Ohjelma AT ajan ja öljymäärän laskemiseen

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä €ncore, 8/4/07.

  1. €ncore

    €ncore Lynx Rave RE 600 HO -07, KTM EXC 125 -03

    Pääsiäistä vaan kaikille!

    Olen jo pitkään ihmetellyt miksei kukaan ole tehnyt matkapuhelimelle ohjelmaa, jolla voisi laskea helposti mp-endurossa oman AT ihanneajan. Samoin olen itse kaivannut ohjelmaa, jolla voisin näppärästi aina huoltoasemalla laskea sopivan määrän 2t öljyä lisättäväksi bensan sekaan, tälle luulisi 440:llä ajaville tai tuorevoitelun poistaneille olevan käyttöä.
    MK-enduroa ei itse ole tullut ajeltua, joten en tiedä onko käytössä samanlainen aikakortti systeemi kuin mp puolella, johon pitää itse laskea ihanneaika ja ilmoitetaan vain minuutit? Mikäli kyllä, niin tuo ohjelma käy sellaisenaan sitten myös kelkkaenduro käyttöön.

    Nyt pääsiäisenä oli itsellä sen verta vapaata aikaa, että otin itseäni niskasta kiinni ja tein tällaiset ohjelmat. Ohjelmat on tehty Symbian S60 2nd Editionille, joita varsin moni matkapuhelin tukee.

    Onko muilla käyttöä näille ohjelmille? Luulisi ainakin tuon AT ajan laskemisen olevan sellainen mitä ei viitsisi päässä tehdä, erehdyksen vaara on ilmeinen. Antakaahan palautetta!

    Ohjelmat on ladattavissa ilmaiseksi kotisivuiltani http://www.havia.net/symbian/

    Muutama screenshotti:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. maxboom

    maxboom kelkka myyty

    tästä pitäis tekiällä antaa joku kunniamerkki tai jotain.. erittäin hyödyllinen ja ennen kaikkia toimiva ohjelma. KIITOS omasta puolesta
     
  3. €ncore

    €ncore Lynx Rave RE 600 HO -07, KTM EXC 125 -03

    Mukavaa, että hyödyttää jotain toistakin! :)
     

Suosittele tätä sivua