SKI-DOO 2013

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Viikinki, 12/1/12.

  1. jooseppi

    jooseppi Summit 600 etec 13

    Vs: SKI-DOO 2013

    Ei mulle ole mithään kirjettä tullu, enkä meinaa heittää ajamasta mitä alko kelkaksi ;)
     
  2. zeppo

    zeppo Summit 800

    Vs: SKI-DOO 2013

    Viime viikolla sain kelkan jo pois huollosta...En ollu ite paikala tarkemmin kyselemässä mitä olivat tehneet mutta kyllä kai niitä osia on tullu vai mitä täälä huuettaan ettei saa osia vastako kuun loppussa? :eek: ???
     
  3. Ilej-

    Ilej- ProRMK -20, VesiRansetti #9

    Vs: SKI-DOO 2013

    No oulussa ainaki sanottiin et vasta joskus 20.päivän kieppeillä voi tulla osia..
     
  4. PulukkisToni

    PulukkisToni New Member

    Vs: SKI-DOO 2013

    Lappeenrannassa huollosta oli kans ilmotus et20 päivä tulee osia suomeen ja 22 päivä laitetaan paikalleen ku osat saapuu tänne idän perukoille.
     
  5. zeppo

    zeppo Summit 800

    Vs: SKI-DOO 2013

    tiedä sitten ovatko itse sorvanneet palikat vai saaneet jotakin kautta osia mutta huolettahan tuola taas saa ajella kun kelkka on tätä varten huoltoon kuskattu ja korjattu. :)
     
  6. jaffa

    jaffa Well-Known Member

    Vs: SKI-DOO 2013

    Kovat on erot XM Summitissa nuissa alustan kiinnitys pisteissä, tässä kuvassa vrt tuotanto mallin alustaan.
     
  7. vilhe85

    vilhe85 Summit X 850 154"

    Vs: SKI-DOO 2013

    Onko kukaan vielä käyttäny oulusa siinä bensanvuoto takuupäivityksessä? menikö siinä kauan.
     
  8. Ilej-

    Ilej- ProRMK -20, VesiRansetti #9

    Vs: SKI-DOO 2013

    Onkai tuota tullu käytettyä, eipä se iso homma maha olla..
    Päivän mulla kelkka oli siellä pajalla mut eikai ne sitä varmaa ookko tunteroisen rassannu..
     
  9. TWR

    TWR AC ZR 8000 137" Ltd -16 (black)

    Vs: SKI-DOO 2013

    Kestää max 20min laitta ne tarrapalikat paikalle ja korottaa öljysäiliö.
     
  10. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Vs: SKI-DOO 2013

    kyllä siinä yli puoli tuntia meni.. Ja toine puolikas meni ootellessa että työt alotetaan.. ;D
     
  11. Gräns

    Gräns Xtrimmi RE

    Vs: SKI-DOO 2013

    Minkälainen tuo x-rs 13-mallin vakiosimmi on ? 12- mallin vakio simmistähän ei ole kuulunut mitään hyvää, vaan pärjääkö tuolla 13:sella ?

    Onkohan samat etujouset 13-mallissa, eikö 12:ssa ollut tuo etupään painumisen kanssa joillain jotain ongelmia?

    Tässä vähän mietityttänyt kun tuo ylivuotinen tuli homattua että pitääkö muuttaa heti simmi ennen kuin alkaa ajella :-\

    Muutehan tuossa 13-mallissa on vähän noita alustan heikkouksia päivitelty
     
  12. mnybacka

    mnybacka Active Member

    Vs: SKI-DOO 2013

    Minulle kelkkamyyjä sanoi että -12 mallissa olisi etupukin simmitys ollut metsässä ja että se on korjattu -13 malliin? (Sanoi kyllä myös, että on korjattu takuuseen niihin -12 koneisiin) Toivottavasti, kun maanantaina mene hakemaan oman ylivuotiseni varustelusta.
     
  13. Juissi_

    Juissi_ -19 RS, Ex -19bd, -15 800Fr, -14 800re, -11 800re

    Vs: SKI-DOO 2013

    Pelaako 137 freeriden voimalinja mihin malliin että onko apinoinnin arvonen?
     
  14. k-kettu

    k-kettu Xrs egotykki

    Vs: SKI-DOO 2013

    Eikö nuo oo kehuna ainassii 2014 mallin freeriden voimansiirtoa hyväksi...?
     
  15. Nenone

    Nenone BC X-RS 146"

    Vs: SKI-DOO 2013

    Vallan passelilta tuntuu ainakin tää -14!
     
  16. Penachkin

    Penachkin Member

    Vs: SKI-DOO 2013

    Ostin -13 backcountryn kun halvalla sai 8) niin kelkassa on oikeanpuoleinen suksi useita senttejä edempänä kuin vasen suksi sekä iskarin jousi on aikalailla kiinni ylätukivarressa. Eli oikea puoli on työntynyt eteenpäin. Oon nyt vaihtanut sekä ylä ja alatukivarren eikä tilanne ole muuttunut miksikään. Molemmat tukivarret oon mallaillut vanhojen kanssa ja molemmissa oli heittoa muutamia millejä.

    Eli mitä tässä nyt seuraavaksi pitää ruveta vaihtamaan vai pitääkö antaa olla ja ajaa vaan menemään kun tämä talveksi pikkuhiljaa kääntyy?
    Ja eturunkon olen katsonut, ei näkynyt murtumia eikä painaumia tms sekä olkatapin olen silmäillyt enkä siitäkään löytänyt mitään poikkeavaa.

    Paskan myivät. :D
     
  17. willevil

    willevil Lynx Boostdocker

    Lähtökohtaisesti suksi siirtyy osumista taaksepäin. Eli etsisin vikaa ensin vasemmalta. Toki kelkkaa näkemättä tämä on arvailua.

    Myös eturungon vääntymiset ovat yleisiä, eikä niitä aina näe vaikka kuinka tuijottelee.

    Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
     
  18. Penachkin

    Penachkin Member

    Vs: SKI-DOO 2013

    Tottakai yleisemmin kääntyy taaksepäin mutta oikealla puolella esim se iskarin jousi on ylätukivarressa kiinni, kun taas vasenmalla puolella molemminpuolin on n.1cm rako.
    Ja oikea alatukivarsi on eteenpäin mennyt sen verran että se on pohjapanssarissa kiinni, kun taas jälleen siel vasenmalla puolen on reilu sentin rako.
    Eli 99% varmuudella oikea suksi on liikkunut eteenpäin eikä vasen taaksepäin :-\
     
  19. lyntsä

    lyntsä Member

    Vs: SKI-DOO 2013

    http://www.emc24.fi/fi/ski-doo/128611-skinz-pohjapanssari-musta-ski-doo-xm-xs-2013-15.html

    Onko kukaan laittanut tuollaista panssaria 13 vm summmittiin? Tai ylipäänsä päässyt kopeloimaan että onko yhtään paksumpaa materiaalia kun se brpn oma panssari?
     
  20. Ilves-kissa

    Ilves-kissa Lynx X-trim Commander 800 E-tec -14

     

Suosittele tätä sivua