Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 1/12/11.

  1. Jmp2002

    Jmp2002 Khaos 2.6/155

    66 ainakin
     
  2. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

  3. wilsson

    wilsson PRO RMK

    mulla oli 15 mallissa x3 challegeri 3 tuuman lapulla, avidilta vaan 7 piikkinen keskiveto ratas 3 jaolla
     
  4. Turskaa

    Turskaa Summitti

    Semmosta kyselisin että vuosimallin 2015 rmk 800 kone kuinka kestävä. Eli jotuuko männät vaihtamaan kuinka usein ja kestääkö kone ylippätäänsä? Onko jotain tyypivikoja?
     
  5. pertti108

    pertti108 Active Member

    Männät kestää ihan hyvin. Vaikka 10tkm vaihtovälillä normi ajossa. Kone kestää kyllä muuten. Kytkin niistä loppuu ekana niinku kaikista muistaki, mutta polariksen kytkimeen saa oem osia. Tyyppivika, no mountain kelkkojen ominaisuus, eli lisu etupukin iskari. Ai niin, mulla ei oo polarista. Kai se kertoo jo jotaki..
     
  6. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Hiiohoi lukaseppas tämä ketju tai etes osa niin pääset aika hyvin kärryille mimmonen peli on kyseessä
     
  7. Jmp2002

    Jmp2002 Khaos 2.6/155

    en kyllä 10tkm ajais vakio männillä... melkeen kannattaa vähän kattoa tuntimittariakin, kun kuusen persees vilttoaa, ni kokoajan mennään isolla kaasulla mutta kilsoja ei paljoa kerry päivän aikana...
     
  8. LaDris

    LaDris Well-Known Member

    Näyttäis alempi hihnapyörä vähän vipottavan.. Kuuluuko asiaan vai vetoakselin pääkö tässä on sujunu
     
  9. ***Markus***

    ***Markus*** Member

    Onkos 2013-2014 vuosimallin Pro Rmk 163" liukurungoissa eroa? Pitäisi vahvikkeet hommata 2013 vuosimallin vehkeeseen mutta, Blingillä on vain 2014:seen.
     
  10. Zulu

    Zulu Active Member

    Löytyykö jollakin 11-68 painoja polleen? Tai edes linkki mistä tilata? Onhan tuo Pollen hyvo ketju 15vm rmk:ssa? Kiitos vastauksista jo etukäteen.
     
  11. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    On hyvo ja duellilta saa painot
     
  12. Roarrr

    Roarrr Member

    Tervehdys. Nyt olis aika umpisen kelkan ostoon ja Mulla olis kiikarissa 5100km ajettu vm 2011 800 rmk. Hinta pyynti on 6500e.
    Mitä kaikkea kannattaa ottaa selville yms. Ja mites tuo hinta onko ylä kanttiin?
     
  13. Zulu

    Zulu Active Member

    Tuolla rahalla saa 14vm sippi rmk:eek:on kannattaa katsella vielä.
     
  14. ***Markus***

    ***Markus*** Member

    Itse ostin vasta 2013 Pro Rmk 163" 800 2900 kilometriä ajettuna liikkeestä tuolla, samalla hintaa.
     
    Seiti, Roarrr ja pezq^ tykkäävät tästä.
  15. Roarrr

    Roarrr Member

    Eli hinta reippaasti yläkanttiin tuolla minun ehdokkaalla :D
    Minkä verran 2011-2012 ikäisestä suurin piirtein kannattaa maksaa?
     
  16. LaDris

    LaDris Well-Known Member

    On kyllä yläkanttiin -15vm 800 163" Pro 2500km 6500e maksoin lokakuussa
     
  17. Roarrr

    Roarrr Member

    Mistä helkkari te löydätte tuolla hintaa noita kelkkoja:D
     
  18. ***Markus***

    ***Markus*** Member

    Ne on nyt hinnat aika korkealla kun, on vielä tuota luntakin tullut aika reippaasti.
     
  19. ***Markus***

    ***Markus*** Member

    Kelkkana 2013 pro rmk 800 163" saisiko, tuosta pelkällä kytkimen jousen vaihdolla vähän räväkämmän lähtiän ja minkälaista jousta tuonne kannattaisi sovitella?
     
  20. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Moottoria on päivitetty siinä jossaki 14vm korvilla, suosittelen katseleen 14-15vm pelejä. Tosin varmaan jo suurin osa vanhemmista on toisessa vaiheessa elämän kiertokulussa.

    Mielummin tuosta vaikka tinkaamaan https://www.nettimoto.com/polaris/800-rmk/2217374
     

Suosittele tätä sivua