ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä sokerikukko, 19/4/11.

  1. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    varmasti pääsee halvemmalla ja helpommalla juuri nuin.
     
  2. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Näyttää siltä ett olen löytänyt spaiderin joka sopii näihin uudempiin kytkimiin , ei 17/18
     
  3. ParCatti

    ParCatti SKS 850 / Renegade ACE

    No laitas hintaa täys saneeraukselle, sisältäen kaikki kulutusosat. Myös spideri, kun sehän on kulutusosa.
     
  4. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Halvemmaksi tulee ostella kytkin ku tehä täyshuolto alkuperäisosilla vaikka liikkeessä, lisäksi uus on merkittävästi parempi ku vanha huollettu.
     
    TeHo ja ParCatti tykkäävät tästä.
  5. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    kokemusta ;) asiasta , se spaideri kävi ainakin M800 ja 12 mallin kytkimeen , pitää testata vielä toisella
     
  6. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    No oon minä niitä ostanu ja halvemmaksi tullu. Ja vaikka tulis esim satasen kalliimmaksi nii silti parempi se uus
     
    Seiti, Hemikoo ja hekuli tykkäävät tästä.
  7. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Mitä ihmettä :eek: Paljonko muka kytkimen huoltaminen maksaa? Jos itse tekee. Satasella saa tra kytkimeen täydellisen huoltosarjan, mutta sehän on kuulemma paska kytkin.
     
  8. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    No annaha nämä ammattilaiset sulle kertoo hinnat. Minähän kirjoitin tuonne että liikkeessä. Ja tarvikeosat sitte sama ku ei laita ollenkaa.
     
    Seiti, hekuli, ParCatti ja 2 muut tykkäävät tästä.
  9. Tampio89

    Tampio89 Ainakin 200 eri kelkkaa kärrylle ja alas :D

    Näin mutu tuntumalla 300-400e jos itse tekee työn kun pitää tehä työkalut ja ostaa oikeat liimat, momenttiavaimet, yms ja silti voi käydä niin että liimaus pettää ja räjäyttää spiderin ja lisäksi liikkuvalle lautaselle paljon ajetussa kytkimessä uusilla osilla jää klappia koska kuluu sekin. Näin ainakin vanhemmissa.
     
  10. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Niin ja tuo katin kytkin on yhtiön sanojen mukaan ei-huollettava. Näin on ainakin jenkkilässä yhtiö kertonut jälleenmyyjille. Tuli ilmi tuossa shimmien tilauksen yhteydessä.
     
  11. Tampio89

    Tampio89 Ainakin 200 eri kelkkaa kärrylle ja alas :D

    Mites nuissa muuten tasapainotus tasapainotetaan ilmeisesti kokonaisena?
     
  12. ParCatti

    ParCatti SKS 850 / Renegade ACE

    Tämän keskustelun pointti on mielenkiintoinen;
    Saisiko kytkimen korjattua niin ettei olisi paljon uutta kalliimpi ja silti käyttökelpoinen?
     
    jtek, mappe ja hekuli tykkäävät tästä.
  13. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    sataella ei tuohon merkkiin voi saada muutako paskaa :D:D:D:D:D:D kun ######### sensuroitu ettei pannari heilu :)
     
  14. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    saa ne sanoa , ite olen vaihtanut spaiderit , vaihtanut spaiderin kaikki hilut , vaihtanut kannen puslan , liikkuvan lautasen puslan . ainaki tähän mennessä ne on onnistunut

     
  15. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    mihin jää kalppia ???
     
  16. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    halvempi on se huolto kuin uusi
     
  17. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Tämän keskustelun pointti on että tästä on hävinny se vähänenki pointti.. Hohhoijaa..
     
  18. ParCatti

    ParCatti SKS 850 / Renegade ACE

    ???
     
  19. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Kytkimenhuoltosarja mihin kuuluu, jousikuppi, liukunastat, muutama kuluva pusla, painovarsien akselit, rullat ja saattoi olla jotain muutakin. Eli kaikki kuluvat osat maksaa noin satasen. Sitte ajaa taas reilu 10000km.

    Alkuperäisosia tietysti. Ei kait muuta kannata laittaa.
     
    ParCatti, hekuli ja Fudge tykkäävät tästä.
  20. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    älä hättäile ;);), sain yhden raadon ja testaan uutta spaideria siihen käykö se siihen m800 -12 malli , ensin pitää hoitaa kirkolliset ikävät hommat :(
     

Suosittele tätä sivua