Polaris Axys 800 H.O. SKS 146 ES 2018

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Arsi, 16/3/17.

  1. Jonezii

    Jonezii Polaris RMK Khaos 850 155" 2020

    Penkkimodia SKS ään
     

    Lisätyt liitteet:

    FFoxi, Temek85, Jii.Pee ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  2. Teme 82

    Teme 82 Polaris Axys SKS 800 146 -18

    Miten muilla mittaristo pelannut?
    Oma pulkka kävi huollossa jossa päivitetty ohjelma, tuloksena nyt mittari joka näyttää liian vähän.
    Ei näytä nopeutta oikein kun välit vaihdettu 19-43 vanhalla ohjelmalla ei ongelmaa.
     
  3. Temek85

    Temek85 Active Member

    Reippaasti liian vähän näytti itelläkkii vaikka ohjelmoitiin nuo lyhyemmät välitykset eculle ja laitettiin uusin ohjelma. Vaihoin myös nopeusmittarin anturin (takuuseen meni). Nyt kun vaihdettiin koko mittari nii rupes toimimaan.
     
  4. Tuomasup2

    Tuomasup2 SKS 850 155" - XLT SP 1995

    Mitäpä raati tuumaa kytkimestä? Tussia jääny lautasiin pitkästi ja mahtaa olla luiston jälkeä lopussa? Auttaisko puntin lisäys?
    Kytkimessä 100-275 jousi, välit 19:43, säädettävissä painoissa tällä hetkellä 71g. Kakkonen vakio. Kiertää kyllä ok, 8200-8300.

    edit. Punttia lisätty, nyt häipyi tussaukset jo mukavasti!

    IMG_20200118_154521.jpg
     
    Viimeksi muokattu: 12/3/20
  5. Rider-94

    Rider-94 Active Member

    Tässä ny lukenu tämä keskustelun viestit ja alkaa tuntumaan että ehkä se ei oliskaa nii huono idea vaihtaa xtrim re 850 -18 tälläseen. Minkäänlaista polaris taustaa ei ole, niin kyselen että onko näissä ollu moottorin kanssa mitään häikkää? Alusta vissiin on aika hyvin seka ajoon tehty että kestää reittiäkin ajaa. Kertokaahan kokemuksia lisää.
     
  6. Temek85

    Temek85 Active Member

    Moro! Ite oon nyt ajanu noin 1500km omalla ja vähä alle 3000km ajettu yhteesä eikä oo kyllä ollu mittään murhetta tekniikan osalta. Ainoastaan mittaristo vaihdettiin takuuseen. Alusta on ihan ok, oon kamat päällä sen 100kg niin pittää vaihtaa vähä jämymmät jouset keulaan..
     
  7. Vesukka

    Vesukka Rs Venture, Bd 3700 re

    Mikäs trimmissä tökkii? Vai tuleeko jo kilometrit täyteen?
    Sinällään asiallinen peli tuo 800 146 sks, mitä kaverin laitetta kokeillu. 3tkm, eikä oo tainnu ongelmia olla.
    Hauskuuskerrointa sais olla umpisessa enemmän, mut voipi olla myös voimansiirron ja alustan setupeista kiinni..
     
    ponsse tykkää tästä.
  8. Temek85

    Temek85 Active Member

    Voimalinjaa muutettu mulla nii menee kyllä sukset taivasta kohin;)
     
  9. Rider-94

    Rider-94 Active Member

    No remmi ongelmat sai Drt ja jäykemmillä kumeilla pois mutta nyt alkaa moottoritukien pultit antautua. Viime viikolla kytkimen takaa katkes lohkon sisään yks pultti ja toinen jossain koneen alla. Samassa rytäkässä söi kytkin runkoa. Kilometrejä vasta 2900 km.Alkanu vaa tuo leirinvaihto kiinnostamaan ku 10 vuotta noilla Brp kamppeilla ajanu.

    Onkos näissä ollu remmien kanssa mitään ylimäärästä?
     
  10. Vesukka

    Vesukka Rs Venture, Bd 3700 re

    Ei ainakaan kaverilla. Tosin 2.omistaja, eikä oo varmaa tietoa mitä voimansiirrossa.
     
  11. Temek85

    Temek85 Active Member

    Kyllä tuntuu hihna kestävän, ainakii ku on nuo hilut vaihettu. Tuli mulle jo "laitettuna" nii vakiosta en tiiä.
     
  12. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Ei kait näissä ole remmien kanssa ongelmia jos voimalinja ei ole liian kevyt. Nämä -18 koneetkin melko valmiita. En ole kuullut mitään heikkoa.

    Moottorin magneeton puoleiset kumet kannattaa vaihdella aina välillä. Maksaa yhteensä noin 50€ ja nopea vaihtaa.
     
  13. Tuomasup2

    Tuomasup2 SKS 850 155" - XLT SP 1995

    Reilu tonni tälle talvelle tullu ajettua ja olen kyllä tykänny. Välit lyhennetty ja kytkimeen vaihtunu palikat jo heti ostettaessa, joten vakiovoimansiirrosta en osaa sanoa.
    Vetoa tuntuu löytyvän mukavasti, alustan säätöjä pitäisi vielä hieroa. Mitään vikaa ei ole tähän asti ollut.

    IMG_20200307_134649.jpg
     
  14. Vesukka

    Vesukka Rs Venture, Bd 3700 re

    Mitä oot tehny voimalinjalle? Entä onko alusta vakio säädöissä? Tiiän vinkata kaverille.. :)
     
  15. Temek85

    Temek85 Active Member

    19-44 välit ketjukopassa, kytkimessä 10-70 painot ja 140-330 vihreä jousi, variaattorissa 160-240 musta/lila jousi ja helix 58/44.36
    Alusta takapukin hakaneulat löysimpään asentoon ja etupukissa 25mm esijännitystä.
     
    Vesukka tykkää tästä.
  16. Temek85

    Temek85 Active Member

     

    Lisätyt liitteet:

    FFoxi tykkää tästä.
  17. Vesukka

    Vesukka Rs Venture, Bd 3700 re

    Onko muuten millä matolla? Kaverilla taitaa olla vakio, olikohan 57mm..
     
  18. Temek85

    Temek85 Active Member

    Joo 57 vakio on mulla
     
    Vesukka tykkää tästä.
  19. Temek85

    Temek85 Active Member

    Onkohan moni päivittäny uusinta softaa näihin?! Mulle laitettiin alkutalvesta, tuntuu että ainakii bensan kulutus tipahti ja ois tullu vähä virkeemmäks koko vehe:D
     
  20. Tuomasup2

    Tuomasup2 SKS 850 155" - XLT SP 1995

    Milloinhan tämä päivitys on tullu? o_O
     

Suosittele tätä sivua