Yamaha SR Viper Mountain (XTX LE, MTX 153, MTX 162)

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä JRT, 8/4/14.

  1. niemikorpi

    niemikorpi Well-Known Member

    1100 passaa,mutta ei 2t
     
  2. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Makia kampe :D
     
  3. jtek

    jtek M800Tic SP162 -13 M8000 HC162 -16

    Kiitoksia. Näinhän se tietty oli.
     
  4. Korben

    Korben talvi on ihmisen parasta aikaa. Ja kesä.

    Ite ostin tuon -16 mallisen 153":n. Ilman turboa ajellu nyt 3,5kk:n aikana reilun 3500 kilsaa. Voin kertoa, että tämmöselle satunnaiselle umpisrinneräppääjälle ja rauhalliselle pusikoissa kulkijalle tuo on aivan hyvä laite. Oon ajellu reitilläki sellasia reilun parin sadan kilsan lenkkejä. Eipä voi sielläkään isommin moittia. Korkeaharjanen matto ei ole kovalle jälelle tehty ja tuo alkuperäinen matala tuulisuoja ei paljoa suojaa. Remmi edelleen alkuperäinen ja kerran olen huollossa käyttäny. ( moottoriölpät ja ketjukopan öljyt ja joku päivitys polttoainekarttoihin siinä laitettiin) Ei ihan hirveitä syö ja hiljanen. Penkinlämmitin plussaa. :D ( eturauhanen tykkää)

    Pusikossa tuo menee ihan kivasti. Helppo kanttailla. Ei ole sellanen syvälläkyntäjä, niin ku ois voinu eka kuvitella. Vähän se raskaammalta tuntuu, ku dokkeri, mutta en minä ainakaan ole viperistä ihan heti luopumassa.
     
    juoni, lapiska, janzka ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  5. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r


    olen sammaa mieltä! kohtuu kampe
     
  6. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    itellä tuossa -16 remppaa sen verta et ekassa huollossa vaihtovat änkkärin kun oli halaki + magneetto kopan muovi tulppa (kun uuvekseltaa lasautti putkessa pari kertaa) anti stappi akselin nyt käytin 3 viikkoa sitte kun rohisi variakselin varin puolen lakru,ohjaukseen puslia,kahvalämppärit + -17 mallin tupet,anti stappi akseli.mittarissa n3000km
     
  7. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Mitä oot saanu jo ohjauksesta kulumaan ? Antistabbi hajoo uudelleen ellet toivistäny laakeria siihe akselille. Tulee uutena jo väljänä.
     
  8. Hurulau

    Hurulau Well-Known Member

    Mullaki rapea 3000km ja ohjauksen välykset jo melkoset. Ja kyllä, mutteri on kiinni. Näytti koko helkkarin alavivusto olevan väljä ko nopeasti tutkiskelin.
     
  9. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Arvaappa kuinka paljon mulla on välystä jokapuolella SW:ssä 8000km kohdilla :D. Joka hiton nivel ihan horo.
     
  10. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Mulla 8tkmssa väljää ne pystyohjauksen muovipuslat ja se nivel siinä ohjausakselissa, joka kääntää sen ohjauksen pystyyn. Muutenpa ei merkittävää välystä. Nytroon jos vertaa, nii onhan tuossa paaaaljo vähemmä välyksiä.
     
  11. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Yleisesti jos vertaa Japanin jammuihin onhan nuissa sentään tukivarsien ja ohjauksen puslat ihan eri planeetalta toki tuentakin on järjellä mietitty. Raidepäihin en ota kantaa kun hyvin on kestäneet
     
  12. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    20170525_215130.jpg tommoset soirot jos varalta 20170525_214215.jpg pikku sävy ero voi olla
     
  13. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Eka kertaa purin tuon kotelon. Onha se hankalasti tehty ku vertaa oikiaan jammuun. Miten saa varin akselin irti? Ku ei liiku mihikää..
     
  14. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Tarpeeksi lämpöä nii jovain lähti.
     
  15. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    rässillä vaihtovat lakrun mulle kun oksenti vassut pihalle ja rupes ääntää! onko muuten vittumainen purkaa/kasata ketjukoppa?kun pitäs välit vaihtaa!!
     
  16. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Ihan perseestä ku vrt nytroon mutta purettavissa. Eniten tässä ressaa ku kenko vuotaa moottorinkorvakon alta ja ei mahu mitenkään hitsaamaan.
     
  17. juoni

    juoni -22 R-M8000 -440 vera - yamaha xt660r

    oi kuulostaapa mukavalta :)
     
    janzka tykkää tästä.
  18. Korben

    Korben talvi on ihmisen parasta aikaa. Ja kesä.

    Noni! Nyt se tapahtu. Sen verran se Viperi minut vakuutti, että myin skidoon pois ja ajattelin ostaa taloon toisen Yamahan. Miettiny tuota nelari Phazeria tai sitte viper xtx:ää.. Turbo kuume kasvo tuossa lopputalvella, mutta onneksi huomasin, että eipä tuota vielä ainakaan tarvi, ku menee se ilmanki. :D
     
    e brother tykkää tästä.
  19. lapiska

    lapiska Vipermcx/indy xc/lyne 650/yamaha 200cc

    Ei mee ilman
     
    janzka tykkää tästä.
  20. niemikorpi

    niemikorpi Well-Known Member


    Kyllä sen pikku kikkailulla pääsee hitsaamaan,ainaki minä pääsin:rolleyes::)
     

Suosittele tätä sivua