1. samu88 rm-z 450

    elikkäs otsikko jo kertoo kaiken. :D
    olen tykästynyt noihin ja haluaisin tietää mitä mieltä
    noista olette?
     
  2. Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    ainakin tuo 03 700 sks on ihan kelpo peli kuhan muistaa pittää oikiat öljyt sisällä... Mitäs muuten eroa nuilla on sitte kuiteskaan ???
     
  3. samu88 rm-z 450

    jaa.a. :D ku kummatkin on liikkeessä myynnissä ja 700 ajettu 2500km ja hp: 5700..?? (pahako.?)
    ja sit 600 on ajettu 6700 ja hintapyyntö sama.?
     
  4. H-pux SBA 650

  5. Guest

  • AlEkS1 Summit x 165"

    Noissa vain saattaa molemmissa tulla ongelmia rungon kestävyyden kanssa.
     
  • samu88 rm-z 450

    no eikös täällä ole jotain juttua miten niitä voisi omatoimisesti vahvistaa..?
    voitte kyllä ehdotella samalla samanhintaluokan pelejä. ;)
     
  • AlEkS1 Summit x 165"

    Joo kyllä ne varmaan sen jälkeen alkaa kestämään jos itse vahvistaa. Meinasin vain että jos ei ole mitään tehty.
     
  • samu88 rm-z 450

    ja voi samalla kertoa vinkkejä miten ja mistä saisi sitä koria sit vahvistettua.? ;) jos tollanen nyt tulee.. =)
    niin ja paljonkos tossa 7satkus on hevoosia.? :D
     
  • Guest

  • samu88 rm-z 450

    yhtiö kiittää tiedoista.. :)
     
  • -valopää- 800x summit `14

    Patte:n kuvan lainasin, tuon näkösillä tukiläpysköillä sen eturungon saa pysymään kurissa.
    http://imagesh.net/gallery/image.php?id=2299
     
  • Jauho Rmk 155" ja CFI800RR 128"

    sks:ssä ei oo sähköpakkia..
     
  • Guest

  • maroach RMK800 '14

    Joo, kyllä minäkin ehdottomasti kallistuisin SKS:n puoleen. Isompi kone ja vielä vähemmän ajettu. (Tosin voihan se olla vähemmistä kilometreistä huolimatta huonompi kuntoinen, mutta se on sitten ihan eri asia.) Minä en ole koskaan tuota pakkia osa kaivata sitä vertaa että se painaisi valinnassa. Toki jos sen jälkeenpäin toteaa välttämättömäksi niin voihan sellaisen siinä vaiheessa sitten investoida, ei olut muistaakseni edes aivan älyttömän hintainen.

    Niin, ja onhan se paljon hienomman näköinenkin :)
     
  • Jauho Rmk 155" ja CFI800RR 128"

    ulkonäköhän on tehty muokattavaksi ;)
     
  • Suosittele tätä sivua