Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 6/2/06.

  1. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Ketä on tulossa ajamaan tuolloin? Itse meinasin ajaa tuolla ekan kisani. Onko tuolla ajettu aiemmin, tai onko jollain muutenvaan tietoa minkätyyppinen rata on kyseessä? Tässä samalla kyselen teiltä viisaammilta jotka on sprinttejä ajanut pari kysymystä joita tässä mietin:
    1.Pitääkö minun itse teettää kisanumerot ennen kisaa vai saanko ne kisapaikalta?
    2.Mitä tuohon "ilmoittaja" kohtaan täytyy laittaa? Yleensähän kaikilla on siinä seura mutta entä jos en kuulu mihinkään seuraan?
    3.Kuuluuko kertalisenssi tuohon osallistumismaksuun? Jos ei niin mistä saan sellaisen ja mitä se maksaa?

    Tämmöstä tälläkertaa, kiitos kun vaivauduit lukemaan ja extrakiitos jos jopa vastaat kysymyksiin! ;)
     
  2. giant

    giant Well-Known Member

    Re: Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2 + Ohjeita aloittelijalle ekaan kisaan.

    Numerot ilmeisesti saa kisa paikalta soita time hoiskalle 0500-666302 . Ilmoittajan kohtaan ei mitään.Pitää olla kerhossa joka kuuluu moottoriliittoon.Kertalisenssin saa kilpailupaikalta 50 euroa.
     
  3. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Re: Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2 + Ohjeita aloittelijalle ekaan kisaan.

    Auts, jopas on kallista.. :-\
     
  4. frosty

    frosty Well-Known Member

    Re: Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2 + Ohjeita aloittelijalle ekaan kisaan.

    ...emäntä on. ;D

    Mutta se on hyvin käytetty raha se.
     
  5. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Re: Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2 + Ohjeita aloittelijalle ekaan kisaan.

    1.Mistä saan tietää millä numerolla tulen ajamaan? Vai jätänkö tuon numero kohdan tyhjäksi ilmoittautumisessa?
    2.Jätänkö siis tuon "lisenssi" kohdan tyhjäksi, vai laitanko siihen kertalisenssi Tj.?
    3.Entäs tuolla ilmoittaja kohdassa, mitä tuo Lupanumero tarkoittaa? Ja mitä tuohon ilmoittaja kohtaan siis pitäisi laittaa, Ei kai sitä nyt tyhjäksikään voi jättää?..

    Tässä linkki tohon lomakkeeseen vielä.
    http://www.timehoiska.com/varkaus_2006_interface/Tulokset/submission_form.asp
     
  6. Catmaster

    Catmaster f5 -05

    Re: Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2 + Ohjeita aloittelijalle ekaan kisaan.

    1.Soita moottoriliittoon,mieluummin ennen ilmoittautumista,saadaksesi oman k
    ilpailunumeron.
    2.lisenssi kohtaan kirjoitat kertalisenssi.
    3.Ilmoittaja kohdan jätät tyhjäksi.
    Kilpailunumerot teet itse tai teetät,kilpailupaikalta niiden saaminen voi olla hankalaa.
     
  7. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Re: Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2 + Ohjeita aloittelijalle ekaan kisaan.

    Noniin, nyt alkais olla kaikki kuosissaan.
    Seuraan liitytty, numerot hankittu.. Enää puuttuu vaan polvisuojat jotka tilasin jo MP-messuilla ja piti tulla seuraavana maanantaina... ::)
     
  8. Dragster

    Dragster Kaikki on myyty...

    Re: Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2 + Ohjeita aloittelijalle ekaan kisaan.

    Mikä tuli kilpailunumeroksi... jotta osaa seurata kuskin otteita ja ottaa kuvia ;D Ketäs kaikkia foorumilta tulossa seuraamaan kisoja? Reitiltä pääsee suoraan moottoriurheilukeskukseen ja siellä olevalla laavulla on hyvä paistella makkaraa :)
     
  9. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Re: Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2 + Ohjeita aloittelijalle ekaan kisaan.

    Numero on 264. Katselin tuossa lähtöluetteloa niin olen omassa luokassa toinen lähtijä. Ja mukava ois jos joku kuvia viittis räpsiä ja katella vähän miltä se ajo näyttää ;D
    Mitään kärkisijoja tm. ei olla lähdössä tavottelemaan vaan pitämään hauskaa ja koittamaan että miltä se kilvanajo tuntuu.. Mutta kyllä se kilpailuvietti senverran valtaa ottaa että en mä nyt viimesekskään mielelläni jää.. ::)
     
  10. Dragster

    Dragster Kaikki on myyty...

    Re: Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2 + Ohjeita aloittelijalle ekaan kisaan.

    Tuossapa ois yksi muokattu kuvatus  :). Normaaleja kuvia luvassa myöhemmin. Voin laittaa kuvia myös sähköpostiin, jos joku haluaa.

    [​IMG]
     
  11. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Re: Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2 + Ohjeita aloittelijalle ekaan kisaan.

    Joo, hieno kuva. Laitappa mulle vaikka YV.tä kunhan ehdit ni voit mulle lähetellä kuvia sit.
    Kisasta: Eka kierros meni ihan välttävästi, tosin valitsin loppupään leveässä osuudessa tosi jäisen ja huonon ajolinjan mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvä ajo... Olin sen jälkeen omassa luokassa 7. Toinen kierros sitten ei onnuistunutkaan läheskään niin hyvin, olin toisiksiviimeinen kuski radalla joka oli aika kauheassa kunnossa, varsinkin vallit oli möyritty niin pehmeiksi ja montulle että oli hankala ajaa niitäpitkin kovaa, varsinkin kun aikaisempi ajokokemus tommosesta Snowcrosstyyppisestä radasta rajoittuu 4 kierrokseen Hamulassa. Sitten menin toisen lähdön alussa sammuttamaan kelkan niin sekin söi aikaa harmittavan paljon.. :-\ Tosin sain toiselle kierrokselle loppupätkälle mukavan draivin päälle ja oli haska ajaa ja joistain hypyistäkin tuli otettua kunnon loikkaa.. tasaiselle asti ;D
    Mutta kuten kaikki paikallaolleet tietääkin niin rata oli kyllä sprinttiratana aika erikoinen (Kokonaan crossityyppistä pienellä alueella kiertävää), ja se kyllä ainakin mulle tuli vähän yllätyksenä. Noh, eipäs nyt liikaa tarinoida niin ei ala maistua selittelyltä.

    Kaikenkaikkiaan jäi positiivinen mieli ja tieto siitä että kun saa hiottua tommoset pikkuvirheet pois ja tulee lisää kisakokemusta niin on mahdollisuuksia jopa ihan kohtuullisille sijoille.
     
  12. Masai

    Masai Well-Known Member

    Re: Varkauden kansallinen MK-Sprint 19.2 + Ohjeita aloittelijalle ekaan kisaan.



    Löysin hyviä ajolinjoja kisan aikana, vähän niiq Tapion Janne sanois :)
     
  13. giant

    giant Well-Known Member

    Dragster löytyiskö 711 n:eek: kuvia .Niinku koponen keroi niin olihan se aika crossi rata ja tuttu vrt:n kuskeille näkyy tuloksissa, ei ihan perinteinen sprintti rata
     
  14. Dragster

    Dragster Kaikki on myyty...

    Giant, sait sähköpostia. Koposelle kuvia tulossa kanssa viimeistään huomenna. Kuvia löytyy melkein jokaisesta kilpailijasta :)
     
  15. Dragster

    Dragster Kaikki on myyty...

Suosittele tätä sivua