Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Jaa no mulla ei oo mennyt laakereita vaan ne laakeripesät niin horoksi ettei auta muu kuin laakerien liimaus pesään hätäfiksinä. Nykyisessä Catissa niitä kolmea pikkupulttia saanut kiriä 200-400km välein.
     
  2. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Ei tuu laivaa ei:) Häätyy vaan hommata isompaa kannua sitämukaa ku noi pentsiiniasemat harvenee.
     
  3. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Mä pääsin 6km umpista ja loppu peräkärrylle:D 60-70km ajaa ummella. Senkö pitää mielessä
     
  4. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Kaksin aina kauniimpi :p
     
    Vesukka ja hanski-58 tykkäävät tästä.
  5. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Rapatessa roiskuu, mutta leikkaa Janzka nuo taimien katkomiset pois videoilta.

    Hyvää ajoa muuten.
     
  6. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Joo, Oon ite metsäalalla töissä ja nuo alle jääneet pystyyn kuivaneet taimet 15m korkeessa männikössä ei haittaa metsätalouden vinkkelistä. Ei edes maanomistajaa vaan se kiittelee "ennakkoraivuusta". Toki kaikki ei sitä ymmärrä. Tuo on sen verran jyrkkä että todellisuudessahan tuo ei ole edes metsätalouden käytössä kun koneella tuonne ei ole mitään asiaa jos ei halua laskea mäkeä :) mutta kun ajetaan isoissa metsissä, joka ei ole taimikko niin siellähän ei oikeasti haittaa vaikka ajaski vahingossa kaikkien risujen päältä. Toki eise kaikkien silmään kaunista ole.:rolleyes:Mutta toki pyrin aina kiertämään nekin vanhasta tottumuksesta.
     
    Turskaa ja vetkulilm tykkäävät tästä.
  7. Yamaha enticer

    Yamaha enticer SxViper

    Minusta janzka vois kuvata vanhojen aikojen muistoksi myös Venture-pönöjä. Sekä kiipeämisvideoita! Olis hauska nähdä miten etenee;)
     
    Viimeksi muokattu: 29/3/19
    janzka tykkää tästä.
  8. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Ymmärrän ja ei minua haittaa, mutta kannattaa nettiin meneviä videoita katsoa kriittisellä silmällä läpi, vaikka ajaisi omissa metsissä. Parempi ettei anneta kelkkailunvihaajille syytä napinaan.

    Joillakin kotimaisilla Tubettajilla tahtoo taimia mennä kymmeniä per video:confused:
     
    petes88 ja janzka tykkäävät tästä.
  9. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Joo ymmärrän. Siksi en linkkaile esim tuota kelkkaryhmään ku eka clipissä menee jo 3 taimea. Siellä ei ihmiset ymmärrä. Loppupätkässä ei taida mennäkkää.
     
    Viimeksi muokattu: 29/3/19
    FFoxi ja Fudge tykkäävät tästä.
  10. Reuhka

    Reuhka Ockelbo 600

    1400 km mittarissa tälle talvelle. Vikalistaan jatkoa:
    -kerran vissiin startin rele jäätyny
    -yks telapyörä jääny välille

    Samalla voimalinjan setupilla mennään. Ja samalla remmillä. Ja on saanu happea. Bensankulutus ollu 20-42l/100km
     
    janzka ja hanski-58 tykkäävät tästä.
  11. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Mulla räjähti eka hihna, 1380km :rolleyes:1850km kokonaiskilsat. Välillä oli eri hihna hetken.
     
  12. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Tollanen viritys vaijeriraapijoiden lepuutukseen. Pultin päähän prikka hitsaten. Liukurungossakin oli reikä valmiina:)
    Ja tosta lisäkannusta vähän paree kuva.
     

    Lisätyt liitteet:

  13. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Mulla putkikannatin tuossa samassa reiässä, tälle talvelle kun doodoo kirosi alimpaa helmettiin nuo niin eiköhän mullakin särkynyt toinen :(. Noh on siinä kilsojakin mutta silti.

    Brp:llä oli tullut pieni lisäkannu myyntiin tai en ole aiemmin hoksannut, sellainen ja ne linkkuadapterit on varmaan kans ihan jees.
     
  14. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Toiset raapat mullaki menos, mut onhan noissa se takuu:). Noihan tuottaa mahottoman määrän lumipöllyä, vai mitä carrillo:D. Edempanä saisivat tietty olla. Taitaa olla tänäänkin tarpeen.
    Onhan noita kannuja joka makuun.
     
  15. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Komia keli tänään.
    IMG_20190330_224402_144.jpg
     
    jam, hanski-58, Turskaa ja 4 muut tykkäävät tästä.
  16. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    _20190331_204805.JPG Onkohan tuosta mitään hyötyy vakioon?
     
    jam, Turskaa ja janzka tykkäävät tästä.
  17. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Imuäänet kovenee :D
     
  18. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    No entä jos pakoäänetki kovoo? DSC_0813.JPG
     
    Värjäri, Zombie ja jam tykkäävät tästä.
  19. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Teinipönttö :D
     
  20. Heino

    Heino Member

    Onhan mahottoman leuhka kuva.
    Olin kairassa viisi yönseutua ja tietenkin päivät päälle. Asuin metsäkämpässä ja tein kaikenlaista erästelyä ja työtehtäviä. Ruuan jatkeeksi pyysin kalaa. Astinlaudella oleva hauki oli 97 cm pitkä jötkylä. Kyllä on SW mahtava kulkuneuvo ihan tavalliseen matka-ajoonkin, umpiseen ja vanhalle kelkan jäljelle. Olen nyt ajellu sillä 500-600 km, kelkka on ollut minulla puolitoista kuukautta.
     

    Lisätyt liitteet:

    Turskaa, hanski-58 ja Värjäri tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua