Yamaha 2020

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä janzka, 26/1/19.

Tagit:
  1. Kaaottinen polaris

    Kaaottinen polaris Polaris Khaos 9R 146

    Mulla kehuttiin liikkeessä että heidän virityssarjalla takkuu säilyy täysin. Mcxpress paketti näytti olevan. Uskoakko vai pitäiskö pyytää mustaa valkosella?
     
  2. Somppi

    Somppi 155" 850 SKS -21 Xtrim RE 800 -17, RE 600 -14

    Suosittelen kyl kirjallisena ottamaan ENNEN kauppoja. Jälkikäteen ei kukaan ole ikinä kuullutkaan tollasesta.
     
    Fudge ja FFoxi tykkäävät tästä.
  3. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Ymmärsinkö oikein ettei @Somppi :kaan saanut sitten mustaa valkoisella?
     
    Somppi, petes88 ja Markus90 tykkäävät tästä.
  4. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Joo kirjotuksesta voi päätellä ettei menny niinkö oli puhuttu...:rolleyes:
     
  5. Haikku

    Haikku 850 Sunami

    No kyllä pitää ihmisen olla tyhmä jos uskoo että takuu säilyy vaikka vähän lisätään ohjelmalla tehoa kiuluun :D
     
    Vilbur tykkää tästä.
  6. Apsu

    Apsu Member

    No juu kuka luulee ku melkee 100 hepoo lyödää lisää myllyy voimaa että takuu säilyy jammun puolelta;) Joku kitin myyjähän voi antaa esim: ite takuun et korvaa jos hajoo mut epäilen kyllä tätäkin...Jos hajoo nii eihä siin oo muut vaihtista ku korjaa ite omasta pussista, ei näit kantsii alkaa virittelee jos ei oo varautunu siihen et voi hajoo :)
     
    pezq^ tykkää tästä.
  7. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Kyllähän se noiden ahtojen kans jokainen ottaa oman riskin lupasi kuka mitä hyvänsä. Ja ite en kyllä jammun kans epäilis monteerata lisää forcea pellin alle
     
    Värjäri ja Markus90 tykkäävät tästä.
  8. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Jos kaadut kantatessa ns. yli nii kannattaa sammuttaa :) ..ja pytyohjausta kaipaa jos tykkäät teknisestä maastosta sekä suosittelen vähä päivittelee voimalinjaa.
     
    Kaaottinen polaris tykkää tästä.
  9. Somppi

    Somppi 155" 850 SKS -21 Xtrim RE 800 -17, RE 600 -14

    En mä ihan täysin odottanut että se takuu säilyisi mutta kyllä se maahantuoja aika selvästi sanoi että ei kelkassa keulan painoa huomaa keuliessa yms kun stage4 kitin laitetaan ja takuu säilyy kun on luotettavia kittiä. Ilmeisesti nyt se muuten kelkassa säilyykin mutta moottoria se ei koske. Jos ei voida osoittaa että esim maton katkeaminen tai rungon ratkeaminen tms johtuu virityksestä se menee takuun piikkiin kyllä normaalisti (eli luultavasti sanotaan että ajettu väärin eikä korvata). Mutta eipä noita koneita ole tainnut yhtään levitä? Ainakaan en ole ite nähnyt niin sen puoleen ei asia niin haittaakkaan enemmänkin se että kauppias/maahantuoja sanoo että takuu säilyy ja janzkan kelkasta kertoi.
     
  10. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Jos minä olisin kelkkojen maahantuontiorganisaation takuukäsittelijä niin minä olisin sitä mieltä, että virityksen yhteydessä takuu käytännössä raukeaa monelta osin. Se ei siis kattaisi enää moottori, voimansiirtoa, telastoa eikä runkoa, koska ko. komponentit rasittuvat tehojen lisäämisen myötä normaalia enemmän. Tuskin autonkaan takuu kattaa jos siitä hajoaa vaihdelaatikko ja sitten ilmenee, että kuljettaja onkin lastuttanut autonsa jo uutena 50hp tehokkaammaksi.

    Toki jos se Yamahan osalta on voimassa muuten kuin moottorin osalta niin onhan se silti hyvä takuu
     
  11. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Turha murehtia etukäteen, kun tuohon lähtee niin paluuta vakioon ei ole.
    Hauskuuskerroin vaan on sitä luokkaa että sitä ei usko ennenkuin kokeilee.
    Oletettavaa toki on että nuo nk.päivitetyt kamppee saa normaalia enemmän kyytiä koska kuskitkin on yleensä sitä luokkaa että tavallinen tourinkimakkaranpaisto pilkkireissu ei kuulu yleiseen ohjelmaan.
    Itse toki enemmän vaan ajelen ja nautin enkä laske itseäni tuohon huimailijoiden joukkoon.
     
  12. petes88

    petes88 Well-Known Member

    On...
     
  13. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Minä olen tuossa asemassa ollut ja olen täysin päinvastaista mieltä tuntien tuotteen.
    Minun puolesta täyden takuun voisi jättää ihan hyvin voimaan, jos esimerkiksi päivitykset ja muutokset tehdään määrätyissä, erikseen koulutetuissa toimipisteissä. Jos joku takuun piiriin kuuluva komponentti purkautuu, se purkautuu ihan samalla tavalla vakiossakin ja ne valmistaja korvaa.
    Yleensä se vaan pakkaa olemaan sillai, että asiakkaan mieleestä tyhmyyskin pitää saada takuuseen. :D
     
    hekkis, bavo, Zombie ja 5 muut tykkäävät tästä.
  14. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Jos takuu saataisiin pysymään myös piristetyissä yamahoissa, niin mitä se tekisi tuotteen myynnille. No sehän lisääntyisi varmasti ja sitä nämä myyntimäärät vähän huutaakin.
     
  15. Markus90

    Markus90 Ski-Doo Backcountry XR-S 850 154” -24

    Fiiberi puhuu kyllä asiaa, nuinko se menisi tulevaisuudessa niin ei tarvitsisi miettiä ainakaan omalla kohdalla mikä olisi seuraava valinta..
     
  16. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Eipä oo ollu ongelmia kyllä takuun kanssa vaikka tehoa onkin. Toki ei mulla moottoria ookkaa menny.. :) Yks kytkimen rulla ja parit tarrat. Kaverilla meni variaattori ja liukurungot takuusen vaikka tehoa 270hp.
     
    juketsu tykkää tästä.
  17. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    Tarrat takkuusee :eek::eek::eek:
     
  18. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Tottahan ne lähettilään tarroista huolen pittää.
     
    möykkä tykkää tästä.
  19. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Täytyyhä pailakka olla balanssissa... Muuten alkaa kiertään samaan suuntaan vaik kuin ambassatööri pistää hanttiin.. ;)
     
    möykkä tykkää tästä.
  20. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Tunnelista irtoaa tänä vuonna kaikilla MTX ukoilla. Ainakin kolmelta omistajalta kuullu saman. Eka ajokerralla lähti tuulen mukkaa ensimmäinen ja joka reissu joku tarra lähtenyt repeytynyy. Koskaan ei oo aiemmin irronnut yhtää tarraa muutako kulunut.:rolleyes:
     

Suosittele tätä sivua