Sinisalo kelkkavarusteet

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä heikki aikio, 17/8/07.

  1. TherocK

    TherocK XC 500 SP Race -05 XCR 600 -95

    Vs: Sinisalo -08 kelkkavarusteet

    Ajokamppeet hankinnassa ja kiinnostas yllä olevien kommenttien lisäksi, mitäs muut on ollu mieltä Special Racing -09 puvusta?
     
  2. Mehtis

    Mehtis Well-Known Member

    Vs: Sinisalo -08 kelkkavarusteet

    Special Racing -09 on sama puku kuin -10, näin minullle kerrottiin Sinisalolta. Toivottavasti nuo oman puvun ongelmat oli yksilökohtaisia ja tämä uusi (samaa mallia) olisi parempi. Kokemuksia on edellisillä sivuilla.

    edit. sekaannusta vuosiluvuissa... ja linkki 2010 tuotteisiin http://www.sinisalo.com/index.php?4216
     
  3. duutsoni

    duutsoni Well-Known Member

    Vs: Sinisalo -08 kelkkavarusteet

    3-talvea ahmasalo racing ja erittäin tyytyväinen,ens talveksi matrix ja toivotaa että menee vähintää samat..
    Hinta/laatu kohdallaan omasta mielestäni,ei ole kovaa ja kahisevaa kangasta.
     
  4. Yamkam

    Yamkam AC XF -13

    Vs: Sinisalo -08 kelkkavarusteet

    Onks kellään tietoa kertoa tuosta ProSport puvusta mitään. malliltaan näyttäisi tyylikkään selkeältä. Vanha MP-puku olisi jo aika päivittää ja tuohon törmäsin. Siinä ei olle irrotettavaa sisätakkia, niinkuin special racingissä. tarkeneekohan pakkasella?
     
  5. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: Sinisalo -08 kelkkavarusteet

    Mulle tuli toi uus Special Racing ja vaikuttaa todella laadukkaalta ja toimivalta kamppeelta.

    Vanha puku mulla oli Scotin Shield -07 ja se on huono...ei ollu henkseli housuja/takin kaulus matala ja kylmä oli myös koska ei ollut mitn vuorta ja housut valuivat henkselien puutteen takia ja selkää kylmäsi.

    Siihen verraten ajamattomana vielä toi UUSI S-R puku vaikuttaa todella hyvältä, toistaiseksi olen enemmän kuin tyytyväinen ostokseen kun se taas kerran piti näkemättä tehä.

    Ite poistin puvun kaikki suojat koska harttari ja polvihäkit tulee kuitenkin ja tukivyöt yms. ja epäilen ettei mulla ole juuri noista varusteista johtuen samaa ongelmaa kuin yllä on kerrottu jos sitä nyt muutoinkaan on?.
     
  6. Yamkam

    Yamkam AC XF -13

    Vs: Sinisalo -08 kelkkavarusteet

    Tilasitko netistä? Jos tilasit, niin saako kysyä mistä? Onkos Sinisalon kammppeet mitoitettu reilustu. Olen ite siinä M:n ja L:n rajalla (178/76). Aina ei ole koko osunnu oikein netistä tilatuissa vaatteissa, siksi vähän varovainen.
     
  7. Mehtis

    Mehtis Well-Known Member

    Vs: Sinisalo -08 kelkkavarusteet

    Itse olen käyttänyt Special Racing puvun kanssa suojapaitaa, joskus on ollut polvisuojatkin ja hyvin on mahtunut olemaan. Mielestäni tämä ko. puku oli tuosta mallistosta se monikäyttöisin irroitettavan lisävuoren ansioista. Mitoitus näissä oli numeroilla. Itselleni (180/~78) soppeli oli koko 54. En suosittele tilaamaan sovittamatta, mitoituksessa voi olla pientä eroa myös saman valmistajan eri mallien välillä.
     
  8. Fusion

    Fusion Ei kelkkaa

    Ite jokin aika sitten sovitin ja pistin tilaukseen Sinisalon Cyclone- takin koossa 52. Olen 182/77. Kokona 50 olis väljyyden puolesta mennyt, mutta hihat kävi lyhyeksi. Suosittelenpa minäkin sovittamista, eri malleissa erilaiset leikkaukset.
     
  9. TherocK

    TherocK XC 500 SP Race -05 XCR 600 -95

    Vs: Sinisalo kelkkavarusteet

    Messuilla kattelin Sinisalon pukuja ja ainakin omaan tarpeeseen näyttäis edelleen että tuo Special Racing olis paras. Itseä myös miellyttää tuo sisäasu, niin saa monikäyttöisyyttä puvulle sään mukaan. Mistäs ZZ tilas omansa?
     
  10. Arttu

    Arttu Well-Known Member

    Vs: Sinisalo kelkkavarusteet

    Cyclone ja special racing lienee saman kokoisina eri väljyisiä.
    Itse 178/94 ja special racing puku takkina 56 ja housut 54.
     
  11. mik_ko

    mik_ko Well-Known Member

    Vs: Sinisalo kelkkavarusteet

    Onkos kellään kokemusta tuollaisesta sinisalo radical potasta?
    Halvalla tuntuvat tuota myyvän että kannattaako tuommoisen osto?
    Onkohan kuori muovia vai kuitua?
    :D
     
  12. eeno

    eeno Active Member

    Vs: Sinisalo kelkkavarusteet

    Kuitua on kuulema. Mitä kuitua, en tiedä. Tilasin kuitenkin itselleni tuollaisen, saa nähdä minkälainen on.

    Rukka kuulema osti Sinisalon mikä voisi selittää osaltaa poistomyynti hintaa.
     
  13. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: Sinisalo kelkkavarusteet

    ei sinisalon tuotemerkki mihinkään vielä tuosta katoa, ja se ostaja oli L-fashion group oy jonka takaa löytyy esim
    Luhta, Rukka, Ril's, IcePeak, Torstai, Big-L, Beavers, Skila, O.i.s ja Story ja nykyisin sinisalo
     
  14. Dude

    Dude Well-Known Member

    Vs: Sinisalo kelkkavarusteet

    Minkälaiset kokemukset tästä uudesta Special racing -puvusta? Onko se nyt toista vuotta myynnissä.. Rovaniemen prismassa aika edukkaasti olis tarjolla. Lämmintä pukua pakkaskeleille olisin hakemassa. Taskujahan noissa uusissa näyttää olevan aika vähän. Hyvä että lompakon saa mukaan.

    Alkaa tuo kuudetta vuotta käytössä ollu vanha spesiaali oleen jo aika loppu :)
     
  15. janneja

    janneja Well-Known Member

    Vs: Sinisalo kelkkavarusteet

    Paljonko ne prismassa pyysivät puvusta?
     
  16. Dude

    Dude Well-Known Member

    Vs: Sinisalo kelkkavarusteet


    250€ taisi olla puku. -50% ovh hinnasta.
     

Suosittele tätä sivua