Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä aksu86, 26/11/09.

  1. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Paljonkohan on uutena näissä ollu puristuspaineet. Mittasin mielenkiinnosta niin oli 8 molemmissa ja ajettu ~6000. Kestänee mäntien puolesta hyvin vielä ajella...

    Tuli tuosta tehosta mieleen että keväällä oltiin lapissa ajelemassa ja kaverilla oli pari tuhatta ajettu 10- vuosimallin rush:i jossa piti sama määrä koneessa olla hevosia. Kuitenkin jäi russi aina kiihytyksissä jälkeen helposti ja kulutti aina paljon enemmän bensaa. Aina oli menny monta litraa enemmän ku mulla, vaikka samaa tahtia ajeltiin. Muuten kyllä russin alusta nieli hyvin patit ja oli reitillä hyvä ajella.
     
  2. Haapa

    Haapa 600 Dragon Switchback

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Tietääkö kukaan mitkä on dragonin vakio etupukin jousen mitat (Pituus, sisähalkaisija ja jäykkyys)?

    Minkälaisia jousia ootte etupukkiin vaihtaneet?
     
  3. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    ~210 mm pitkä, sisä d=49mm. On progressiivinen. Jäykkyyttä en muista, mutta polarismyyjältä löytyy tuohon jäykempi josi joka on lineaarinen. Myyjä taisi puhua neljän kilon jousesta... Auttaa vähän pohjaamiseen mutta muuttuu pintakovaksi. VM-teamin miehet muisteli että ovat joskus tuohon laittaneet 440 IQ:n pitempää jousta.
     
  4. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Tein tuossa remonttia ja vaihtelin uuet suodattimet ja putsailin kaasuläpät ja kurkut katoin. Tyhjäkäyntikierrokset nousi tämän jälkeen 2000:een. Saattaapi olla vaieri karvan liian tiukalla, mutten vielä tätä kerenny tutkia... Rupesin sitten miettimään, että siinä pensan paluuletkussa on semmonen venttiili. Onkohan tämä jotakin mittausta varten tai ilmausta??
     
  5. JEP

    JEP RE -14, XCF, Viking II, Lynx 3500, XCSP 500

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Mittausta ja paineenpoistoa varten. Vaihdoitko uuden pa-suodattimen, paljonko suodattimella hintaa?
     
  6. DSP

    DSP dragon

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Vajaan satasen on se orkkis bensa suodatin
     
  7. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Joo nimenomaan nuo öljy- ja bensasuodattimet. Eihän tuossa ilmanputsaria oikein olekkaan. 68€ makso pa-suodatin ja öljysuodattimen sai siihen kylkeen.
     
  8. hietsu88

    hietsu88 144" switsu

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    mahtaakahan mulla olla jotaki paskaa enemmän tai vähemmän siä kaasuläppä systeemis kun tyhjäkäynti on vähä heikkoo muuten tuntuu nappailevan mukavasti 6000mittaris niin ei sitte mitää käryä onko edellinen omistaja puunaillu koskaan ;D
     
  9. hietsu88

    hietsu88 144" switsu

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    noniin kun ne bensaletkut on prässätty miten ootte kaakertanu ne auki ja ootteko laittanu normi klemmareilla takaisin?
    koitin sormella pyyhkästä kaasuläppää niin oli tautisen paljo pikistä paskaa joten kyllä ne täytyy pöydälle nostaa. onkahan niitten suuttimien ym rassaamisesta mitään kuvallisia ohjeita missään?
     
  10. eerote

    eerote 800 Switchback Assault 144" -13

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Tässä oppaassa on käsitelty koko kelkka joten tuota selaamalla pitäisi löytyä hyvät ohjeet ja kaikki tarvittava informaatio :)
     
  11. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Siihen letkun irrotukseen on olemassa oma työkalu. Siellä prässätyn pään sisällä on semmoset lukituskielet mitkä pitää kääntää eestä että letku irtoaa. Onnistuu myös pikku meisselillä, mutta on aika tumainen homma. Oon ite ainaki saanu ehjänä aina letkut irti ja takasin...
     
  12. hietsu88

    hietsu88 144" switsu

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    kiitoksia nopeille vastauksille 8)
     
  13. 600srx

    600srx Guest

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    tossa eilen pimahti tulppa ja vaihdoin sit molemmat ja ihmettelin että on aika mustat tulpat, ei oo mitenkään hiljaa ajettu että siitä johtuis
    oisko mittään veikkauksia vai pitääkö viedä johdon päähän että säätää ruiskuboxin, vai tekisko tuo nollakeli sen?
     
  14. JEP

    JEP RE -14, XCF, Viking II, Lynx 3500, XCSP 500

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Meneekö miten paljon öljyä?
     
  15. 600srx

    600srx Guest

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    en oo laskenu mut ei paljoakaan mun mielestä, 200km sitten kävi huollos. pikkasen kyllä tuo huoltopaikka arveluttaa kun oli uusi polariksen huolto

    oisko joku 3-4desii ja 40-50km reitti ajoo
     
  16. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Mulla sama homma. Tulpat on ihan mustat ja karstaset. Öljyä kyllä mielestäni menee normaalisti, en ole mitannut kulutusta. Ite aattelin että kerta pelaa hyvin eikä koneen kanssa mitään ongelmia niin olkoot sitten mustat. Ja vessiä olen käyttänyt että on ainaki suositusten mukasta öljyä ollu.
     
  17. JEP

    JEP RE -14, XCF, Viking II, Lynx 3500, XCSP 500

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    100km about 25l bensaa ja 0.75l öljyä=3% ihan ok. Mites tulpat, vaihtovatko alkuperäiset championit vai jotkut muut. Onko tulpan lämpöarvo ok.
     
  18. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Nuista koneista jotku sanoo että syövät tulppia ja joillaki pätkii täyskaasukiihytyksessä niin oon ollu onnellinen että pelittää. Tulpat on ollu mulla Championin RN57YCC. Mitkähän olikaan suositukset??
     
  19. JEP

    JEP RE -14, XCF, Viking II, Lynx 3500, XCSP 500

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    Championin RN57YCC löytyy varaosakuvastakin. Sillä minäkin olen päästelly, yks tulppa on pimentynyt kun lipsuttelin kylmällä koneella kovalla pakkasella.
     
  20. 600srx

    600srx Guest

    Vs: Polaris IQ 600 HO CFI DRAGON 2008

    juu tulpat ollut aina noi rn57ycc. 1000km takana ja yks pimahatanut, ei se tulpista ole kiinni, katotaan nyt kun pakkaset tulee miten vaikuttaa.
     

Suosittele tätä sivua