RX-1 mod mf SE

Keskustelun 'Esittele kelkkasi' on aloittanut käyttäjä SRMK, 17/10/11.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Kyllä RX-1 on monipuolinen kelkka! Muuntuu muutamas sekunnis ihan ääripäästä toiseen.

    Tässä uus freestyle istuin, maksoi yli tonnin ja on muuten kevyt:
    [​IMG]

    Vähän säpinää tallissa ja kas, matkamalli on syntynyt:
    [​IMG]

    Matkamallin penkkiä voin myydä halukkaille 765 euron hintaan + alv 23%
    Tuote postitetaan tilausta seuraavana päivänä, luonnossakin voi maksaa asiakkaasta riippuen ;D
     
  2. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Paljonko annat väliä, minulla kun ei ole "pikkurahaa" tarjolla :) :)
     
  3. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Offin koffia,

    ;D totta se tuollaisen väljäksi poljetun pitää ite maksaa väliä kun saisit timmit paikat tilalle ;D

    Ei perkale, eihän tämä ollut pressan äänestys topic ???
     
  4. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Se menis Catiska sun osalta välirahan puolelle :p
     
  5. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Jätetäähän nämä kauppahommat sikseen ;D En minä ihan joka suuntaan ala kepillä huitomaan, sitähän voisi joutua vaikka seuraaviin vaaleihin pressaehdokkaaksi, tai ainakin johonkin tv:n viihdeohjelmaan arvostelemaan asuntojen sisustuksia...
     
  6. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Onko kellään havaintoa miten paljon Warren takapukki eroaa tästä pätkän omasta? Pakko se on varmaan
    ainakin vielä sen verran askarrella, jos sen avulla sais tuota maton kirrausta vähemmälle.

    Warressa on sekä monoiskarin että takapukin varaosanumerot eri kuin pätkä RX:ssä. Liekö tuo Warren iskari pidempikin?
    Pitäis päästä vahtaamaan jonkun vakioalustaista Warrea, niin vois vähän mittailla. Ellei joku viitti mittailla mono-Warreaan mun puolesta!
     
  7. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Minun verkkokalvoille on palanut sellainen näky että noissä warrioreissa on ne takapukin sormet kaikki vierekkäin taivutettuna mutkille. Pätkässä keskimmäiset sormet on on taivutettu että saadaan kiinnityspiste samaan kohtaan rodille ja reunimmaiset sormet on suorat ilmeisesti haettu kestoa lisää näin? Iskarin numerohan voi muuttua jo pelkän simmauksen takia?
     
  8. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Nyt on R1 vaimennin paikoillaan ja äänet on tyhjäkäynnillä ja normaalikaasulla hiljaisemmat mitä orkkispöntöllä.
    Täyskaasullakaan ei kuulosta kovin pahalta, luulisin että desibelit on aika samaa luokkaa vakiopöntön kanssa.

    Pitää nyt vielä seurailla miten tuo hengittää, kun pääsis oikein kunnon olosuhteisiin kokeilemaan. MUTTA näiden
    n. 200 testikilometrin jälkeen ei kyllä kaduta pätkääkään ;D

    Putkimies soittikin mulle lauantai-iltana, mutta olin very very busy, ajelemassa ;)
     
  9. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Siittä hengittävyydestä oisin kysellykki. Laihtu se jammu ainakin 10 kiloa :)
     
  10. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Katellaan, täs viikon mittaan se seleviää. Jos kuskistakin lähtis se kymppi, kun oikein vääntää hiki pääs mettän keskellä ;D
     
  11. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX-1 mod mf SE

    No niin. Jos tämän tekis nyt kunnolla valmiiksi kesän aikana, ettei tarttis istua toista talvea Finnfoamien yms. päällä ;D
    Pakoputken hitsisaumat on pettäny ja samoin pönttö kolisee putken ja pöntön kiinnityskohdasta. Pitänee harkita jotain
    uutta ratkaasua siihen. Muutenkin jos toteuttais tuon putkihomman jotenkin siistimmästi tällä erää.

    Lähinnä nyt siis listalla on penkki, putkisto ja astinlaudat uusiksi sekä säädettävä koropala. Suksiksi jotain kapiampaa
    kuin nuo 8" PowderHoundit. 7" Houndit ihan ok vaihtoehto. Tukivarsien modailukin on vielä mielessä, jos oikein riehaantuis?
     
  12. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Jepjep. Yoshimuraa tulossa RS3 muodossa ;D Kokeilen ens talavena undertunnel versiona tuota. Laitan tuon R1 vakiopöntön putkineen myyntiin halavalla ;)
     
  13. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Jenkkipoika teki sitte oharit eikä lähettänykään Yoshia mulle :mad: Mietitään nyt sitten uusia tuulia ja rakennetaan tallia.
     
  14. Anis

    Anis Member

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Jaa teekkö tallia? Justihin tulin omalta tallityämaalta, pistin 125mm rungon välihin villat ja koolasin varuuksi viälä 50mm lisäeristystä. Kai se 175 tallis piisaa. Jesus notta syyttää ku on tuata villaa käpäälly. Pirkkaolutta siemaillin puolikoppaa siinä samas, 10 jäläkehen maistuu jo melekeen karhulle
     
  15. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Kai muistit kasata rungon kunnon kännis, että tuloo varmasti suora? Kyllä noilla eristyksillä pitääs varmaan tallin kans pärjätä.
    Mä teen sellaisen puolikylmän, että saa sitte tarvittaes puhaltimella lämpimäksi. Eli ei mitään paksua eristystä.

    Pientä väliaikaistallia väsään täs ja sitte muutaman vuoden päästä ihan oikea, kunnon talli tilalle. Kunhan saaraan ensin pisnekset käyntihin ;D
     
  16. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Se olis jotain aktivoitumista havaittavissa tälläkin rintamalla:

    [​IMG]

    Modirodi on homman nimi. Mullahan on ollu ongelmana lyhyt joustomatka takana, minkä olen olettanu johtuvan siitä
    että matto kirraa niin pahasti. Nyt kun päästiin tutkimaan asiaa myös ulkopuolisen silmin niin että näki itekin kelkan
    alle kun joku pomppii siinä, niin sehän olikin tuo Englannin Riki Sorsa, joka lopetti joustot kuin seinään n. 10 sentin jälkeen.

    Aika siinä pähkäiltiin ITP:n ideariihessä ja päädyttiin jatkamaan Rodin vartta n. 3 senttiä. Nyt ei lakkaa joustot enää kesken
    vaan iskari joustaa niin paljon kuin pitääkin. Kovasti oon kokeillu hyppiä ja painella alustaa sisään, eikä ole vielä lähelläkään
    että rodin kiinnityskorvakko osuis jouston aikana sinne takapukin alaputkeen. Kunnon testit on vielä ajamatta, mutta jos vaikka
    ens viikolla ehtis kokeilla enemmän.

    Seuraavana ohjelmas on pientä tuulilasiremppaa, pitäs liimata kolmena palana oleva punainen klasi taas ehyeksi ja muuttaa se mattamustaksi.
     
  17. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Nuukana miehenä otit hitsauskipinätkin talteen ;D
     
  18. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Minkäs teet kun on läheltä Laihiaa kotoosin!
     
  19. Anis

    Anis Member

    Vs: RX-1 mod mf SE


    Aivan ittekkö tinasit?
     
  20. ITP

    ITP Well-Known Member

    Vs: RX-1 mod mf SE

    Se on jauhekaarihitsattu, saa kipinät talteen ;)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua