [​IMG]
     
  15. juhni

    juhni Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Oiskohan tuo 104 se lukkoprikka, kaksi osainen, mitä on viljelty lynkseihin paljon.
    Toisella puolella uritus ja prikkojen toisiaan vasten olevilla puolilla sellanen hammastus.

    Totta tuosta nyt ymmärtää mitä yritän sanoa.. ???
     
  16. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Vs: Mun Nytro

    Tarkoittanet nord-lockkeja? Sellasen kans ei pidä käyttää enää toista rikkaa lisänä, koska muuten se lukitus ei toimi kuten ajateltu.
     
  17. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Mun Nytro

    Tässä haettii varmaan näitä, joita todellakin on viljelty runsaasti ympäri Rovaniemen tekeleitä:

    [​IMG]
     
  18. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Ne on ihan tavallisia prikkoja. Nordlockkeja on siellä täällä muualla..
     
  19. Rauta

    Rauta Well-Known Member

    Vs: Mun Nytro

    Vahvista sitten se välituki ennen paikoilleen laittoa, ite aattelin
    että kai se nyt vähän kestää mutta oli taipunut jo 500km jälkeen.
     
  20. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Mun Nytro

    Öh, se on jo paikallaan ;D Ei viitti irrotella.. :)
     

Suosittele tätä sivua