Renegade 900 Turbo

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Kamppi, 3/3/19.

  1. Karera

    Karera Member

    Viime vuonna sai vielä jäykemmät eteen ja myös jäykemmät hakaneulat löytyivät kuvastosta. Keskipukiin ei saanut jäykempää.
     
  2. gontso

    gontso Well-Known Member

    Kajaanista [KPM] siihen saa myös etupukkiin erilaisen jousen (arvoja en muista, eikä siinä lue mitään). Kannattaa sieltä kysellä jos tulee tarvetta.
     

    Lisätyt liitteet:

  3. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Mulla nyt keulan viimeisin säätö tehtiin 32nm jousien sisään eikä tietoakaan pintakovuudesta, jämäkkä ja kantava kyllä muuten on mutta sitä tässä haettiinki. Vuosia oon menny 24nm vietereillä mutta tämä uus säätö oli kyllä parempi. Jotenki tämä gen4 tarvii jäykempää keulaa kuin aiempi xs. Toki iskaritkaan ei vakiot mutta kuitenki.
     
  4. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Joo minä tiesin tuon ekan MXZ 850 aikaan kun luotto iskariseppä laittoi 28N jousia sisään ja sanoi ettei ole liian jämäkkä, tuollaisella jämäkällä keulalla kiva ajaa kuten vesijetillä reunapaltteiden päällä kallistaen ja vauhtia ja linjoja hakien. Katsokaahan iskarikulmaa vanhassa ja uudessa kopassa, se kertoo jo paljon ;)
     
    Reverend_ ja M.E.A tykkäävät tästä.
  5. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Juuri näin!
     
  6. freek

    freek Member

    Onkos joku korottanut näis tankoa? Ja minkäs pituunen menis paikoilleen ilman johtojen ja letkun jatkamista? Nythän se taitaa olla joku 130mm sillä eteen/taakse säädöllä vakiona.
     
  7. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    Minulla on korotusta noin 5cm ja hyvin riittävät letkut ja johdot.
     
  8. vectoori

    vectoori Well-Known Member

    Eilen ajelin pikku testilenkin ja ei tätä mallia haukkua voi. Samoja pieniä säätöhommia keulaan ja etupukkiin kuin moneen muuhunkin merkkiin ja malliin niin varmasti on monelle passeli kelkka, ei mitään ylitsepääsemätöntä tai kallista.. Sukset oli vaihdettu, muuten ilmeisen vakio..Laiskaltahan se vakioWinderiinkin verrattuna tuntuu mutta vauhtivarat riittää. Kunnon lasi vaan paikoilleen ettei tuule keskivartaloon niin hieno peli matkantekoon. Eco asento myös hyödyllinen, olisi Yamahaan myös hyödyllinen lisäys.
     
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Oon samaan mieltä ettei Winderiin pahaa tekisi tuommonen Eco moodi.
     
  10. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    Ihan kiva kelkka tämä on ollut ja alustakin on telaston osalta ollut passeli, mutta keulan vakio (musta) jouset kannattaa vaihtaa ehdottomasti jäykempiin. Tulee hitokseen paremmaksi ajaa ja patit tai pomput ei nakkele kelkkaa mihin sattuu. Itse laitoin Maptunerin softan, eli vakio hiluilla sen noin 200hv. Kulutusta ei juurikaan ole muuttanut softaus ja reipas safari matkailu onnistuu noin 15l/100km kulutuksella.
     
  11. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    upload_2021-3-15_20-12-43.jpeg
     
    Nipademu, Viikinki, Driver ja 3 muut tykkäävät tästä.
  12. freek

    freek Member

    Mulle ilmeisesti sattunut maanantai versio. Tommonen rantu jää ku ottaa kunnon lähdön. koneenlämmöt oli 60 kun kokeilin. niin ja kuuluu 30-40 vauhdeissa vasemman jalan juuresta ikävää rahinaa kiihdyttäessä ja hidastaessa. 20210316_095248.jpg
     
  13. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Mie en voi tätä turbo Reneä katsoa ettei nuo "viikset" häiritse jatkuvasti. Tulee jokakerta Hercule Poirot mieleen... 0f595b39-9e8d-412a-aef2-916949f9ee9a.jpg eab447d9c92017c5d7c9db432daceeb26f144b56a08446577213ff13378ca341.jpg
     
    pantera, Antsake, vectoori ja 7 muut tykkäävät tästä.
  14. Mickelson

    Mickelson Well-Known Member

    904202136.jpg
    Sori offtopic, vastaavia virheitä sattunut myös pyörämaailmassa..
     
    pantera, teme-, Jannne ja 4 muut tykkäävät tästä.
  15. teme-

    teme- Well-Known Member

    En kyllä ennen ffoxin kommenttia edes älynnyt tuota yhdennäköisyyttä mutta nyt kun asian toit ilmi niin nyt ne häiritsee minuakin. :D:D
     
    Vesukka tykkää tästä.
  16. gontso

    gontso Well-Known Member

    Onko tuo rantu kuskista vai ruostetta pakoputkesta :).
    Jarrulevy saattaa pitää sitä ääntä noin 30-40kmh ja hiljenee kun painat vähän jarrua. Jarrulevyn ja lukkorenkaan väliin kun laittaa 0,5-1mm shimmilevyn jolla se levy lopettaa väpättämästä hiljenee tuo vaiva. Siellä levyn takana on O-rengas joka pitäisi pitää tuon levy nätisti paikoillaan mutta kuitenkin siinä on vähän liikaa välystä (kikka kopioitu ameriikan herroilta ja toimii myös täällä pohjolassa, sama "ominaisuus" tuntuu olevan tuttujenkin vekottimissa).
     
  17. freek

    freek Member

    No joo hyvä tietää kun tosiaan jarrulla se hiljenee. Kelkkan oon vieny huoltoon kun siinä vielä takuuta on jäljellä. Saavat sielä pähkyröidä kun kerran putkesta tulee muutakin kun pakokaasua.
     
  18. teme-

    teme- Well-Known Member

    Se o-rengas on todennäköisesti karannu sieltä jarrulevyn takaa niin siksi kolisee. Tuo ruostepöly pakoputkesta niin olisko sisuskalut lähteny liikenteeseen jolloin pölisee ulos.?
     
  19. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Aika mustan vanan se Sidewinderkin jättää kun paikoiltaan tuuttaa hissukseen ajon jälkeen mutta ei ruosteista.
     
  20. Skippaduu75

    Skippaduu75 Well-Known Member

    Onko kokemuksia rmotion vs. rmotionX välillä?
    kiinnostais tietää onko paljonkin eroa näissä alustoissa niin helpottais ostopäätöstä:)!
    Nykyinen on toi rmotion ja en kyllä huonona nää sitäkään..
     

Suosittele tätä sivua