rintapanssari

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä mopedi, 16/8/06.

  1. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    käyttääkös moni semmosta..tarkotus ois kyllä tulevalle kauelle opetella pitämään ei kummiskaa raaski ihan sitä 400e suoja paitaa ostaa..
     
  2. frosty

    frosty Well-Known Member

    Käyttää...
    Polisport on merkki ja itse olen ollut tyytyväinen.
    Kannattaa opetella pitämään jos tykkäät sitä sallittua 60:n vauhtia reitillä paukuttaa. :D

    Kaiken lisäksi kuoritakin alla se antaa kivan ilmatilan joka lämmittää.
     
  3. Pollari

    Pollari Guest

    http://shop3.webmailer.de/cgi-bin/ePages.storefront/44e35d7600022f94271eac172c27061b/Product/View/34311&2D2810218&2D1
    Ite kattelin jos joskus isoNpana,rikkaaNpana ja viisaaNpana ostelis tollasen.
    Tai sitten nuita TekVestejä.
     
  4. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Juu,

    tarkoitus olis. Aiemmin en ole kelkkaillessa pitäny, mutta ens talveksi olis tarkotus hommata. Tulee ajettua niin paljon
    että riski saada osumaa kasvaa koko ajan.
     
  5. Deep Snow

    Deep Snow Polaris SKS

    Tulee käytettyä, Sinisalo merkkistä. Vanha mutta ajaa asiansa :p Antaa mukavaa turvallisuuden tunnetta ajamiseen. Ja niinku Frosty sano lämmittää osakseen, joskus hyvä ja joskus ei niin hyvä asia ;)
     
  6. €ncore

    €ncore Lynx Rave RE 600 HO -07, KTM EXC 125 -03

    Polisportin panssaria käytän. Ei oo mitenkään hyvä että voisi suositella. Anorakin alla kerää ainakin muuten kosteutta pintaan.
    Kyllähän tuo menee kun ei muuta oo, pakko kyllä ostaa kunnon suoja jossain välissä.
     
  7. frosty

    frosty Well-Known Member

    Ettei vika olisi anorakissa, kun minulla ei poolopaidan ja Catin kuoritakin kanssa ole ollut vastaavaa ongelmaa.
     
  8. €ncore

    €ncore Lynx Rave RE 600 HO -07, KTM EXC 125 -03

    Tavallaan joo, tuossa Sinisalon racing takissa kun on lumiläppä tai mikä lie joka ei päästä hikeä ulos. Tai siltä se ainakin vaikuttaa. Ongelman tietty ratkaisis sillä että ajelis hiljempaa ettei tulis hiki ;) Hongan Jussi näyttää käyttävän samaa panssaria oman Catti takkinsa päällä eikä alla, oisko sama syy? Vois itekin kokeilla tuota puvun päällä, alla se ei ainakaan kovin mukava ole.
     
  9. frosty

    frosty Well-Known Member

    Nii, mieltymyksiä on monen moisia. Minulla tuo Catin takki on karvan verran iso, joten se saattaa vaikuttaa siihen panssarin mukavuuteen. Tykkään että takki on väljä eikä kahnaa vastaan missään tilanteessa.
    Minä olen tuohon Polisporttiin tottunut ja tykästynyt. Hartiatkin näyttää isommilta. ;D Tärkeä asia tällaisille kääpiöille kuin minä.
     
  10. Masai

    Masai Well-Known Member

    Tekvestiä käytetään ja se on todella hyvä ja kiva päällä.
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Mulla on käytössä kanssa Sinisalon Enduro hartsat. Nää ei tarjoo niin paljon suojaa kuin oikeat panssarit, mutta on ok kuitenkin. Olkakupit kehittelin irroitettaviksi ku ne ei takin alla tuntuneet hjuvalle. Voisimpa työntää illalla kuvan taikka kaksi jos sille tuntuu
     
  12. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Sinisalon Zircon panssaria tulee käytettyä joka kerta kun tulee lähdettyä kelkalla liikenteeseen. Sinisalo Snowcross takin alla menee todella mukavasti.
    Muutaman ruuvin on joutunut vaihtamaan kilopultteihin, kun ei ole alkuperäiset pysyneet läjässä. Lukitusliima olisi ollut kova sana ;D

    Tämä SS:n zirconi ja polisportin xp1:nen tehdään samalla muotilla eli sama panssari kyseessä.
     
  13. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Sinisalon panssari on aina Catin kuoritakin alla, myös ensitalvena vaikka Lynssi alla onkin. Ilman panssaria ei oikein osaa enään edes ajaa, jotenkin "alaston" olo. Aina ajossa päällä myös polvi/sääripanssarit, kyynärsuojat ja crossisaappaat lakisääteisten lisäksi.
     
  14. nitro

    nitro Lynx RS

    Mulla oli koko viimetalven polisportin panssari, ja siitä on vain positiivinen kuva. Kun siihen tottui niin ajo on paljon luontevampaa kuin ilman panssaria, ja muutaman mustelmankin se kai esti kun kelkka ei pysynyt pystyssä.
     
  15. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Tuommonen suojapaita päällä (Ufo Scorpio) viiletän menemään. Tämä on todella mukavan tuntuinen päällä ja ei haittaa ajoa millään muotoa.

    [​IMG]
     
  16. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Tämmöiset on mun Sinisensalosen rintsikat

    [​IMG]
     
  17. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Ennen oli tollaset ku Jannnella, ja viime talvena laitoin juuriki samat systeemit mitä tuolla SvaR:lla näyttää olevan..

    Tuota Ufoa oon nyt pitäny kokokesän prätkällä ajellessaki koska tuo selkäsuoja on niin hyvä tuossa mallissa.
     
  18. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    SvaR, et sää viimeksi ollu noin ruman näkönen! ;D
     
  19. Ike

    Ike RossiMaksi

    Scottin panssari on mulla. Ihan mukava pitää. Ei hiosta liikaa.

    Ike

    EDIT

    kuvatus...

    [​IMG]
     
  20. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Kesä, kärpäset ja lime saa ihmeitä aikaan ;D
     

Suosittele tätä sivua