O: Yamaha SRX500F 1982

Keskustelun 'Osto - ja myyntipalsta vanhemmille vuosimalleille!' on aloittanut käyttäjä rimini, 21/12/15.

  1. rimini

    rimini Retro

    Mission impossible?

    Auttakaa harrastajaa!

    Ostetaan Yamaha SRX500F 1982, kyseinen kelkka on ollut allekirjoittaneella hakusessa jo pian 10 vuotta, pienetkin vihjeet mistä tuon mahdollisesti vois löytää otetaan vastaan, myös osat ja pelkkä runko 8R9 runkonumerolla kiinnostaa.

    Tietojeni mukaan kelkkoja on ollut muutamia, 2 kelkkaa on tiedossa tänä päivänä, mutta näiden lisäksi on vahvistamattomia huhuja kahdesta muusta yksilöstä joiden molempien jäljet hukkuu 90-luvulle. Yksi crossikäytössä ollut on purettu, siitä moottori lähti Amerikkaan ja runko ilmeisesti paaliin.

    Täällä foorumillakin on vuosien varrella ollut huhuja eräästä yksilöstä mutta jäljet loppuu Kemijärvelle, toinen huhu kertoo Valkeakoskella olleesta yksilöstä, erästä johtolankaa seurasin täällä Kajaanissa, mutta se kelkka osoittautui SRX 440 mikä on tällä hetkellä tallessa eräällä harrastajalla Pohjois-Suomessa.

    Minun tallista löytyy tällä SRX 80 & 81, Vmax 83, 85, 86, ja 87 tarkoitus olisi saada haalittua koko rimpsu vuodesta 80 eteenpäin kokoelmaan, eli 82 ja 84 puuttuu.

    - Mikko -
     
  2. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: O: Yamaha SRX500F 1982

    Ota yhteyttä Jon Bertolinoon ameriikoissa. Häneltä saattaisi löytyä myyntiin. Tiedän pari kappaletta täällä euroopassa, mutta eivät myy (Torniossakin on). Sen moottorin toimitin minä Kemijärveltä Jonille.

    https://www.facebook.com/Vintage-Yamaha-Snowmobiles-165841784413/?fref=ts

    siinä jonin palstaa facessa. Kaveri on kirjoitellut muutaman kirjankin vanhoista kelkoista ja sen Jammun 40v kelkkahistoriikin. Vasta on ollut myynnissä 78 SRX Aaenin putkilla ja reilulla 3700 km mittarissa. 3400 taalaa.

    Ike
     
  3. rimini

    rimini Retro

    Vs: O: Yamaha SRX500F 1982

    Juu, Joni on tuttu mies ja olen ollut aina sillontällön häneen yhteydessä, tilannut osia ja kirjaki löytyy.... ;) ja varmaan sieltä löytyisikin kelkkakin mutta sellainen entisöity maksaa jo ison kasan rahaa.
    Minä olen haeskellut ensisijaisesti raatoa jonka sitten kunnostaisin, Norjassa ja Ruotsissa noita on useempikin ja olen muutamasta tarjonnutkin, minulla on aika hyvin näiden 81-87 (SRX/Vmax) osia jemmassa.

    Laitan Ike sulle vielä YV:tä.
     
  4. rimini

    rimini Retro

    Vs: O: Yamaha SRX500F 1982

    Muutama vinkki on tullut, kiitoksia niistä, mutta mielellään otan vielä vinkkejä ja huhuja vastaan -82:sta. ;D
     
  5. rimini

    rimini Retro

    Vs: O: Yamaha SRX500F 1982

    Hop hop!
     

Suosittele tätä sivua