Turpoahettu rotaksi ja muut merkit?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 30/9/07.

  1. sdef91

    sdef91 Member

    ite olen turbo kakstahti koneesta tätä mieltä mikä vitun tuore voitelu olen jättäny aikoja sitte pois ja on kannattanu tietää ainaki seokset ja kalvo pumput oon korvannu 0,4 barin kehittävällä sähköpumpulla eikä ollu vaikeaa voittako uskoa! 12 voltin pumppun kytketään virta ja maajohto ja kuvitelkaa se jäähdyttää 503 rotaxin turboa ja voitelee samalla ja toimii täällä rovaniemellä
     
  2. sdef91

    sdef91 Member

    omistan muuten lynxin 3300 93 ja pärjään sillä kun se garretin 15 puhaltaa ilmaaja rahaa en oo nähny tän laitossa
     
  3. sdef91

    sdef91 Member

    sori garret gt15
     
  4. JariTapani

    JariTapani Guest

    nakkeleppa kuvia :D
     
  5. Tuha

    Tuha Vanhan liiton Lynx

    Ihmeessä kuvia kehiin niin nähdään millainen laitos kyseessä.
     
  6. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Miksi se on vaikea poistaa?. Anna pumpata öljyä runkolaakereille ainoastaan ja tulppaat letkun, joka menee bensapumpulle?
     
  7. Lahtinen

    Lahtinen cf8 -11

    Rupesin tota itekkin miettimään et kannattaako se vaan lyödä tukkoon vai pistää kierto takaisin säiliöön. Eli koittaako se pumppu väkisin lykätä yhtä paljon öljyä laakereille ja pensan joukkoon vai onko siinä pelkkä jako haara eli öljy menee sinne minne se paremmin pääsee.
     
  8. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Itse olen kilpureissa laittanut pikkusäiliön öljylle. Siitä letku pumpulle --> runkolaakereille. Sitten nippusiteellä säätövipu vaan täysille (turhat vaijerit pois)
     
  9. Lahtinen

    Lahtinen cf8 -11

    Eli tossa systeemissä olet tukkinut sen pensa pumpulle menevän letkun? Rupeaako tolla systeemillä kulumaan öljyä kohtuuttoman paljon ???
     
  10. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    No tokihan se kuluttaa jos pumpun laittaa täysille, mutta kuten sanoin niin raasereissa/korkea kierrros koneissa öljy on hyväksi.

    Voit toki jättää sen vaijerisäädön toimintaan, niin ei se kulutus siitä miksikään muutu.
     
  11. Lahtinen

    Lahtinen cf8 -11

    Kasvaahan se pakostikkin sen verran mitä pensan sekaan pistetään mutta ei siitä taida isointa murhetta tulla jos nyt tota turpoa rupeaa koneeseen ruvvaamaan.
     
  12. Lahtinen

    Lahtinen cf8 -11

    Muistaako joku muuten ton mun kelkan (v-max xs 700) puristuksia vakiona ja mitkä mahtais olla hyvät jollain puolen baarin ahdoilla ???
     
  13. pärinä

    pärinä Well-Known Member

    Ei kyllä taija saaha kyllä kaikista raikkainta imuilmaa tostakohtaa? ;D ;D 8) 8)
     
  14. antsu

    antsu Venture tfT Nytro rtxT Phazer gtT RX1 Viper MTXT

    Onhan siinä kyljessä aika iso läpi auki, ettei ainakaan hapenpuute pitäisi vaivata ellei kuski hitaassa vauhdissa piereskele liikaaa ::)
     
  15. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    En nyt aivan ajatuksella lukenut koko ketjua läpi, joten voipi olla, että tästäkin oli jo mainitaa.. Mutta pistäkääpä vaikka GT-Motorsiin Aarno Erolalle viestiä noiden solmujen laittelun suhteen. Eikös Arska tapellut joskus 80-90 lukujen seutuvilla turbokittiä kakstahtariin. Mäntiä kuulemma meni kapallinen, mutta saivat sen värkin vissiin pelittämään.

    Pitäisköhän itekin väsätä mutka Rotan kylkeen ::)
     
  16. Puppe

    Puppe BackyardKing

  17. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: Turpoahettu rotaksi ja muut merkit?

    Siinä ois avoimeen vesirossihommaan sähäkkä peli?
     
  18. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Turpoahettu rotaksi ja muut merkit?

    Onhan se kumma jos tuo ei oo kohta ivalon kattikolmikon tallissa :D
     
  19. summit

    summit ski-doo expedition LE 900 ace turbo

    Vs: Turpoahettu rotaksi ja muut merkit?

    onko kenelläkään tietoa tai kokemusta näistä uusista xp runkosista 1200 turbotetuista nelareista,paljonkohan maksais turbo satsi kylkeen...youtubessa on jollain turbo nelari renegade ja näkyi olevan täältä jstain ylhäältä mutta paikkaa en osannut tunnistaa...
     
  20. PG

    PG Bomban tekeleet

Suosittele tätä sivua