Re jarrupalat

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä vinotintto, 10/1/18.

  1. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    488C8BD5-61A7-432C-A483-24B0B5D062BE.jpeg Olihan nuo aika jo vaihtaa. Olin vaa lentää persiillee ku hain tiskiltä ni nuo peukalonkynnen kokoset palat makso 125€... no rs: n palat ni pitäs kestää
     
    Myöhäherännäinen tykkää tästä.
  2. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

  3. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Nonni ja kolmet ois saanu samalla rahalla
     
  4. niso

    niso Well-Known Member

    Tosiaan nuo RS palat kestä sen pidempään. No. 5tkm aikana meni 2 normipalat ja yhdet RS palat :D
     
  5. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Laittaa vielä kaveriksi kunnon jarrunesteet (esim RED LINE RL600 tms), niin ei kiehu nesteet enää reippaassakaan ajossa.
     
  6. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Mulla jäänyt paritt ferodot hyllyyn kelkan vaihdon jäljiltä, yv:tä jos kiinnostaa..

    Edit ostaja löyty näille.
     
    Viimeksi muokattu: 11/1/18
  7. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Ota välillä käsi pois jarrulta ni se lynekin jaksaaliikkua
     
  8. niso

    niso Well-Known Member

    Eipä uskalla kun vauhti pelottaa:(
     
    Viimeksi muokattu: 11/1/18
    vinotintto tykkää tästä.
  9. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Kannattaa sitten varauksella suhtautua nuihin sintteri paloihin normi kamppeessa. Käyny mulla ja kahella tutulla, että nesteet kiehahtaa, ku jarru hohkaa punasena. RS jarrussa tais olla joku keraaminen eriste männän päässä palaa vasten, ettei lämpö johdu niin helposti...RE ssä ei tätä ole. Vai oliko sittenkin rs kitillisissä?
     
    Kojontti tykkää tästä.
  10. AKK

    AKK Ski-Doo MXZ Comp.

    Vanahanaama tykkää tästä.
  11. niso

    niso Well-Known Member

    Kunnon nesteet sisään vielä niin ei kiehu niin helposti ainakaan
     
  12. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Ei mullakaan normaali ajossa ongelmia ollu, mutta pikku radalla joka oli tyylin +120kmh suorat ja kävelyvauhtia ajettavat 180 asteen mutkat aina suoran päässä...ongelmia ku ilmeni sinttereitä, niin pukilla sitten koitin. Ei kauaa tarvinnu hiihdättää, ku jarrulevy punotti. Normaali paloilla ei kyllä ole ollut kiehumisen kans koskaan ongelmaa, mutta eihän ne kauaa kyllä kestä.
     
  13. JanneHavumäki

    JanneHavumäki S-D ID600

    Oliko kellään kokemuksia/neuvoja miten ne männät painuu helposti takaisin sisään jarrusatulaan..
    Nestesäiliö kansi on auki, ja ilmaus ruuviakin kokeilin helpottaa mut ei anna periksi vaikka minkälaisella raudalla koittaa kammeta...
     
  14. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Minä painoin ensin hiukan jarrukahvasta niitä ulos ja sit meisselillä ja siirtoleukapihdillä vain puristin ne sisälle
     
  15. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Kyllä ne ihan kohtuu voimalla painuu jos ei jumissa oo. Perjantaina viimeksi palat vaihtanu ja ihan meisselillä kampeamalla painuivat.
     
  16. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Se on pyrittävä saaman paine mahdollisimman keskelle mäntää, varsinkin kun on kovin ulkona niin helposti painuu vinoon ja puree kiinni.
     
  17. james-x11

    james-x11 Well-Known Member

    Mäntä vinossa.
     
  18. EskoR

    EskoR Lynx Rave RE 600R 2019

    Oliko Ferodon paloista kokemuksia? Hinta olisi varsin houkutteleva alkuperäiseen verrattua. Vai olisiko joku muu pala parempi?
     
  19. LRacing

    LRacing Well-Known Member

    oon ajanut näillä, saa muualtakin kuin linkin takaa: DP Sintteri Jarrupalat Lynx, Ski-Doo 2008-2017 | Northern Sledparts . Nesteet on sitten syytä olla kunnossa ja se jarrun käyttö terävää ,ei laahausta niin ovat kyllä toimineet kohtuullisesti, varmasti saa parempiankin mutta hinta voi olla sitten vähän eri jo. Samoin sen suoja kotelon olen leikannut vain minimi kokoiseksi että ilma kiertää.
     
  20. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Noilla kyllä tosiaan pitää jarrun käyttö opetella, ei oikein pitkään mennä ns. "tuntumalla". Vaikka en oo mikään kovin ahne jarrulla roikkuja niin noilla paloilla skipan jarrut katosi kun oli syheröpätkällä ns. meno päällä. Siihen osa syytä oli toki vanhat nesteet mutta vakiopaloilla ei samaa käynyt koskaan.
     

Suosittele tätä sivua