SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä aa-hoo, 14/12/09.

  1. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Vs: SLS kikkailumodaus

    Vaiha tuo vaijeri jarru nestejarruun oman mielen ja fyysisen terveytesi vuoksi :D Hienon näkönen foomulahan sieltä on tulossa.Kuten bearcatti tuolla aiemmin puhu niin kannattaa ne iskarit suosiolla vaihtaa parempiin,varsinkin etupukkiin kaipaa jämyä keppia,muuten kokoajan läikyttää pohjaan.
     
  2. Naarma

    Naarma Well-Known Member

    Vs: SLS kikkailumodaus

    Kyllä tuo oli mekaaniseksi jarruksi tosi tehokas, en alakais vaihtaan.. Tuo jarrukahva meni itelläki heti vaihtoon ja tuli semmonen lyhyt parilla sormella käytettävä tilalle aikanaan. Jokku ne ajaa jarrua vasten niin niille pitää vissiin olla tehokkaammat jarrut että saavat jarrrunesteet kiehuun ;D Teitkö astinlaudoille tai jalkakoteloille mitään? alkaa kuites jo näyttään aika makialta tuo kelkka :p
     
  3. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: SLS kikkailumodaus

    Alusta pelas hyvin, katotaan sitte uusia iskareita ku entiset hajoaa ;D. Ja kuulemma aika kova homma ruveta nestejarruksi vaihtamaan, ja tuo pysähtyy ihan hyvin näilläki eväillä. Crossipyörän jarrukahva jo hankittuna, jäi nyt vaan matkasta. En vielä laittanu lämppäreitä ollenkaan ku pitää kuitenki laittaa vielä se uus jarrukahva ja samalla keksiä jarruvalon kytkimelle uus paikka ja myös valokatkasijalle. Just kävin ensi metrit ajamassa tällä kelkalla 8). Matto jäi vielä vissii löysälle tai jotaki ku kaasun löi pohjaan niin alko persiissä tärisemään ::). Sukset oli kyllä mainiot! Astinlaudoissa on rcg:n vahvikkeet. Kovin oli vielä liukkaan tuntuset, mutta paljon jämäkämmät jalansijat nyt entä ilman vahvikkeita. Seuraavan kerran tehdä loppuun asti valmiiksi ku saa uuden maton. Toivotaan että ei mee koko talvea sen oottamisessa :'( . Ai niin joo ja sitte on tulossa vielä valomaski ja umpio uuemmasta :-* ..

    Tässä tämän hetkinen kuosi (ja pimeä se taas ehti tulla):
    [​IMG]

    Uudenvuoden jälkeen toivottavasti jo jatketaan että pääsee joskus ajamaanki!
     
  4. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

    Matto ja kaikki tarpeet olis kasassa odottelemassa asennusta lukuunottamatta telatunnelin jatko. Sikälimikäli jollaki ylimääränen lirpake löytyy niin tarjoa ihmeessä. Ja jos joku on Sodankylässä teettänyt moisen niin mitä on kustantanu ja missä? Ammattikoululla?

    Ei mattokaupat meinannu oikein onnistua muutamien ohareiden jäläkeen niin löytyipäs onneksi UUSI camoplastin ripsaw edullisesti, koko sama 345/38/32 mikä aikasemminki oli tarkotus laittaa. Onpahan ainakin laput tallessa :)..

    Edit: Punaset etujouset peitetty ski-doon pusseilla ;D..
     
