R-motion takapukin alumiinilinkku

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä o-p-k, 18/2/18.

  1. o-p-k

    o-p-k 800 ID E-tec -15, 440x -06

    Iron dogista ilmeisesti meni boorit niista takapukin alumiini linkku paloista.
    Pitääkö takapukki uusia kans että kestää jatkossa, vai riittääkö vaan ne alumiini käikäleet?
     
    tommi tykkää tästä.
  2. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Kyllä mulle joutu pukinkin vaihtamaan, oli damagea tullu senkin poorituksiin. Ihmeen hyvinhän nuo kesti kun yli 7tkm sai hakkauttaa menemään.
     
  3. o-p-k

    o-p-k 800 ID E-tec -15, 440x -06

    Jees, näin mä vähän epäilinkin. 5900km kesti, että kyllähän se jo on jokusen iskun saanutkin..
     
  4. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Juu kohtuu luja alusta tuntuu r motion olevan kunhan simmit ja jouset on laitettu sopiviksi ajotyyliin.
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Ootteko vaihdelleet eri jousia telastoon? Kavereilla noita r-motioneita muutamia ollut ja yhdellä oli kokoajan avain kädessä ja kiristeli noita linkkuja aina kun ekat antoi 700km jälkeen periksi, uudemmat ei enää antautuneet liekkö ollut kirimisen ansiota? 5-7tkm välillä noita meni muilla rikki, kovasti tuo r-motionin mukavuus vetää puoleensa ja silläpä tässä kevättä odotellaan mitä on tulossa varsinkin kun luotettavasta lähteestä kuului niin ylistäviä lausuntoja uudesta renegadesta kun oli jousia/simmejä laitettu uusiksi!
     
  6. o-p-k

    o-p-k 800 ID E-tec -15, 440x -06

    Minä vaihdoin heti löysemmät hakajouset, kun ne orkkikset oli mulle ihan liian jäykät. Ja etupukkiin laitoin nyt astetta jäykemmän sen pikkujousen. Ja oli muuten hyvä muutos..
     
    Viimeksi muokattu: 18/2/18
  7. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Mulla siis 137" etupukin pikkujousi päivitetty jäykempään ja hakaset vakiot. Redshocksin iron dogin kartoista muokkaamat simmit ympäriinsä, keulilla 24 jouset. Etupukki kaipais vielä ehkä himpun jäykemmän jousen ja lisää hitaan puolen vaimennusta. Mutta makia tuo on vetää lujaakin ja halutessaan saa hyvinkin mukavaksi ilman että kokoajan pohjaa. Nuo linkut meni tosiaan seittemän tonnin kieppeillä, kertaakaan en niitä kiriny eikä tarvinnukkaan. Kuudessa tonnissa liukurunkoihin oli murtumien alut ilmestyny, vahvikkeilla olis noiltakin välttyny. Hyvä alusta.
     
  8. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Taisit olla vaalan abc:llä perä lintassa? Taas yksi foorumi tyyppi sai kasvot elävässä elämässä.
     
  9. o-p-k

    o-p-k 800 ID E-tec -15, 440x -06

    Juu siellä oltiin perä ja mieli maassa..:rolleyes:
     
  10. o-p-k

    o-p-k 800 ID E-tec -15, 440x -06

    Mihin kohtaan liukurunkoja sulla oli tullut ratkeamaa?
     
  11. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Molempiin tuli halkeamat samoihin kohtiin siihen mistä liukurunko alkaa nousta kohti etupukin alapään kiinnityspistettä. Eli Rs vahvikkeista ei apua tuohon vaivaan.
     
  12. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Menikö takuuseen vai jouduitko itse ostaamaan?
     
  13. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Takuuseen meni. Samoin nuo takalinkut ja pukki. Helvetin hyvin on kyllä takuut pelannu eikä oo tarvinnu osia ootella. Hyvä syy pysyä merkissä.
     
    Hemikoo tykkää tästä.
  14. JS63

    JS63 Well-Known Member

    Millä numerolla tuo pykälää jäykempi pikkujousi tunnetaan?
     

Suosittele tätä sivua