Myydään Yamaha Sidewinder XTX 141" le vm:2017

Keskustelun 'Myydään Yamaha kelkkoja' on aloittanut käyttäjä Kamppi, 29/3/22.

1. Kamppi

Kamppi Well-Known Member

Uuden harkinnan jälkeen otsikon mukainen harrasteväline myyntiin. Edellisen ilmoituksen taannoin poistin ihan suorittaakseni itsetutkistelua jatkaasko tällä laitteella. Tuloksena on jotta parempi myydä. Ei niin enää polttavaa innostusta tällä hetkellä kelkkailuun tunnu löytyvän. Sekä mulle hiukan raskas ja liian kovakulkuinen.

Helmikuussa vaihettu toinen liukurunko kun olin sen jossakin rikkonut, samalla koko telaston purkasin ja rasvailin kaikki kohteet. Vaurion sattumalta huomasin tarkistuksia tehdessä. Mukaan saa alkuperäisen muovilaatikon joka ei ole tällä hetkellä kiinni. Tuulilasina tulee alkuperäinen matala, kiinni oleva korkeampi jää itelle ihan varuulle. Lähiaikoina siihen asennetaan maahantuojan päivitysosat, uudet lämpösuojat. Telaston iskarit tulee olemaan alkuperäiset Fox Float evol kuten myös suksilla.

- Ajomäärä mittarin mukaan: noin 8200km
    - Telatunnelin tarrat rispaantuneet reunoista (melko yleinen näissä)
    - Takana ollut muovilaatikko hieronut maalipintaa. Itse käyttänyt toisen tyyppistä, kangas laukkua.
    - Liukukiskot hyvä kuntoiset
    - Telamatto 44mm harjalla. Yhtäkään lappua ei ole murtunut. Matto oli juuri vaihdettu uuteen kun tästä kaupat tein. Edellinen omistaja/käyttäjä oli rikkonut alkuperäisen.
    - Oikean puolen tukivarren olen nirhaissut peräkärryn reunaan jonka johdosta maalivaurio.
    - Edessä tukevan puskuri sekä koko pohjan kattava pohjapanssari.
    - Takapuskuri mallia "jykevämpi" johon saa vetokoukun (tulee mukana, nyt ei ole kiinni jotta sopii kärryille). Puskuriin saa kiinnitettyä tarvittaessa lisäpenkin (sitä mulla ei ole) taikka alkuperäisen metallisen tarakan. Elikkä noille löytyy paikat.
    - Kytkin ja variaattori päivitetty toisella setup:lla. Ite en ole yhtäkään hihnaa rikkonut. Kait sitä ajelee niin hiljakseen.
    - Myydään alkuperäisillä suksilla, alla olevat bladet menee vanhaan rev:iin.

Myyntihinta: 8000€

Kuvia saa lisää pyydettäessä.

Mikäli tulee kysyttävää niin yhteyttä voi ottaa vaikka yv:nä taikka puhnro:sta 0400-661615. Tässä vaiheessa ei vaihtoa, (ehkä alkuperäiskuntoinen rev renegade 600sdi vm:04-07 voisi harkita.) Kelkka sijaitsee Ilmajoella.

t: Kamppi

Lisätyt liitteet:

Viimeksi muokattu: 1/6/22

Suosittele tätä sivua