RX1 WARRIOR KESKUSTELU

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Tuplaäksä, 13/11/07.

  1. arisal

    arisal Ski-Doo Summit T3 163" 2015

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Omassa Warriorissa(08) oon korottanut tankoja reilut 10 cm ja muissa kaapeleissa paitsi kaasuvaijerissa riittää varaa.Kaasuvaijerin omassa Warriorissani vaihdoin Mountain mallin pidempään ja hyvin pelittää.
     
  2. Sampza

    Sampza Ranger ST900 turbo & Summit 850 expert turbo

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Täältä myös tuplalle vahvistus,eli ei riitä 10cm korotuksella alkuperäinen wartsun kaasuvaijeri.
     
  3. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Thx boys, itellä mountainin vaijeri edellisen korotuksen (5 cm) jäljiltä.
    Miten tuo kaasuvaijerin jatkohomma toimii, ettei rupea vetelemään torssia päälle tai .. ? (nelariin on näköjään olemassa oma jatko)

    XX
     
  4. syncro^^

    syncro^^ Ski-Doo X-RS 600cc vm07

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    http://www.emc24.fi/product_info.php?cPath=421_425_208&products_id=5564 eikös tämä käy 04 warrioriin taakse kääntöpyöräks? väri, kuvio, koko täsmää mites laakeri?
     
  5. arisal

    arisal Ski-Doo Summit T3 163" 2015

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Mulla on tällä hetkellä Warriorissa Ski-Doo Summitin 20 cm koropala ja vaijerin vaihdoin Mountainin vaijeriin.Pituutta vaijerissa riittää ja torssi ei lyö päälle,vaikka kuinka on tangot ääriasennossa.
    [​IMG]
     
  6. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Jep jep, eli tangon korkeus on tulevassa modauksessa 27,5 cm kiinnityslevystä mitattuna. Entäs nyt ?

    XX
     
  7. Rispa

    Rispa Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Jos tarvii 5cm pidennyksen niin tarvikepidennys yleensä 25-35cm.
    Siinä saa ylinmääräisiä vaijeria asetella melko tarkkaan pellin alle että saa toimimaan..
    Kaasu jää ikävästi välillä päälle ja saa läpsytellä kahvaa että saa luistit alas.
     
  8. Rispa

    Rispa Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Mitä pituus tuossa mountain vaijerissa ?
     
  9. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Itse tuli joskus 04 warreen 5 cm korotus laitettua, ja vaijeri pidemmäksi !
    Mountainin vaijeri "piti ainakin olla" Motormanilta tilasin !
    Siitä piti "kuorta lyhentää" sisäkalut ok !
    Näyttää vieläkin toimivan ;) mikäli kuviin on uskominen !
     
  10. arisal

    arisal Ski-Doo Summit T3 163" 2015

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Toi pala mikä on tossa kuvassa on mun toisesta kelkasta,eli Summitin 20 cm:n.Vaihdoin Summittiin 25 cm:n palan ja em,koropala jäi ylimääräiseksi ja sopi Jammuun.Sähkökaapeleissa ei enää juurikaan ole varaa korkempaan palaan.Itse on 185 cm pitkä.Nyt em,palalla seisoviltaan ajettaessa korkeus on hyvä mulle.
     
  11. Ristimella

    Ristimella New Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Terve. Menneekö tuommonen mieto 2" koropala paikalleen ilman että alkaa kaasu kirraahmaan?
     
  12. arisal

    arisal Ski-Doo Summit T3 163" 2015

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Käyn iltapäivällä mun tallilla.Voin vähän mittailla eroja.
     
  13. arisal

    arisal Ski-Doo Summit T3 163" 2015

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Warriorin alkuperäinen tangon korkeus alalevyltä mitattuna on 150 mm.Mulla Summitin koropan korkeus alapalalta on 260 mm.Eli korotus on mulla 110 mm.Sähkökaapeleiden kulkua oon jonkin verran muuttanut.Kuvista saa ehkä jotain selkoa.
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. Sampza

    Sampza Ranger ST900 turbo & Summit 850 expert turbo

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Viittiskö joku bongata mulle warreen ulmerin stage2 kitin kytkimeen jostain, oma söörtsi ei tuo toivottua tulosta.. Onkohan näitä jopa Ebay:sta saatavilla? ::)
     
  15. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Kannattaisko tilata suoraan Ulmerilta? Niin saa kerralla oikeilla spekseillä omaan kelkkaan?
    Tämä toki on vain mun mielipide, ostan mäkin käytettynä jos 100 euroon löytyis.
     
  16. Kake3

    Kake3 Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Tietäisikö joku, kuinka Ulmerin Stage2-sarjassa kytkimen painovarsien painot kuuluu olla Warrior -07:ssa? Menee kokeilemalla liian hankalaksi. Siinähän on kolme kohtaa painoille ja painoja taitaa olla joka kohtaan ainakin kaksi eri painoista vaihtoehtoa.
     
  17. Sampza

    Sampza Ranger ST900 turbo & Summit 850 expert turbo

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Totta turiset eli suoraan ulmerilta tilata häätyy, eikä noita käytettynä jokapuolella veny..
    hmm,, RX1/Warrior kohdasta klikaten ei saa kuin Stage1 setin joten kaitpa se pitää tilata Apex/Attak puolelta tuo Stage2:nen?
    Tilauslomakkeeseenko se tarinoidaan tuo ajotyyli, läskin paino ja mattojutut vai miten tää homma nyt oikeen menee? :eek:
     
  18. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    Noin se just menee, siellä sivuilla on erillinen lomake sitä varten. Muistathan, että 2006 eteenpäin RX-1 on jenkeissä jo Apex.
    Eli siitä Apex/Attak osiosta löytyy sulle oikea setti. Koska meinaat laittaa tilauksen vetämään? Jos tilattais kimpas ja säästettäis
    muutama euro asennusjuomia varten? Paiskaa mulle vaikka yksityisviestiä, jos on innostusta asiaan.
     
  19. vesse

    vesse Well-Known Member

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    No niin ei se jamahakaan ikuisuuksia kestä perk.... 750kilsaa takana tälle talvelle ja remppaa on tiedossa. Kelkasta kuului kesken ajon magee jurahdus ja matka loppui siihen. ajattelin ensin että alusta keräsi jäätä, mutta vaikka puhdistin kaikki jäät niin vika on ja pysyy. Eli kelkalla voi ajaa kävely vauhtia, mutta jos painaa enemmän kaasua niin kuluu tuo jurahdus. olisko menny vetoakselin laakeri ja jotain muuta ketjukotelosta? onko arvon raadilla arvauksia tuhon laajuudesta ja onko muille sattunu vastaavaa? kylmänpään laakeri on jo ennemmin vaihdettu ja kilsoja n.13tkm. ketjukotelon ölpät pysyy sisällä, eli kotelo on ehjä. ja jos laitat pakin päälle, niin kelkka piippaa ja liikkuu eteenpäin ???
     
  20. iso-R

    iso-R lynx sport touring 800

    Vs: RX1 WARRIOR KESKUSTELU

    itellä oli variaattorinakselin laakeri menny ku teki samaa.
     

Suosittele tätä sivua