Skidoo 2006 piirikaavio väreillä?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä lkankainen, 6/2/18.

  1. lkankainen

    lkankainen Member

    Moi

    Räjäytyskuvassa jotain, mutta olisiko missä piirikaavio väreillä? Pitäs saada 12v ulostulo mxz 550f, 2006

    Kiitti

    T lasse
     
  2. lkankainen

    lkankainen Member

    Tai onko ideaa mistä virran ulosotto 2006 skidoo kelkasta??
     
  3. TS82

    TS82 Hullulla hullun mieli..

    Onko dess piuhan vieressä pää sähkösarjassa johon pätkää missä 2 napanen liitin? Mulla tuli siihe musta ja puna kelta johot. Siitä saa 12v ulos. Sähköistä en tiijä mutta mulla pitäs olla -03 sähköt. Varmaan aikalaila samat ku sulla.
     
  4. lkankainen

    lkankainen Member

    Moro

    Mulla puna valko johto löytyy mut etsinköhän väärästä paikasta?

    Kuva ohessa
     

    Lisätyt liitteet:

  5. TS82

    TS82 Hullulla hullun mieli..

    Eihä se kerro jos et mittaa.. :D
    Voi olla oikea liitin. Mulla oli vain erilainen liitin.
     
  6. lkankainen

    lkankainen Member

    Mittasin mut pitää kokeilla laittaa viel kierroksia. Sit löyty musta puna piuha joisen päässä suojatut apikoliittimet naaras. Mustat muovisuojat päällä. Piitikaavio ois kyl kätevä....
     
  7. TS82

    TS82 Hullulla hullun mieli..

    Itekki oon ettiny kaaviota mutta eipä oikein oo löytyny..
     
  8. lkankainen

    lkankainen Member

    Eikö tosiaan kukaa ole käpistelly ei akkuversio skiidoohon ulosottoa. Värit ois kiva tietää. Oon mitannu lähes kaiken mitattavan, mut ei löydy 12 V. Valoiltako pitää sähköt repii seuraavaksi?

    T Lasse
     
  9. TmMp

    TmMp Well-Known Member

    Eiköhän täällä joskus aiemmin tuokin kaavio ollut esillä... täytyy kaivella
    Tuon malliseen kampeeseen tullut laiteltua kaikkea muuta kuin ulosottoa mutta eiköhän se puna-valkea tai puna keltainen johto ole mistä saa sen 12v jännitteen.
    Yksi pistokkeellinen paikka taitaapi olla lähellä sulakkeita, jos nyt en ihan hakoteillä ole... muistelisin näin ainakin omassa 06:ssa. Jaa niin tuo oma on vain nestekoneella mutta ei kai sähköissä suurempia eroja pitäisi olla
     
    Viimeksi muokattu: 18/2/18
  10. TmMp

    TmMp Well-Known Member

    Löytyykö nimimerkiltä Shape tuo kaavio...?
     
  11. lkankainen

    lkankainen Member

    Hei suuret kiitokset. Shapelta sain tarvittavat ohjeet!! Mukavaa kelkkailukevättä..
     
  12. TmMp

    TmMp Well-Known Member

    Hyvä että kaavio ja apu löytyi, samaten hyvää kelkkailukevättä myös sinne ja kaikille muillekin tasapuolisesti:)
     

Suosittele tätä sivua