YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä iso-R, 25/1/08.

  1. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Kyllä moon säilytelly viikonlopunkin yli välillä sumpun puolelle kallistettuna ilman ongelmia.
    Kunhan ei niin paljon kallista, että kaatuu yli. Toimii ainakin mulla.
     
  2. Rispa

    Rispa Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    sumppusäiliön puoleen kun kallistaa ei vuotoja synny.
     
  3. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Pexxon jutussa on ihan vinha perä. Joku muukin on joskus maininnu tuon 70 asteen kallistuksen,
    mutta sumpun puolella ei pitäis olla ongelmia. Toki aina parempi, jos ei tarvi kallistella.
     
  4. Skippa

    Skippa Lynx rave re 850 -20

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    sumppu ? tarkoitatteko öljysäiliötä?
     
  5. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Jo vain.
     
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Ohjekirjassakin sanotaan yhdessä kohtaa käännä kelkka kyljelleen ja taitaa olla maksimissaan 90astetta
     
  7. Skippa

    Skippa Lynx rave re 850 -20

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Tuurilla kallisteltiin viikonloppuna ihan vahingossa aina oikealle kylelle tuota pastoria ;D
     
  8. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    On mulla ollu joskus minuutin verran käynniskin vasemmalla kyljellään ku töksähti hankeen kumoon. Yskähteli vähän ku sitten
    käynnistin, mutta ei jääny vammoja. Tai ainaki oon nelisen tuhatta kilometriä ajellu ongelmitta sen jälkeen.
     
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Ei sen pitäisi hajota vaikka toiselle kyljellekin kääntäisi tai badboy oli kyljellään hangessa kanttailujen jälkeen, tosin sammui itsekseen mutta pienen sahaamisen jälkeen hienosti lauloi vielä 4tkm mitä kelkka oli mulla.
     
  10. Skippa

    Skippa Lynx rave re 850 -20

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Mutta mistä se öljy valuu ja minne ?
     
  11. Huhtah

    Huhtah Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    meniskö huohottajaa pitkin ilmanputsarinkoteloo ja sieltä mäntienpäälle?
    villiveikkaus.
    onko jollain sit tullu harmia et kelkka olis ollu kyljellään/katollaa? oma ollu ainakin molemminpäin
     
  12. Skippa

    Skippa Lynx rave re 850 -20

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Olisi tuo kyllä mielenkiintoista tietää ::)
     
  13. mikkohen

    mikkohen Summit 850 154"

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Onhan näihinkin saatavilla jenkkimarkkinoilla vaikka mitä palikkaa. Jos pyörähtäminen katolleen pelottaa, niin laittaa tällaisen roll-over valve kitin.

    http://www.ty4stroke.com/viewtopic.php?p=883098&sid=dbe9f23513f8ba09d8b98a09553a7bf2
     
  14. sakkeh

    sakkeh Renegade X 1200 -12

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    apuva! rx-1 alkoi temppuileen. tyhjäkäynti ok mutta kun antaa kierroksia niin alkaa röpeltää ja tuntui niinku ois käyny kolmella :p tulpat ok, matkan varrella vaihdoin.
     
  15. MrJuppe

    MrJuppe Guest

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Torssi?
     
  16. sakkeh

    sakkeh Renegade X 1200 -12

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    voisko se juonitella, kone kuitenki kiertää ihan kunnolla. täytyy kuitenki kokeilla ohittaa se.. miten se muuten tapahtuu?
     
  17. MrJuppe

    MrJuppe Guest

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Konehuoneesta kahden torssin johdon liittimet irti ja kytkee ne vaan yhteen.Haulla löytyy paljon juttua aiheesta.Kantsii sitte kuiteski etsiä varsinainen vikakin,nii saa kytkee ton torssin takas...
     
  18. sakkeh

    sakkeh Renegade X 1200 -12

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    torssi pois pelistä mutta samallalailla röpöttää...
     
  19. jabakanada

    jabakanada 5900 GLX

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Puolat? Jostakin jääny päähän, että wanahemmissa räksissä nollunna semmoisia vinkeitä -03 -04 -malleissa. Kipunaakin sähisseet, ku pimeessä kattoo pellin alle. Onhan tuosa service-manuskassa nuo vastuksetkin ilmotettu niille.

    -05 oli muistaakseni päivitetyt puolat. Voipi olla kaukaa haettua hommaa, mutta eipä noiden tarkastaminen paljoa maksa.
     
  20. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: YAMAHA SERVICE-CENTER 4-T

    Mulla oli irronnut Nytrosta kampiakselin asentotunnistimen piuhoista liitin. Toimi tyhjäkäynnillä ok sit yhtäkkiä stoppas kokonaan. Mulla oli ahdin kiinni niin reaktio oli vähän järkympi. Kannattaa stekkaa liittimet jos siellä olisi jotain irti.
     

Suosittele tätä sivua