Ramppitouhusta Rovaniemellä kiinnostuneet HOX!

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä AC440, 1/10/08.

  1. stm

    stm Well-Known Member

    Nyt alkaa oleen taas luotto kohillaan tuohon mäntyvaaraan. Se on koht melkonen compoundi tätä menoa :p
     
  2. M.H.

    M.H. 800 indyR

    Tosi hieno homma! Pittääpä joku viikonloppu käyä kattelemassa!
     
  3. timpa

    timpa Well-Known Member

    hohhoijaa. kuulostaa hyvältä. voisin kans tulla käväseen sielläpäin kun lumet tulee aina muutaman kuukauden aikaisemmin sinne kuin meillepäin. Nyt kun tuntuis et työhommelit rauhottuu tänne kotimaan puolelle. Ja talvella tulee 1kk "kesäloma" niin mikäs ettei silloinkin :D Koittakaahan keksiä millaistakorvausta vastaan sinne sopis tulla huristelemaan? Ja ilmoitelkaa miten rojekti etenee! Itelläkin täsä on kaikennäköstä tekeillä mm uutta ramppia kelkkaa mut myöhässä kaikki niink yleensä. Onneks kerranki voi syyttää töitä eikä omaa laiskuutta ;D
     
  4. AC440

    AC440 Livesports.fi

    jepa, riippuu tuo rahastuspolitiikka ihan kerhosta. Me nyt ei ite ruveta todellakaan mitään rahastamaan. Todennäköisesti muutamalle ydinporukassa olevalle tulee avaimet ramppiin, soittamalla pääsee aina ajamaan. Kerhoon kuulumista voisi ehkä edellyttää... Eilen soitin kaupungin isille, ens maanantaina mennään kattomaan porukassa paikkaa ja toivottavasti saadaaa heiltäkin siunaus muutaman puun kaatoon.
     
  5. wäbää

    wäbää Arctic Cat Sno Pro 600

    hei jätkät hautoo täällä piilossa kunnon hankkeita mistä normaali puupää ei osaa edes etsiskelläkkään

    MINÄ OLEN MATKASSA JA SE ON AIVAN VARMA :)

    jos siitä yampilla vain saa tulla hyppeleen

    kun pojat postilla on puhunu et pianot ois tehty vain soittamista varten mut mä oon kyllä sitä mieltä et niillä voi hyppiä isoakin ilmaa

    jokos talkoo hommat on alkanu vois tulla ilomielein kaveriksi äliöttään multa ainakin löytyy vanhoja teloja tohon ramppiin jos kelpaa semmoset mistä on muutama reuna harkko karannu eläke päiville vai pitääkö ne olla lehtimäeltä mittatilaus työnä tilattuja mattoja ettei pääse vahingossakaan suttaamaan ku on väärä jako ;D
     
  6. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Tuskimpa Palillakaan mitään asiaa vastaan; tehdään vaan ramppi vähän jämerämmästä tavarasta ;D
     
  7. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    ja multa löytyy kans monta valmiiksi poikki olevaa telaa. ;) pitääpäs käyä itekki äliöttään sielä joku päivä. :)
     
  8. wolle

    wolle Speedot '15

    Kuka se lähtee mahollisesti pe iltana (jos on aikaa), mutta ainakin lauantaina kierteleen minun kanssa lisää noita ponsoreita! Ei tarvi olla ko vakuuttava supliikkimies ja innostunut asiasta?! :) Saiskohan tuon Fiiberin houkattua...solis varmaan hyvä, ku sille makkaratki on ilmasia joka kisassa! :D
    Muutamia ponsoreita on siis jo varmaksi asti, mutta lisää tarvitaan vielä...

    edit.
    Noni, kelkkalehti.com ja Sipola kantoi hienosti omat keppinsä nuotioon, sillälailla! Kiitosta vaan kovasti, tämä helpottaa meitä saamaan lisää sponsoreita!
     
  9. stm

    stm Well-Known Member

    Pitäskö se tämmösen sutkipulkkisen lähteä remmiin? Tiiä häntä onko meikästä hyötyä ::) ;D
     
  10. wolle

    wolle Speedot '15

    Joukossa on voimaa ja mitä isompi Jouko sitä kovempi vääntö! ;) Koitetaan saaha semmonen hyvä remmi kasaan, niin ei net uskalla olla antamatta niitä oravannahkoja meille..hih.
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Joukossa tyhmyys tiivistyy... vai-mite-se-oli
     
  12. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Fäk, minä olen töissä, mutta kyselen omia aikojani.
     
  13. stm

    stm Well-Known Member

    Kuule Wolle, nyt kusi urakka. Huomiseksi nakki napsahti ja töitähän se silloin tietää...
     
  14. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Nonni, nyt on luvat myös kaupungin puolesta! Ei muutakuin puunkaatoon tässä lähipäivinä, kellä moottorisahaa ja raivaussahaa, niin ilmottautukoot!
    Sovitaan talkoilusta sitten kun tiedetään miten on kalustoa.
     
  15. stm

    stm Well-Known Member

    Wasapii ja huomenia. Mulla ei ole vempeleitä, mutta jos aikaa löytyy niin voin mie tulla sinne soNpaileen.
     
  16. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Mulla vois olla tuossa jonkulainen sahanräippä ja mieski vois olla jouten....
     
  17. cranetus

    cranetus ehkä,ehkä ei

    Joo sahaa löytyy
     
  18. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Pistäkää autoon narulla ne puut kii ja lurtta pohjaan. Lähtee juurineen.
     
  19. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Cranen vempaimella lähtee puolikaasullakin ;)

    Jos sitten vaikeamman kautta niin sahat löytyy ja omalta osalta voin tarjota sen verran täyttä palvelua, että voin viedä puut mennessäni 8)
     
  20. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Tämä ois hyvä, jos joku vaivautuu puut viemään.

    Telakone pitäis saada paikanpäälle möyrimään, ois semmonen neljän tunnin homma siinä siistiä sitä aluetta ja tehä samalla se alastulo. Äänivalleja pitää myös tehä siihen ympärille.

    Jollakulla oma kaivinkone/halvalla sais niin yhteystietoja toki niistäkin kaivattais!
    Ilmotelkaa mulle vaikka hintoja, niin oon kerhon kanssa yhteydessä että miten kulut jaetaan.
     

Suosittele tätä sivua