ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä sokerikukko, 19/4/11.

  1. Vaaranvalloittaja

    Vaaranvalloittaja ACME co. racing

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Mitä kytkimen säätöpainoja ihmiset käyttää tiedin kanssa näissä vehkeissä? Ja saako suomen sisältä minkään moisia?
     
  2. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    [​IMG]
     
  3. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Nuo valkiakko te ossaatte rikkoa? Tuossa kuvassa on 1900 km ajetut. Ja ajettu sukkasillaan, kolomea kymmiä pilkille ja takasin. Tasamaalla niinko näillä on tarkotuski!
     
  4. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    olen nähnyt tuota valkeaa muoviosaa niin kuin olisi kuppa ja lebra pesinyt siihen :eek:

    ei se kestä rytkäytyksiä pitkään :-X
     
  5. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Ei sitä meillä miehilläkään kaikki paikat kestä kovaa rytkäytystä joten älkäämme rytkäytelkö :-D
     
  6. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    nuo valakiat v1ttuu,niisä on suunnittelu-härö... Ottaa siellä vartsun sisällä semmosee puolaa ja lohkasee palan siitä muovista,tämä taas aiheuttaa sen ettei vartsu pysy peruuttaessa kiinni vaan lävähtää auki. Torsio kitti paikolleee ja kohti aurinkoa.. ;) 8)
     
  7. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Ei mulla riitä ymmärrys jos näitä romuja pitää kohdella kuin kipeää pillua. Jos teillä autossanne pakkia kestäisi käyttää vain myötämäkeen ja ilman vastusta niin tyytyisittekö siihen. Selvä suunnittelumoka tuo on. Värilasit pois päästä.

    Uudet liukunastat mullekin vaihtuu ja taas mennään. Minä vain en rakastu romuihin ja tuon näkemykseni esiin. Muuten olen kelkkaan tyytyväinen.
     
  8. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Mitähän kittiä tarkoitat
     
  9. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Torsional Helix ja jousi. Näihinhän saa aftermarket osaa. Ei kannata vakioon rakastua.
    Eläkä laita paikoillee niitä liukupaskoja, niinku [member=10436]Larska[/member] sano.
    Ps. Kahdesta autosta pakki rikottu, selvä suunnitteluvika ettei kestä maasturit ajoa.

    E virheet pois
     
  10. PoederJunkie

    PoederJunkie Well-Known Member

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Ainakin toistaiseksi on itellä kestäny pakitella niin pihalla, kuin umpisellakin. Tosin oon ruukannu ottaa ensin heliksistä "löysät pois" kevyellä kaasulla jonka jälkeen on sitten peruuteltu mitä on tarvittu. Harvemminpa sitä umpisella kovin montaa metriä saakaan pakilla liikkumaan. Pakilla huuattaminen ei ainakana minun kokemuksien mukaan auta kelkan irroittamisessa mitenkään, joten ei tule sitä myöskään harrastettua.
     
  11. ärär

    ärär Ärär

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

     
  12. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

     
  13. Migetzu

    Migetzu Well-Known Member

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Ja sitte, kun se variaattori rupee toimimaan pakilla eikä levee auki. niin vaihtaakaa se automaattinen ketjunkiristin heti manuaaliseen kiristimeen. se porsii heti seuraavaksi, kun pakilla kuormaa...
     
  14. ärär

    ärär Ärär

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Koskeeko tuo myös uusia automaattikiristimiä, 15vm ylöspäin? Eikö ne pitäny olla vahvempia?
     
  15. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    -15 mallisella. Ajanu sen 1900 km ja ei mitään ongelmaa..
     
  16. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Missä tarvii ämmän pakkia kuormittaa? Sillä peruutetaan alas kärrystä tai pois tallista. Sillä voi peruttaa ummella nätisti mutta kaivattamalla saavutetaan mitä? Kyllä se eteenpäin menee kun painaa kaasua. Eikä sillä paskahan se on mutta ei ole kyllä haitannut parin vuoden aikana kun sen vaan tiedostaa.
     
  17. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :p
     
  18. ärär

    ärär Ärär

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Sitä minäkin olen ihmetellyt että miten porukka käyttää tuota pakkia, kun itellä kolmas katti alla eikä ikinä mitään ongelmia ollu kiristäjien kans. Tosin edellisessä manuaalinen. Mutta eikai sitä tarvi runkata eestaas mielipuolisesti.
     
  19. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Awesome idolit ajaa pakilla vilttoa vissii. Ainoa kiristin joka mulla toiminu kunnolla on tuo laakerimallinen manuaali. Enkä paljon pakittele kyllä. ::)
     
  20. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Samapa tuolle mikä kiristin härveli paikallaan kun muistaa ketjua vaihtaa riittävän usein...ainut hyvä tuossa pezq:n laakeri mallissa ettei katkenneet lamelit halkase sitä niinku tuota muovista. Eipä ole yhtään kertaa purkautunu tuo uuden mallin automaatti kiristin itse kiristimen takia....aina se muoviliuku pala menny paskaksi joka taas johtunu siitä että ketjusta menny lameleita poikki ja menipä tuo koko ketjuki poikki viimetalvena. 3:s ketinki pyörii kotelossa joten eiköhän tämä yksilö ole mammuttiaki saanu siihen malliin että löysät paikat löytyny.
     

Suosittele tätä sivua