SM-Snowcross Oulussa!

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä Solaris, 7/2/06.

  1. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    ei ole toiminu itelläkään moneen päivään,,mutta.. "hostaappa" tuonne niin toimii heti jos kiirus painaa --->http://www.zippyvideos.com/
     
  2. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Kyllä se Tomppa on aika suittimies... :)
     
  3. Gameboy

    Gameboy Well-Known Member

    Ei kellään ole lisää videota tuolta Oulusta.
    Oli kyllä mahtavat äänet katissa, joten siitä olisi mukava saada lisää video.. ::)
     
  4. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Tuo videonpätkä oli ilmeisesti harjoituksista? Ei sattuis kellään olemaan meikäläisen (#76) kohtalokasta hyppyä nauhalla, tai jotain kuvia tapahtuneesta? Niin.. oikeasta koivesta reisiluun kaula poikki että napsahti ja samallahan se katkes kausikin sitten.. :( Kelkkailuharrastus vaihtui "sauvakävelyyn"! ;)
     
  5. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Epäonnen numero tuo #76 :eek: Mulla oli tuo numero vuonna 2004, ja Siilinjärvellä sääriluu poikki :(
     
  6. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    76 kaadon muistan hyvin siilinjärveltä :(

    Ihmettelin miten BtB ei ollut ajamassa oulussa, ikävää että sattui haaveri kisoissa, toivottavasti jalka kuitenkin paranee hyvin jotta pääset kesällä ensi talvena ajamaan taas normaalisti. En tiennyt tuosta kun itse olin kisoista pois paskataudin takia, vähän kyllä otti sekin päähän vaikka ei kyllä voi keskenään verrata onnettumuuden kanssa ...
     
  7. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    No ilmankos se sitten kävikin huono tuuri! :eek:

    Juu siellä oltiin, mutta tosiaan kun jo harkoissa napsahti, ni ei jääny minkäänmoista merkintää kirjoihin ja kansiin.. ihan ku ei ois edes ollu ajamassa! Eräänlainen "Ghost rider" ;D

    Mutta.. Eiköhän tuosta vielä jalka tule... täytyy ainakin toivoa niin. Ja ennuste oli kuitenkin melko hyvä... Kilvanajot taitaa kyllä meikäläisen kohdalta olla ohi!

    Pittää se tietenki ens kaueksi joku "makkaranpaistovehe" hommata, niin pääsee ainaki nauttimaan komeista kevätkeleistä! 8)
     
  8. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Minäkii kaadoin harjotuksissa ::) Ghost Rider ;D
     

Suosittele tätä sivua