  5. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Vs: SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

    Paska matto tuo r.i.p.sawi! :( oreksella olis se matto kaupan 38/365/32. tuo vkl:na se lousku tänne nii vaihetaan matto alle! ;) mutta ei iliman asennus-salakkua!! ;D ::)
     
  6. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

    Varmaan ihan nokko hyvä kuule Ville tuo ripsahaki.. ja emmie niin pitkää mattoa taho, ainakaan vielä. Katotaan sittekku tuon kans on ensin häärätty kiini tuntureissa ;D. Sittenhän joutuu vielä laittamaan uuen koneenki hemmetti. Voithan sie tulla salkkus kans asennustalkoisiin ens viikolla, se on kato rallit rovaniemessä niin pitää lähtiä kattoon ku räikkönen opettelee ajamaan wrc:tä 8).. maton asennus talkoot alkaapi sitte kiuru arskan tallissa niitten jäläkeen että saa sielä tulla käymään jos ei muuta ole tekemistä ! Mutta jos sulla on palanen alumiinia telatunnelin muodossa niin otappa mukkaan ;)..
     
  7. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Vs: SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

    Semmonen palanen alumiinia tunnelin muodossa saattaa löytyäkki! Pittää pyörähtää sielä tallissa, mutta käsiäni en sotke ku kaliaan!! ;) 8)
     
  8. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

    Sullahan onki tunnetusti tapana kaataa ohi suun ja sotkia kaikki sillä kaljalla :D.. Se olis kuule hyvä homma Viljo että jos sen verran raskisit käyttää niitä käsiä muutaku tölkin pitelemiseen että voisit semmosen palasen kantaa mulle sinne tallille niin sitte voit kattoa vieressä loppu illan että miten homma etenee vai eteneekö homma mitenkään päin. Ja tottakai mie sulle siitä hyvästä voin sitte tupakin tarjota kaljan ohelle ;D.. Pitoa on nyt saatava kyllä pian, meinas olla tuskasta ojia pitkin ajella ku luiruaa vaan :].. Taitaapi olla niin että jääpii nyt ajelut siihen asti että uus matto on alla.

    No niin ja siihen iskarihommaan. Näillä varmaan mennään tämä talvi jos mikään ei hajoa, jos hajoaa niin sitte parempaa iskaria alle. Hyvin on pelannu sen mitä tarviipi patikossa.
     
  9. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    Vs: SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

    Mitä mitä? Onko tämä menny myyntiin?
     
  10. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

    Juuh vaikka ei hyvästä kelkasta tekis mieli luopua :(..
     
  11. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

    olipa makia ajella ku tullu lunta lisää. ja ajamattomia reittejä oli vaikka kuinka täälä sodankylän ympäristössä :eek:.. no nyt maton vaihtohommiin (karjalan kera)... saa nähä missä vaiheessa ollaan aamusella ;D. sen verran on jo ahkeroitu että pakoputki ja remminsuojat on tallin nurkassa 8)..
     
  12. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

    Uus matto olis siinä odottamassa alle pääsyä
    [​IMG]

    Vanhaa irti (AdeSoturi ja meisselinpitäjäpehkonen avustamassa)
    [​IMG]

    Jatkopaloja sommitellaan. Tällä kertaa niin lämmin talliki että kerenny puolessa päivässä sulata jäätkään alustasta :).. Mut ei tuossa kylmä kerenny tulla ku vetoakselin laakerin sokkaa irrotti. Aivan väärän kokoset pultit ostin summassa rautiasta niin homma tyssäs ja joutuu huomena aamusella jatkamaan projektia..
    [​IMG]
     
  13. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

    mattohan tuli viikonloppuna alle, mutta kovasti ropisee harjat tunnelin päähän ::)... pitäis ottaa siivu alumiinia pois. sen takana onki sitte letku ja klemmarit.. osuukohan sitte niihin :-X ...? jollain muulla ollu vastaavia probleemia?
     
  14. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: SLS-duu (tunnelinjatkoa mulle kiitos)

    Noniin onhan tuo mukava ajeleskella uuen maton kans. Hyvin kulkee ummellakin, tosin enää ei meinaa kääntyä mihinkään. Pientä säätämistä vielä kunhan kerkiää ja tunnelijatko niin avot. Pitäis suunnitella jonkinlainen vahvike-akseli vanhoille kääntöpyörien paikoille, mutta voipii olla että tää talvi menee ilmankin.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua