Polaris AXYS RMK 850 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2019 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 6/3/18.

  1. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Heikkohan se on, jos edellinen kestänyt 5tkm samaa käyttöä ilman ongelmia.

    Kävin mattoja syksyllä ihmettelemässä ja tuli jo silloin mieleen mitenkä 8:si kestää, kun laput on harvemmassa, kuin 6:ssa ja 7:ssa.

    Mulla uutuudeltaan tuli alta 300km pieni repeämä reunaan (varmaan terävä kivi viilsi) ja murehdin silloin parin kestävän Catin Power Clawin jälkeen, että tuliko sotkettua kädet paskaan. Ei sentään ja on todella hyvä perus matto. Pitoa on, mutta ei liikaa ettei ajamisesta tule liian kulmikasta ja kaasua kestää käyttää.

    On näillä reittiäkin ajettu ettei väliin kaverien khaosten perässä meinaa pysyä ja kävi tuo yksi hullu +600km reittireissunkin tälläisellä tötteröllä vetämässä 3" lapulla.
     
  2. Jonesi850

    Jonesi850 Active Member

    Niimpä. Sillä ajatuksella vähä mietinkin et onko muilta menny noita :rolleyes:
     
  3. Qeedu

    Qeedu Well-Known Member

    Mulla halkeillu juurikin samallailla series 8. Muuten matossa ei mitään jälkiä.
     
  4. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.


    Semmosta lähin kysässeen kuuleppa ko itelekki asentelen nuita varsia niin onkhan ne juuri nuinpäin. Meinaan että tullee olkavarsi/suksi aika reippaasti eteenpäin verrattain vakio varsiin?
     
  5. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Kyllä ne noin päin oikein on. Piirsin sapluunan vakiovarsista, minkä mukaan säädin nivelen kohdalleen. On millin tarkasti samalla kohdalla, kuin alkuperäinen.
     
  6. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.


    Onse sitten uskottava. Mulla on vakiovarsi toisella puolen ja kokon toisella puolen. Silmin näkkee eron vaan häätyy tutkailla. Tai olla tutkailematta ja ajella menemään.
     
  7. kikoske

    kikoske Khaos Slash 155

    Paljonko teillä on tyhjäkäynillä kiekat? Mulle laitettiin huollossa uusin softa koneeseen viime viikolla. Nousi tyhjäkäynti 1750->1900 ja alakierroksilla tuntuu käyvän vähän rikkaalla tuo kone. Ei oo enää niin herkkä alhaalta. Keski- ja yläkierroksillä laulaa hienosti.
     
  8. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    7-8 kierrosta jäi kierrettä näkyviin uniballista, niin on hyvin lähellä alkuperäisen mitoitusta. Uniball kun osoittaa takaviistoon on varret oikein päin.

    Ainoa huonopuoli noissa taivitetuisssa, että raidetangot hankaa jouston ala-asennossa tanko ääriasennossa alavarsiin. Ei sinänsä haittaa yhtään ajoa, eikä raidetangot ole tuosta itseensä ottaneet.

    1850-1900 tyhjäkäynti ollut mulla aina -20 850.
     
    Viimeksi muokattu: 19/2/21
  9. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.


    Juu eikä oiken foxin keppien kans saanu vakaajaa laitettua, mutta pärjännee ilmanki. Saapa nähä ko pääsee kunnola hyppiin että miten vastailee mihinki ja miten.
     
  10. kikoske

    kikoske Khaos Slash 155

    Onko sulla floatit? Mulla Kokon taivutetut tukivarret ja Foxin 1.5 zerot ja vakaaja paikoillaan.
     
  11. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.


    Juu floatit ompi. Ois sen vakaajan saanu, mutta ilmaa ei olis saanu laitettua paikallaan koska väliä jää muuan hassu milli säiliön ja pultin välliin. Eikä tiiä miten se ajaessa sielä ellääpi. Otin vakkaajan pois. Mikä nyt ei siinäänsä ole isokaan asia tuola mettäsä.
     
    kikoske tykkää tästä.
  12. Vikakoodi

    Vikakoodi Sachs 280, Rotax 377, 800 CFI, Patriot 850

    Onko enemmän näistä ajokeista tietävillä antaa vinkkiä mistä johtuisi tuollainen "karahdus" ääni?
     
  13. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Kuulostaapi remmi suttaavan.
     
    kikoske, Vikakoodi ja LittleSnowman tykkäävät tästä.
  14. LittleSnowman

    LittleSnowman Well-Known Member

    Minusta kuulostaa kans remmiltä tulevan tuo ääni. Pääsiskö lumi jostain välistä hihnalle..
     
    Vikakoodi tykkää tästä.
  15. Jarkki907

    Jarkki907 Active Member

    Sama ääni täällä, lunta remmille. Kanttaillessa tälläinen höttölumi menee heti. Jalkakotelosta pääsee ainakin? Omaan laittelin tilkettä ihan retkipatjasta, mutta testaamatta vielä.
     
    Vikakoodi tykkää tästä.
  16. Vikakoodi

    Vikakoodi Sachs 280, Rotax 377, 800 CFI, Patriot 850

    Kiitoksia vastauksista! Laitoin jalkakotelosta aukon umpeen ja ei enää tehnyt tuota. Kyllähän sitä näköjään aika paljon pirtin puolelle lunta pääsee tupruttamaan. Liekkö syynä myös siihen, että välillä alkaa matalilla kierroksilla röpisemään tukkoisesti, mutta lyhyen sammuksissa olon jälkeen taas käy normaalisti.

    Vaan on kyllä mukava kierrellä soitten reunoja, kun pehmeätä löytyy!
     
    LittleSnowman tykkää tästä.
  17. kikoske

    kikoske Khaos Slash 155

    Täällä kans ihan sama omgelma. 60cm pelkkää puuteria, niin konehuone täynnä lunta ja remmiluistaa. Välillä tuntuu kuin kone puutuisi alakierroksilla. Teippasin kuomun aukkoja umpeen, niin auttoi vähän.
     
    Vikakoodi tykkää tästä.
  18. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Ainakin ennen ruukasi axyksessa irvistää etuiskarin huitteilla katteen ja runkoputken välinen sauma.
     
  19. osku1619

    osku1619 SkiDoo Summit 850 Turbo X Expert 154" 2023

    Oletteko laittaneet PRO RMK tangon korotuspaloja? Jotenkin tunnustaa että näin 188cm pitkänä kaverina tekisi mieli kokeilla ajamista korkeammallakin olevalla tangolla.
    Ja laittasko sitten jonkun kiinteän koropalan vai säädettävän jne...

    Mitäs suksia, suksikumia ootte vaihdelleet näihin, tuntuuko että jollaki tietyllä setupilla tulee huomattavaa parannusta ajamiseen?
     
  20. Jonesi850

    Jonesi850 Active Member

    Omasta mielestä: vakio kumeilla ei kannata ajaa, duraprot pelaa hienosti, muuttuu rauhalliseksi ja loogiseksi suksen käytös vähä joka tilanteessa. Tanko mulla on matalin mitä sai 5" ja tekis mieli laittaa vielä matalampi kun se on perkule suussa kokoajan kun jyrkässä viltottaa, tarvii paino saada aika eteen tuossa khaoksessa, vaikka tiukkasin takapukin esijännitystä ja klikkeritä:rolleyes:. Pro tietty pitää tassut maassa vähä paremmin. Edellisessä Prossa mulla oli 2"koropala ja 2" taperin crossitanko ja se tuntu aika hyvälle setupille. Pituutta 182 kuljettajalla.
     

Suosittele tätä sivua