Polaris AXYS RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2015 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Maunusjokke, 11/4/15.

  1. JJh78

    JJh78 SW-19 M-TX 153" 300+hp stage5

    Edellinen oma ajokki -17vm. N.1000km toinen pytty narmasi vähän kiini. Onhan nuitaki tiedossa mitä auottu syystä jos toisesta.
     
  2. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    43 sivulla on pari tonnia ajetuista urpoista kuvia. Kai se on joku maanantai kappale sulla. kannattaa selvittää syy, jokuhan tuossa kusee
     
  3. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Ennen oli proride 800. Kai senkin ois pitäny mäntää syyä, ostaessa oli 2700 ja vaihdossa lähti melkein 8000 ajettuna. Hyvinhän tuo pelas vielä seuraavalle lähtiessä. Aina ajanu sillä etanoli asetuksella, liekkö sillä mitään merkitystä sitten
     
  4. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Luulen että tuo jälkimmäinen hässäkkä voi olla sattunut silloin kun tuota uutta konetta on kasattu jotain välissä pyörähtänyt? Ei tullut liikkeestä noudon jälkeen perehdyttyä sen kummemmin koska oletuksena että, olisi kaikki reilassa...

    kuitenkin huippukierrosten puute remontin jälkeen vaivasi koko viimekauden. rupesi tympimään ja vikaa yritettiin paikallistaa aina tuohon 3tkm saakka -> tps -> petikumet -> voimalinjaa monilla eri setupeilla sekä valmis kitillä jne muuta ufo teoriointia mutta, aina kierrokset huilaili 7800-8100.

    Nyt kauden aikana avasin vessit puhdistusta varten ja silloin huomasin männässä nuo jäljet. Nyt viimeisen remontin jälkeen kierrokset sen 8250 kuten pitääkin.

    Lopullista syytä tuolle nyt tapahtuneelle en löytänyt ja kun ei tullut katsottua koneen sisään aiemmin niin sitäkään että tuo jälki olisi tullu remontin yhteydessä on vaikea todentaa jäänee arvoitukseksi.. vaikka kadonneet kierrokset edellisen remontin jälkeen teoriaa tukisikin.
     
    Viimeksi muokattu: 16/2/18
  5. _Metal_

    _Metal_ Well-Known Member

    Helpoin tapa irroittaa kytkin lienee vettä reikään ja pultti perään? Ulosvetäjää ei siis ole. Minkä kierteinen pultti pitää olla tuohon hommaan?

    Muuta huomioitavaa hommassa? Nimim. kannen pultti poikki
     
  6. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Jottai siellä on kuites pyörähtäny välissä, ku naarmut on. Proride tais ilmoittaa just tuollain, ei ota kierroksia ees 8000 :aa niin vaihappa männät..
     
  7. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    3/4UNF. Jengateippiä pulttiin ja päräyttelet pulttikoneella irti. Pietä toisella käellä kokoajan kytkimestä kiinni, se lähtee aika vauhilla sitte kun lähtee.
     
  8. MattiM

    MattiM SKS 850 146

    Kyllä täällä päin ainakin yksi narskahti jumiin alle 2tkm ajettuna. Itsellä nyt pyörähti 2tkm mittariin ja alkanut pitää jotain sirkutusta. Liekkö loppunsa edellä? o_O
     
  9. _Metal_

    _Metal_ Well-Known Member

    Täytyypi käydä pultti kaupoilla.
     
  10. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Mulla on alusta alkaen piettäny pientä ääntä kanssa, onneks on takuu vielä ens helmikuuhun että koittaa ajaa se vika ulos jos se semmonen ees on
     
  11. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Itellä kans sirkutti. Syyksi paljastui jalkakoteloiden ritilöiden irronneet popniitit. Koneella menty 3500 km ongelmitta enkä meinaa vilkaistakaan sitä niin pitkään kun jengaa oikein ja tehot on tallessa..
     
    Rautane tykkää tästä.
  12. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Varmaan sama ääni sitten. Laitoikko ite uudet, vai oliko nämä samat mitä joku kyseli aikaisemmin tuolla sb assault 144 osion alla?
     
  13. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Juurikin tää
     
  14. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    No en täysin ymmärtäny mistä niiteistä tuossa jutussa oli kyse, mutta tuo punaisella ympäröity niitti mulla vittuilee. Niittasin sen kerran uuestaan mutta ei sekään pysyny kun se niitti jyrsii siihen runkoputkeen aina vaan suuremmaksi sen reiän. Pitää vissiin pultata se joskus mutta ilman niittejä olen nyt ajellu
     

    Lisätyt liitteet:

  15. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    Kuvaa en nyt saa tähän, mutta jalkaritilät on ok, ainakin minulla. Ne pulteilsi korvatut niitit ovat telatunnelin kulmauksessa olevat runkoniitit, josta lähtee kolmiotuki rattiputkelle. Nämä alatuenta lätkän niitit eivät ole pysyneet minun kelkassa kiinni koskaan, kuin takuuhuollosta kotiin kärryllä vedettäessä. Nyt uudessa Assaultissa nämä niitit oli korvattu pulteilla. Laita sinä kuva jos ymmärsit yhtään kuvaksesta, niin vahvistan kuvan korvatuista niiteistä oikeaksi.
     
  16. IJN

    IJN Guest

    Noniin
    Niin
    Joo
    Hmm

    Elikkäpä
    Nyt kun on uskallettu kertoa näistä konerikoista, niin kummat männät näihin kannattas laittaa sisälle: tako vai valu? Plussat ja miinukset.
    Alkuperäisiä en ala laittamaan kun aion jossain välissä laittaa sen fix/durability kitin sissään.
    Takuu asiat erikseen
     
  17. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Itselle meni nyt wösnerit. Vissiinkään tarjolla näihin axys koppiin ei ole mäntiä tarvikkeena? Nämäkin oli proriden männät mitkä itse lykkäsin kuten myös tiivistesarja
     
  18. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Jaa löytyykö ne tuosta kuvasta? Pultteja tuossa minun prossa on kaikki muut paitsi nuo 2 niitit..
     

    Lisätyt liitteet:

  19. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Paljonko muiden rmk:t kerää mattonopeutta umpisella? Mulla pyörii näköjään n 90 kmh pehmeässä lumessa tasamaalla lämä tiskissä mitä kerkesin mittarista katella.. jengaa 8200-8250.

    Ihan mielenkiinnosta kyselen että miten vaikuttaa nuo omat säädöt ja remmiveto kun muilla näkyy olevan enempi ketjuvehkeitä korkeammalla lapulla:)
     
  20. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    8200 kiertää ja 85-98 mattonopeutta. Mulla ainaki mattonopeus vaihtele lumen määrän ja koostumuksen mukaan tuolla välillä.
     

Suosittele tätä sivua