Yamaha SXViper

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä viperi, 15/3/06.

  1. jones-

    jones- Nytro SE

    Vs: Yamaha SXViper

    Jos sulla on mun entinen kelkka, niin se ruukas poltella tuota dcs valoa sopivilla kierroksilla. Kaasarit synkattiin ja puhistettiin, mutta samallalailla se sitä vilkutteli. Hyvin se kuitenki kesti sen +6000km mitä sillä ajoin. Yritti vain vältellä ajamasta "DCS-kierroksilla".
     
  2. Makoski

    Makoski Member

    Vs: Yamaha SXViper

    Terve, en tiedä kenen vanha on, Savonlinnasta ostin ja mittarissa 3300 ostohetkellä. Eli ei tietääkseni tuota yli 6000 km. En edes muista rekkaria, että saisi tarkistettua.
     
  3. yaper

    yaper Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXViper

    [​IMG]

    Mountainin uudet vaatteet... alustassa uudet pumput ja uusi 51mm Challenger.. samallla laitettiin 8-piikkiset läpivetävät sekä laakeroitiin.
     
  4. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXViper

    Kivasti tullut ryhtiä kamppeeseen 8)
     
  5. yaper

    yaper Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXViper

    kyllä menohalut kasvoi mukavasti, ekat 50km takana. eipä tunnu olevan enää penkkaa mistä ei ylös menisi... ;D
     
  6. kari v

    kari v RX-1 2008

    Vs: Yamaha SXViper

    Morjesta kaikille ! Olen uusi täällä foorumilla ja kokemuksia Viperistä tässä lueskelen,kun tollanen kelkka on mulle tulossa. Kiinnostaa toi huippunopeus keskustelu, kun huiput tuntuu olevan n. 180 km/h, mutta nuo jenkki pojat näkyy youtubessa vetelevän mailimittariin jopa 125:ttä, eli 201 km/h...? Taitaa olla aika tasaset platsit...ja tietysti kaikki mahdolliset palikat koneessa...
     
  7. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha SXViper

    Kylllä mä sanon, että ei sillä huippunopeudella oo suurta merkitystä. Ei kannata sitä pohtia ku kelkkaa ostat.. kyllä se yli 150km/H kulkee ja se riittää varmasti! Tärkeämpää minun mielestä on, että kuinka nopeasti se esimerkiksi kiihtyy 0-100km/h tai esim 60-120km/h.
     
  8. kari v

    kari v RX-1 2008

    Vs: Yamaha SXViper

    Minkälaisia pakolämpöjä ootte mittaillu, että koneet on pysyneet sulamatta, eli mihin astemäärään kannattaa mittareiden rajahälytin säätää ?
    ps. Mulle Viperi on uusi ja koneeseen on laitettu seuraavaa: Hauck:in tripleputkisto/virtaavampi kannentiiviste/suuttimet/imuläpät/wicecon männät ja noi lämpömittarit...miltä kuulostaa ?
     
  9. kari v

    kari v RX-1 2008

    Vs: Yamaha SXViper

    Mikähän on SX Viper 700/pätkän, vm.2003 alkuperäisen telan mitat ?
     
  10. Kaimann

    Kaimann Akuutti kelekkakuume ja krooninen rahapula

    Vs: Yamaha SXViper

    15" 121" Jako2.52"
    Lähde: http://www.teolehtimaki.fi/files/Camon%20taulukot.pdf
     
  11. viper123

    viper123 Yamaha SXViper

    Vs: Yamaha SXViper

    Niin... oon yrittäny kysellä ja kahtoa mut kysympä täälläkin:

    Mulla on polariksen kytkin jumittuneena akselissa, eikä lähe millään irti. Jaksaa just pyörittää se vari mattoa ilmassa, jostain 440cc laitoksesta.

    Saanko ton toimiin pelkillä painojen+jousen vaihdolla? Sehän onnistuis paikallaanki... Aika hukassa vielä näiden variaattoreiden kans ???
     
  12. znood

    znood Guest

    Vs: Yamaha SXViper

    Eikö se kytkin ole kiilalla. Tarvii asianmukaisen ulosvetotapin jos sen meinaa irti ottaa...
     
  13. TaMiLo

    TaMiLo RX-1 144"

    Vs: Yamaha SXViper

    Voiskohan tämän laitta parasta päivässä topikkiin ? :D

    Ai niin Fiiberi lähetti kans terveisiä!
     
  14. viper123

    viper123 Yamaha SXViper

    Vs: Yamaha SXViper

    Ei ole kiilalla. ihan samanlainen ku yamahassakin. mutta kaveri oli sen jollain ihmeellisellä kikalla saanu irti jo... tuossa tuli ulosvetäjistä korkkiruuveja että sen verta tiukassa oli ::)
     
  15. _5ampsa_

    _5ampsa_ Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXViper

    miten kytkimen saa irti ilman ulosvetäjää ?
     
  16. znood

    znood Guest

    Vs: Yamaha SXViper

    No anteeks sanavalinta. Kartio olis varmaan ollu oikee hä?
     
  17. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXViper

    Kiila ja kartio, "samma sak" ;D
     
  18. TaMiLo

    TaMiLo RX-1 144"

    Vs: Yamaha SXViper

    Joo ei siinä onhan ne mettämiehetki pikku kaljoissaan ampunu lehemän hirvenä :D :D
     
  19. viper123

    viper123 Yamaha SXViper

    Vs: Yamaha SXViper

    josset raski heti ulosvetäjää ostaa niin sopivan kokoisen pultin(17mm?) hankit mikä menee variaattorin ulosvetojengoille ja esim hydraliikka-öljyä ja putkiteippiä(sitä valkosta tiivistenauhaa).

    kelkka sitten kyljelleen, kaadat sitä öljyä vaikka täyteen sen varin reijän ja sitten pultin ympärille reippaasti sitä putkiteippiä ja alat ruuvaan sitä pulttia sinne reikään niin se pakottaa sen kytkimen ulos jos on lähteäkseen kikkakolmosilla. jossei niin maksoikohan yamahan halpis ulosvetäjä 12e euromotorcenterissä, mulla meni tosin korkkiruuviksi heti tuo halpis.

    talvella sen voi toteuttaa niin että laittaa vettä se rööri täyteen ja pultti kiinni ja vesi jäätyessään laajenee ja pakottaa kytkimen ulos.

    Suosittelen silti kunnon ulosvetäjää niin ei akselin jengoille käy niin köpelösti ja ei tuu harmaita hiuksia :)

    -Masa
     
  20. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Yamaha SXViper

    Tuosta on muuten juutubessa joku video?
     

Suosittele tätä sivua