Pirkanmaan moottorikelkkakerhot

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä njr, 14/10/19.

  1. njr

    njr New Member

    Terve kaikille näin uutena jäsenä.

    Olen miettinyt tässä jo 5-vuotta, josko sen moottorikelkan ostaisi. Edellisestä vuosista on aikaa yli 15-vuotta kun tuli kelkkailtua usean vuoden silloin nuorempana. Noin 5-6 vuotta sitten ei ollut lunta juurikaan täällä pirkanmaalla tai talvi/lumitilanne jäi lyhyeksi, että korkeintaan olisi päässyt pihaa ympäri ajamaan. Nyt viimeisenä 3-vuonna lunta on ollut hyvin ainakin täällä pirkanmaan suunnalla missä itse asustelen (oriveden lähellä). Nyt sain päätettyä näiden vuosien jälkeen josko sen kelkan hommaisia. Olisi mukava liittyä moottorikelkkakerhoon ja näitä muutamia tutkineena tuntuu että sivuilla ei ole ollut "elämää" moneen vuoteen tai se on vähentynyt. Jos katsoo keskusteluita, kuvia mitä on laitettu. Onko kerhojen toiminta vähentynyt jossa mennään isommalla porukalla ja kelkkailijat menee yksin tai muutaman kelkan joukoin? Minua kiinnostaisi koillis-pirkan safarikelkkailijat. Kelkkareitit lähtee ihan vierestä Mäkelän Lomatuvilta ruoveteen päin tai juupavaarasta mäntttään-jämsään ja pidemmälle. Olisi kiva kuulla kerhon toiminnasta, reiteistä onko kelkkaurat ollut hyvässä kunnossa kummassakin suunnalla, (mäkelä-ruovesi suunnalla ja juupavaara-mänttä-halli-jämsä alueilla). Ja mitä olet mieltä moottorikelkkakerhon toiminnasta, onko se turhaa liittyä vai onko siitä ollut iloa? Lähinnä siis Pirkanmaalta kokemuksia. Kelkkauria on paljon täällä päin mutta mihin kannattaisi maksaa talven kelkkaura maksut? Yhteiset tapahtumat, kelkkailut kiinnostaisi samalta suunnalta.
     

Suosittele tätä sivua