1. skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Paljos tommosessa kelkissä on hepoja? ::)
     
  2. Guest

  • Rotax -04 AC F6

    37hp
     
  • Makezi Well-Known Member

    Laiska se on ku mikä...viime talven ajelin -00 formula s:llä, piti sit vaihtaa mx zetaan ku ei oikee tehot riittäny ;D
     
  • Jonski Lynx RE 600r -19

    meijän kelkan rekisteriotteessa lukee 31kw eli n. 42hp :)
     
  • M.H. 800 indyR

    Eikö sulla oo koneena 368cc

    Tässä taas 377cc.


    On siihe muutama hepo saatu lisää :)
     
  • skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Suuri miinus on vaijjeri jarru!
     
  • Makezi Well-Known Member

    Nii se on
     
  • _zimex New Member

    paljo kestää suunnillen ajella ilman mäntien vaihtoa?
     
  • Deep Snow Polaris SKS

    Paljon... itellä oli 11tkm kohalla vaihettu, vielä pelas täysillä vaan tuulettajan remmi meni poikki ja siksi leipo ::)
     
  • Guest

  • Studdless Well-Known Member

    pätkiikö mun muisti nyt todella pahasti,mutta eikös 377-Rotaxin todellinen kuutiotilavuus oo jotain 368,6cc ???????????????? :eek:
     
  • Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Rotax 377 kuutio tilavuus on 368
     
  • Aitto New Member

    Ajattelin just laittaa ekaksi kelkaksi tuollasen 380cc Formula S:n vuodelta -99. Kertokaapa paremmin tietävät tarkempia tietoja kelkasta, tyyppivikoja ja mitä ootte tykänny yms.
     
  • Makezi Well-Known Member

    Loistava valinta ekaksi kelkaksi! Itellä oli kans eka oma kelkka tommone formula s -00 ja hyvin sillä pääs harrastukseen kiinni... mulla ei ollu mtn vikoja siinä koskaa eli luotettava oli :) Vaihoin sitte sen poissa tässä ku kävi turhan laiskaksi...
     
  • Aitto New Member

    Joo, kyllä siinä tehot kuitenki vissiin alottelijalle riittää? :) Erästä kelkkaa jota olen kyselly niin vähä ajettukki että ei pitäis heti varmaan vaivata itteään remonteilla. Ei varmaan kulutakkaan paljoa?
     
  • Makezi Well-Known Member

    Joo kyllä se alottelijalle riittää varmasti hyvin  :) Kulutus semmoset n.13-17l/100km, mutta saa sillä enemmänki menemää.
     
  • irraH Iron Dog 600R

    Helpompi ajaa alkuun taitojen mukaan, eli vauhdit pysyvät paremmin kurissa.
    Kulutus oli minulla 15,6L/100km.
     
  • Jonski Lynx RE 600r -19

    Niinpä. Tosi hyvä aloittelijoille, eikä karkaa heti räpylästä.
     
  • Aitto New Member

    Joo, kaverin kelkoilla ennen vähä vaan ajellu niin ei viitti hankkia mitään kovin tehokasta alkuun. Mutta niin mukavaa tuntuu olevan :)
     
  • Suosittele tätä sivua