Ski-doo rev 2005 sdi. mäntä tais mennä vinkkejä.

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä japa75, 23/1/09.

  1. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Halkesiko tuo pakoaukkojen välinen silta?
     
  2. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Ei haljennu.
     
  3. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Puristukset näytti siksi varmaaan kohtuu hyviltä, kun ei nuiden aukkojen yläpuolellla ollut naarmua. Männän rengas oli saanut vain pikkuisen kipeetä.
     
  4. Reima

    Reima Well-Known Member

    Öljystä on ollut palstalla joskus kovaakin vääntöä ja ainakin itse olen päätynyt käyttämään bompan omaa öljyä. Itsellä on samoilla kilometreillä ja just oli yläkerta auki tiivisteiden vaihdon vuoksi ja aika yllättynyt olin koneen kunnosta. Männissä ei ollut mitään kulumisen jälkiä, männänrenkaan uravälys oli 0.1 mm (vaihto 0.2) ja männänrenkaiden päittäisvälys oli 0.5 mm (vaihto 1 mm).
     
  5. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    sitä saa mitä tilaa..
     
  6. polle.

    polle. Ski-doo mxz 600ho sdi -05.

    ohhoh :eek:. br8ecs tulupilla tullu puoteltua 1500 km ongelmitta. On ollu säiliössä bombaa... ves golddia... nyt mobilin punasta litkua.. jopa sekoitettuna. No Problemo.
     
  7. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Turha tässä on itkeä kun paskat on housusssa, mutta on täältä saanut asiallisiakin neuvoja. Ja kiitos niistä kaikille! Myös yv:llä on tullut paljon hyviä vinkkejä, näistä erityis Kiitos!
     
  8. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Homma nipussa, vielä ohjelman tarkistukseen. Toivottavasti sit
    kestää.
     
  9. Pekka

    Pekka Noviisi

    Olikos muuten miten vanhat bensat tankissa ja oletko tarkastanut bensalinjat (mimmoiset lie on noi SDI:n suuttimet?).

    Kun tuskin ainakaan näillä leveysasteilla on päässyt vielä paljoa ajamaan, niin yksi mahdollisuus että vanhaa bensaa/tukosta jossain pitkän säilytyksen jäljiltä?

    edit: juu siis olitkin juuri siis tankannut. Oliko paljon kilsoja tälle talvelle ennen leipomista?
     
  10. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Parisataa olin kerennyt ajamaan.
     
  11. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    ei ollu tarkotus kuittailla.. sitä vaan että ne jääpätkät on aika myrkkyä ajella urku auki. mainostanpa nyt modia mikä itellä on reneen tehty, eli.. lisää vastusta ilmalämpö anturalle->luulee olevansa kylmemmässä ja lisää soppaa koneeseen,niin ja -08 ohjelma. voin laitella yv tarkemmatki ohjeet moiseen jos kiinnostaa..

    Edit.. sen nimittäin kyllä kuulee kuin kiljuu laihalla ilman noita, tai ainaki toi mun teki.
     
  12. Päällikkö

    Päällikkö MXZ X 600

    Ongelman aiheuttajaa ei siis selvitetty vai selvitettiinkö?
    4500km ja kaksi laakia. Ei välttämättä mene pitkään kun taas kolisee. Harvemminhan noi itsekseen korjaantuu.
     
  13. Reima

    Reima Well-Known Member

    Ääni öljylle ja luukuttamiselle jäällä :-\
     
  14. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Kysäsin tänään huollosta, eivät uskoneet että olis ohjelmassa vikaa. Vian aihettaja ei selvinnyt, mut luulen että se oli käyttäjässä. Voisko joku katsoa paljon tuon öljypumpun vaijerin ja kuoren väli on itselläni 15,5mm.
     
  15. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Mielestäni tuossa ei ole öljyn kanssa tekemistä. Käynyt vain liian laihalla/huonoa bensaa ollut mittarissa...
     
  16. Reima

    Reima Well-Known Member

    Reising buukin mukaan se on 18 mm.
     

Suosittele tätä sivua