Polaris 850 Patriot ongelmat, ominaisuudet, päivitykset, parannukset

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä andyman, 2/2/19.

  1. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Eihän tuolla aja pirukaan jos siinä tosiaan on aurausta 25mm ...
     
    Hunter tykkää tästä.
  2. jms1601

    jms1601 Lynx Xterrain 850 RE -23

    Siis haritusta 25mm, korjataan sen verran:D. Takana mitta 88,4cm ja edessä 91,0cm.
     
  3. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Niin minä vähän arvelinkin:D
     
  4. MattiM

    MattiM SKS 850 146

    Näkyy olevan tapana että tehtaalla vain nakataan osat paikoilleen ja luovutus huollossa pitäis sitten säätää kohilleen. No näin ei käy vaan ruuvaataan tanko ja kilvet paikoilleen ja valmis.

    Pitääpä tarkistaa auraus omastakin. Tuntuu uraherkältä ja raskaalta viime vuotiseen verrattuna. Muut säädöt on jo tullu ruuvattua kohdilleen.
     
  5. Pollemies1969

    Pollemies1969 kyl se siitä viimex meni =P

    kannattanee mainita asiasta sinne mistä ostit pollen uutena, minkä olis pitäny luovutushuollossa tsekkaa noi kohdalleen? Ei anna hyvää imagoa firmasta joka ei hoida hommiaan......
     
  6. jms1601

    jms1601 Lynx Xterrain 850 RE -23

    Jep, mainitaan kyllä asiasta. Seuraavassa huollossa ois ollu aurauksen tarkistus ja ehkä säätö, mutta parempi ku itte teki niin on ainakin nyt kunnossa. 4mm jäi haritukselle ja nyt kun vielä pääsisi kokeileen. Ei puutu ku lumi enää:mad:.
     
  7. Kekkonen93

    Kekkonen93 New Member

    Onko muilla käyny semmosta pokloomie että kakkosvarin lautanen halakiaa? Mulla ulompi lautanen halakesi kahesta kohtaa. No ei siinä mittään 3vk taistelun jäläkeen sain uuven. No 10km pääsin ku kone sammu ja lämmöt 120. 100m aikasemmin oli 60. Nestesäiliö täynnä. Puoli tuntia siinä ihmettelin ja kokeilin lähteä ajamaan niin 100m pääsin ja taas lämmöt tapissa. Tänään sitte kävi huollossa ja sanovat ettei testeri näyttäny mittään ja pelaa normaalisti. Vähä ihmetyttää että itestään olis korjautunu. Huomenna pääsee testaamaan toimiiko. Tosiaan - 19 sks potilaana, mittarissa 2600km.
     
    penacool tykkää tästä.
  8. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Moottorin lämpötila-anturin johto kaput anturin juuresta. Mulla huuteli kylmää konetta kesken ajopäivän. Saattaa joskus heilahtaa kohilleen ja toimii hetken ja kun johto taas tärähtää nin vika päällä.
     
  9. Pitkäpätkä

    Pitkäpätkä Polaris

    Moottorin lämpötila anturin vaihdosta on tullut huoltoon ohjeet vaihdosta on yleinen vika ainakin 2020 kelkoissa
     
  10. Tmu

    Tmu Member

    Mulla oli sama vika -19 RMK. Lämmöt pomppi punaiselle aivan satunnaisesti. Toimi välillä pidemmän pätkän ilman mitään ongelmaa ja välillä koko ajan punaisella. Anturi vaihtoon ja vika katos.
     
  11. Kekkonen93

    Kekkonen93 New Member

    Noniin kävin kokkeile. Ei 100m päässy ku 100asteessa lämpö. Neste siellä ei Taija kiertää ollenkaan kun ihan kylymä tela tunnelin kenno ja etukenno‍♂️. Täytynee huomenna soettaa ja viiä kone takasi ja kahtoa vierestä antaako ne muutako valohoitoa..
     
  12. MattiM

    MattiM SKS 850 146

    Ei vielä sadanmetrin matkalla saa konetta sataan asteeseen ajettua. Eiköhän siellä anturi höpötä ja termari ei ole kerennyt aueta niin tunneli on kylmänä.
     
    jopsuk ja Pertuzi tykkäävät tästä.
  13. julli

    julli rmk

    termari rikki ja menee kaikki kierto vain siihen lyhyelle kiepille? lämpiääkö neste paisarissa?
     
  14. kiulu

    kiulu Member

    Ettei vaa vesipumppu..?
     
  15. 4moped

    4moped Well-Known Member

    Itellä teki juuri kyseisen kun loppui vesipumpun voitelu. Pumpusta hampaat sileänä eikä neste kierrä. Onko vasemmassa astinlaudassa/jalkakolossa yhtään öljyroiskeita? Vesipumpulle menevä öljyletku kun lähtee irti, niin alkaa syytämään pisara kerrallaan öljyä tuohon vasemmalle puolelle.
     
  16. kiulu

    kiulu Member

    Samoin teki mulla viime talvena ja moottori vaihtoon. Sillä aattelinki vesipumppua ku tutut oireet. Pajalla ensi vaihtoivat lämpöanturin, sitte tuumivat että onko termaris vika. Öljyletku se sielä oli irti.
     
  17. Kekkonen93

    Kekkonen93 New Member

    Tämä onkin mielenkiintosta, mulle sanovat huollossa ettei tuossa ole termostaattia. No aikovat lämpöanturi vaihtaa.
     
  18. petes88

    petes88 Well-Known Member

    TÄ!?
     
  19. Deecee

    Deecee Well-Known Member

    Vaiha huoltoo :D Nyt on ollut kyl huoltaja niin pihal kuin olla ja voi.
     
    ParCatti, Rautane, pezq^ ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  20. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Kerrohan huoltoukolle että katsoo paisuntasäiliön pohjaan niin löytää termostaatin, ei ole vaihdettavissa vaan menee koko jaffapullo vaihtoon.
     
    petes88 tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua