REV kipinä katoaa

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä peruna., 12/3/09.

  1. peruna.

    peruna. Ski-Doo Summit X Expert-20 & Ockelbo Poro -84

    Juu eli kyse on 03 vuosimallin 600 h.o revistä. Eli joskus kun odottaa yön yli niin kipinä katoaa mutta kun lämmitelee johtoja ja MPEM poksia kuumailmapuhaltimella niin kohta tulee kipinä. Ja vika yleistyy kokoajan nykyään saa lämmitellä johtoja melkein joka aamu. Ajossa kipinä ei katoa ja parin tunnin jälkeenkin lähtee vielä hyvin käyntiin. Mikähän voi olla vikana.
     
  2. peruna.

    peruna. Ski-Doo Summit X Expert-20 & Ockelbo Poro -84

    Eikö kellään oo mitään ehotuksia. voiskohan tuosa poksisa olla jotaki vikaa? ::)
     
  3. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Kokeile jollain muulla boksilla.
     
  4. peruna.

    peruna. Ski-Doo Summit X Expert-20 & Ockelbo Poro -84

    Voishan sitä kokkeilla mutta eipä oo kettään keltään lainata. Jollaki tais olla kyllä myytävänä 03 revin poksi tällä voorumilla. mutta eihän sitä tiiä toimiiko sekään tuskin antaa mitään takuuta.
     
  5. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    staattorilta haisis vahvasti ^.^
     
  6. -VMK-

    -VMK- AC M1000

    Mulla sama vika. Alko ajosta pätkiin ja sitte hyyty. Yritit käyntii niin aivan ku pakki ois päällä ku vingahti joka nykäyksellä. Jonku aikaa ootti nii taas lähti.
    Ja yleisty koko ajan nii ettei lopulta enää lähteny käyntii kunnes kaveri keksi lämmittää auton sisätilapuhaltimella MPEM boksin lämpimäksi niin jo tärähti taas tulille.
    Varmaan jollain ilveellä päässy kosteutta boksiin. Ei taia auttaa ku boksikauppaan.

    Mulla vika ainaki on boksissa.
     
  7. peruna.

    peruna. Ski-Doo Summit X Expert-20 & Ockelbo Poro -84

    Niin mistä tietää onko se staatori sökö, että voiko sen mitata jotenki? ???
     
  8. peruna.

    peruna. Ski-Doo Summit X Expert-20 & Ockelbo Poro -84

    Vs: REV kipinä katoaa

    No vastaanpa nyt ihte ihtelleni jos vaikka jollain ois samalaista vikkaa. Eli lakkasi tuon staatorin niin vikaa ei oo ainakaan tullu 250km:n aikana eli toivottavasti se vika oli siinä. :)
     
  9. Jouni O.

    Jouni O. Summit rev 800 h.o.t 162"

    Vs: REV kipinä katoaa

    Terve.

    Jos vielä kummittelee niin tarkasta DESSin pohja. Mulla summitti ei tahtonu pakkasella lähteä käymään ja aikansa nyki niin sytty. ajossa ei pirunu ikinä. DESSin pohja oli mutterin alta halki.
     
  10. Keke

    Keke Well-Known Member

    Vs: REV kipinä katoaa

    Stoppinappi voi olla myös jumissa, eli mekanismi jumittaa vaikka itse nappi nousisi kun seuraavan kerran kelkkaa käynnistää. Kuten kaikki tietävät ajon jälkeen ja ennen käynnistämistä tämä on yksi niistä harvoista kytkimistä jota käytetään. Ei kuitenkaan mikään miellyttävä vika..
     

Suosittele tätä sivua