Polaris IQ 800 Dragon -09

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä JanneHavumäki, 1/1/10.

  1. JanneHavumäki

    JanneHavumäki S-D ID600

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    NE sovi siihen, eikä muuten käy edes tavallisen fusionin tai vanhemman dragonin kepit. WP:n netti sivuilla on aika kattava soveltuvuus taulukko. Kannattaa tarkistaa sieltä jos olet jotain ostamassa.
     
  2. JukkaM

    JukkaM Dragon 008

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Nyt tuli WP:n iskarit telastoon. Kyllä vaan muuttui kelkki ihan erilaiseksi. Ei pohjaa etupukki enää ;D Todella hyvät, kyllä kannatti maksaa itsensä kipeeksi :p
     
  3. Grolsch

    Grolsch Polle

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Kuulostaa hyvältä, omaan kelkkaan kanssa laitettiin WP:n 600RR enduro iskarit. Parin viikon päästä pääsee vasta testaa miten toimii.
     
  4. jusal

    jusal Well-Known Member

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Onko kukaan tehny minkäänlaisia muutoksia voimalinjoihin näissä?
     
  5. JukkaM

    JukkaM Dragon 008

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Oletteko vaihtaneet etupäähän jäykempiä jousia? Vakio toimii mielestäni ihan hyvin, mutta kiinnostuksesta kyselen. Kannattaako vaihtaa ja millaiseksi muuttuu?
     
  6. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Miten toteutitte tuon 600 RR:n iskarit 800:n Dragoniin?
     
  7. Grolsch

    Grolsch Polle

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    En tiedä oliko siinä mitään sen kummempaa jumppaa kuin iskeä alle, ite en siis niitä alle laittanut (tmi Janne Simontaival hoiti). Ensi viikolla pääsee vasta näkee ja testaa miten toimii, kelkka pohjoisessa ja itse etelässä.
     
  8. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Onko kokemuksia jatkettuna 345 tai 365 pitkäksi? Olis vaihtokauppa vireillä ja mukaan sais 345x4,4 maton. Nyt kelkassa 307x4,4 alla.
    Oma käyttö on aikalailla umpispainotteista. Kummeneeko kelkka paljon jos entinen on puolipitkä IQ -07 600 HO.
    Kelkka olis -09 1800km ajettu...

    EDIT: onko runko ja kone sama kuin assaultissa?
     
  9. hateju

    hateju Well-Known Member

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    jaa just on tallissa palasina ja menee jatkot 345x4,4 matolle alle ehkäpä lauhtuu kelit ens viikolla senverran että pääsee kokeileen..
    kummeneeko.. no tehoa tulee kyllä ::) aikalailla sama tekniikka pitäs olla -09 assaultissa kyllä? samat päivityksetkin uutena... ::)
     
  10. Grolsch

    Grolsch Polle

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Mistäs tässä löytää lähimmät sähköt valmiina jotta saa naville värkättyä tupakansytytin-pistokkeen? Vai tarviiko vetää akulta?
     
  11. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Kävin kokeilemassa ja kivasti siinä löylyä oli. Samanlainen kierroskone kuin 600 mutta lisäheposet tuntui. Keula nousi kivasti ummella ja nilkkalumilla en kiinni saanut pätkänäkään. Kiva leikkikalu puolenmetrin puuterissa. Ei se kovalla jälellä niin pirteesti liikkeelle ampassut kun odotin. Reittiä ajoin tosi vähän joten siihen en kommentoi sen kummemmin Mutta ei se tuplahinta tuntunut perustellulta kun takuukin menee just umpeen, eli vanhalla mennään...
     
  12. hateju

    hateju Well-Known Member

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    akulta vetasin... muualta ei oikeen saa jatkuvaa sähköä :-\
     
  13. JukkaM

    JukkaM Dragon 008

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Öljysäiliön takana on johtonippu, missä on virranulosotto. Siinä on liittimet valmiina ja siintä olen virrat itse ottanut. Hyvin on toiminut Nuvin omalla virtajohdolla.
     
  14. Grolsch

    Grolsch Polle

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Käväsin pyörähtää pikkulenkin täällä Pyhällä (-32 pakkasta kun lähin liikkeelle), täytyy sanoa että WP:t alla toi kelkka on aivan erilainen. Pohjaaminen on historiaa ja patit ei tunnu missään. Loikista alastulokin menee pehmeästi. Ei takapotkuja etc...

    Tälläinen sen olisi pitänyt olla tehtaan jälljiltä!
     
  15. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Pakkanen jäykistänyt, suojakelilla lävähtää pohjaan ;) ;D ;D, ei vaiskaan :)
     
  16. jusal

    jusal Well-Known Member

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Tuli vaihdettua itelle 24/41 välit (vakio 25/40). Oli jättäny ajotietokoneelle muistiin max. rpm 8450 niin kannaisko jo vaihtaa raskaammat painot kytkimeen vai antaako huoletta jatkossakin kiertää saman?
     
  17. hateju

    hateju Well-Known Member

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    näkyny kiertävän vakionakin 8500rpm..
     
  18. juho93

    juho93 Lynx e-tec 600 -09

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    onko kellään ollu ongelmia hihnan kestävyydessä `?mulla on menny 4 hihnaa 600km aikana , reitillä kestää hyvin mutta umpisella ku värkkää menemään niin sillon alkaa hihnojaki meneen:S:S:(
     
  19. JanneHavumäki

    JanneHavumäki S-D ID600

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Mulla kesti alkuperäinen hihna 2350km. Olen yrittäny joka kerta ennen ajoon lähtöä lämmittää konetta ja hihnaa pukilla perä ilmassa jos se säästäis muka jotain...
     
  20. Grolsch

    Grolsch Polle

    Vs: Polaris IQ 800 Dragon -09

    Mulla nyt 2000 mittarissa ja hihnassa ei merkkiäkään antautumisesta.

    Mites hihna antautui, kerrasta poikki vai miten?
     

Suosittele tätä sivua