Summit 850 etec

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä vilhe85, 27/4/16.

  1. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    itellä ei tietoa mutta kamraati laitto summittiin öhlinsit joka paikkaan niin kehu kyllä että parani mahottomasti.
     
  2. arzka-

    arzka- Well-Known Member

    Saa summitista paljon paremman eri alustalla, mulla on ollut öhlinssit, ilmafoxit ja nyt Foxin uusimmat jouselliset kepakot. Jousella olevat foxit pikasäädöillä on kyllä hyvät. Saattas olla yks setti G4 ylimääräisenäkin.
     
  3. jagged

    jagged Well-Known Member

    Tämän hetken tuntuma on että matto väsähtää ja hyppii yli, voin olla väärässä.
    Powdermax light hyppi parin tonnin jälkeen vaikka oli tiukalla ja challenger extreme 2,86 kesti huuatella surutta n7000km ja alko prrr prrr kuulumaan.
    Nyt on mittarissa 20000 ja kaivan kuopan romulle
     
  4. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

  5. Rusty

    Rusty Well-Known Member

    Olisi tarve virranulostulolle. Miten se kannattaa toteuttaa akuttomassa Summit X:ssä?

    Paljonko mahtaa olla watteja käsien lämmittimissä?

    Minulla ei ole roiskeläppää, en kyllä tiedä onko tarvettakaan kun lämmöt ajaessa mittariston mukaan tänäänkin 45, mutta kestääkö nuo edullisimmat Snox/yms matkassa?
     
  6. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Tankin konsolin alla kytkimenpuolella on lisävaruste virtapistoke. Brp:ltä saat valmiin johtosarjan siihen ja joko tupakansytyttimen tai vaikka usb plugin ja vedettyä sen hanskalokeroon missä on valmis paikka plugille

    https://www.brppac.fi/ski-doo/lisavarusteet/sahkolisavarusteet.html
     
  7. Rusty

    Rusty Well-Known Member

    Jep, johtosarjan, jossa on RCA, sainkin jo ostettua. Siitä saa laseille lämmitykseen virtaa. Voisihan tuonne hanskalokeroonkin laittaa vaikka toisen virtapisteen. Hanskalokerosta puheen ollen onko hyvä tuollainen hanskalokeron jatke 860202072 GLOVEBOX EXTENSION / CELL PHONE HOLDER (brppac.fi) ?

    Ohjaustanko ilman lämmittimiä tuntuu todella kylmältä (paljon kylmemmältä mitä FX Nytrossa). Mitä hyviä käsienlämmitin vaihtoehtoja?
     
  8. Jämä

    Jämä Active Member

    Itsellä on Lynksissä tuo hanskalokeron laajennin enkä kyllä jättäisi pois mistään hinnasta. Kännykällä navigointi BRP-Go-sovelluksella on riittänyt tarpeisiini toistaiseksi. Tätä taitaa olla myös oikean navigaattorin kiinnikkeellä tuon kännykkäluukun sijasta.
     
  9. jazka

    jazka Well-Known Member

    Onko porukka poistellu miten T-Motionia?
    Mulla on 2020 vuojen 154" expertti ja nyt alko T-Motioni riittähän.

    https://www.loukko.com/moottorikelk...IltW3w7mXhAMVK0eRBR2JEQN5EAQYBCABEgLD7_D_BwE#
    Onko näistä jäykistys holkeista kokemuksia onko ne riittäviä ja päteviä?
    Vai onko aiheellista vaihtaa kokonaa jäykkä takapukki jostain toisesta mallista, kävisköhän esim saman ikäsen Backcountryn:n jäykkä takapukki?
     
  10. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    C-motion alustan takapukki menee heittämällä paikalleen ja kestää. Osalistan olen aikanaan tänne foorumille laittanut jonnekkin
     
    jazka tykkää tästä.
  11. buffi_

    buffi_ -21 summit expert

    Driver tykkää tästä.
  12. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Ei.

    Nykyiset läpivetopyörät ei ole enää oikeita läpivetäviä. Ne pilaa matot. Se on jännä, että ostat uuen 20k kelkan merkistä riippumatta ja läpivetoloiset on pilattu. Juttelin Ahmasalon Tommin kans messuilla asiasta ja syynä kuulemma vain se että reittikelkkoihin tehty nuo uuet pyörät tavoitellakseen hiljasempia pyöriä ja samoja käytetään umpiskelkoissa. Kun katsoo solkien reijistä niin nykyisissä läpivetopyörissä ei itse läpivetonappula ota enää edes siihen solkeen koska se on kapeampi kuin sisävetonappula. Oon aika hyvin perehtyny asiaan ku mountain maxissa oli sama ongelma. Surullista, että kehitys menny taaksepäin. Onha nuo vetopyörät yks vitsi nykyään.

    Pollessa vähän paremmat nuo uuet vetopyörät ja winderissä käytettiin vielä oikeita läpivetosia. Siinä kesti matto roikkua 5cm eikä hyppinyt yli.
     
    pezq^ tykkää tästä.
  13. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Tuossa vielä kuvina millasia nykyään on "läpi"vetopyörät. Jos kukaan ei anna palautetta vaan hyväksyy asian niin ei nuihin saaha enää koskaan kunnon läpivetäviä.

    Vanhanmallinen oikea läpivetävä. Avain koskee yhtä aikaa sisäveto ja läpivetonappulaan.
    Screenshot_2024-02-13-17-40-35-59_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg


    Uusi feikki läpivetävä. Avaimen ja läpivetonappulan väliin jää rako.

    Screenshot_2024-02-13-17-40-41-26_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg
    Screenshot_2024-02-13-17-38-23-75_965bbf4d18d205f782c6b8409c5773a4.jpg
     

Suosittele tätä sivua