Yleistä porinaa Arctic Cateista

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä oudie, 4/9/06.

  1. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista


    Saattaa jopo keulia, kun tuntuu tuolla pikku koneellaki pyrkivän pystyyn ;)
    Siis puhun nyt CF:stä ;D
     
  2. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Vain 2002.
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Korjaan 140hv, tehdas taisi luvata 145hv. Penkityksissä kuitenkin kokolailla kaikki on olleet n. 140 heppasia vakiona.
    Iskarit on Foxin tuotantoa, vaikka niissä ACT lukisikin. Arctic Cat ei ole koskaan tehnyt itse iskareita.
     
  4. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    käkkäräiseltäkö bongasit...jos se on se nii oikeen puolen etujousi ollu ainaki poikki ;)
     
  5. ^Tapsa^

    ^Tapsa^ Active Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    pitäs noi öljyt vaihtaa niin minkäsmoista öljyä sinne ketjukoteloon pitäs sitte laittaa? niin ja pitäskö se samalla aukasta ja kattoo sinne et sie on kaikki ok? kelkkahan on -01 zr600
     
  6. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    automaatti öljy tai ihan normaali 80-90 minä oon pitäny
     
  7. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Pistä automaattiöljyä. Se on tosinotkeeta kovallakin pakasella. Itse laitan nyt tälläkertaa Citroenin alkuperäistä hydrauliöljyä...se on VIHREETÄ. ;D
     
  8. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Ja avaa ihmeessä se ketjukotelo, jos ja kun sitä ei oo ehkä ikinä avattu, niin se ketjun kiristin kun on näissä vähän mitä sattuu, niin se on luultavasti vähintään aika kuopalla siitä kiristyspultin kohdalta.

    Jos on ottanut itseensä, niin korjaa ja vahvista se entinen tai laita SnoPron kiristin mikä on vähän vahvempaa tekoa.
     
  9. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Oiskohan mitään ORANSSIA öljyä tarjolla ... ;D
    Eiku niin, eihän mulla enää oo tarvetta ketjukotelon öljylle ;)
     
  10. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Orassia jähyä on ainakin olemassa ja oli aika jännän väristä, törmäsin just alkuviikolla (samaa kuin punainen). Nyt äkkiä vaihtamaan ainakin ne.
     
  11. Pelto65

    Pelto65 New Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    No kysästään jos jotai vinkkejä sais.
    Itse olen tosiaan viimetalvena vaihtanu skii-doon cattiin (-05 f6). Tulpat on hankalassa paikassa :mad: . No oli mulla oikeetaki asiaa. Itse en ole ollenkaan ollut tyytyväinen cattini ohjattavuuteen. Olen vähän amatööri vielä toistaiseksi näissä remonttihommissa joten en ole itse alkanut vielä mitään suurempia kelkan kanssa värkkäileen. Kaikki osat ovat edelleen vakiot. Säätöjä on tosin muuteltu suuntaan ja toiseen enkä ole sillä saanut suuremmin parannettua kelkan ohjattavuutto. Ohjausraudat ovat suht. hyvässä kunnossa. Voisiko vika olla iskareissa? ja onko muilla ollut samanlaista ongelmaa. kelkka puskee järettömästi mutkissa. Ei pysy ukko edes perässä kun -03 touringilla menen reitillä. Tai pysyy perässä muttei kovin kaukana. Ja kuinka suuri merkitys ohjausraudoilla yleensäkkin on mutkissa ajettaessa?

    Jos joku viitsii vastata tiedottoman kyselyyn niin olen kiitollinen!
     
  12. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Ohjareilla on tietysti merkitystä, mutta koitappa säätää takaa etupukin jouseen esijännitystä perä ylhäällä vain pari kierrosta. Tarkasta samalla että suksien haritus on kohdillaan.
     
  13. JOKO

    JOKO Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Mikähän olis oikea hinta zr440 -96 kelkalle? nestekoneella, hyvä matto ja foxin lisäsäiliölliset säädettävät etuiskarit, etupukissa lisäsäiliöllinen fox, takapukissa fox mallia kertakäyttö. Kuomussa sanomista ja mittari ei pelaa(pyörittimen akseli puuttuu). Mukaan olis antaa vähän rikkinäinen snopro kuomu. Just laakeroitu telasto, kone tarkistettu,etupäähän tehty kaikki uudet puslat ja akselit, runko hitsattu ja vahvistettu, uudet imukaulat yms. sälää. Penkki verhoiltu alkuperäiseksi ammattilaisen toimesta.
    Ei oikein nyt armeijan aikaan riitä rahat ylläpitää kelkkaa :mad: Ite ajattelin jotain 1800e tai vast, mut mikä olis sellainen hinta millä tosta eroon pääsis? Tällähetkellä nettimotossa myynnissä 2000e pyyntihinnalla, mut liikaa tuntuu olevan ::)
     
  14. Bojala

    Bojala Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Ostin tässä tänään ensimmäisen kelkan (arctic cat prowler 440) niin pitäs vähän perehtyä tohon niin mistä tohon sais jotain räjäytyskuvia tms.?
     
  15. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Brownsillahan noita kuvia löytyy.
     
  16. Bojala

    Bojala Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Kiitos.. Ja sitte että saako tuohon malliin mistään mitään huoltokirjaa tai tämmöstä ku on tosiaan eka kelkka :)
     
  17. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Soitto sumekolle. Niiltä löytyy ainaki uudempii ilmatteeksi.
    Clymerin(?) tms englanninkielisiä huoltokäsikirjoja tjsp löytyy kirjastoistakin.
     
  18. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Penkkien projekti topikki o kadonnu jonnekki ni laitan tänne tämmösen hiukka erilaisen penkki ratkaisun:

    [​IMG]

    Ei minusta huono idea eikö huonon näköinenkään?
     
  19. tuol

    tuol Freeride 137

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Tosi asiallinen penkinkorotus! Pitäisikö ruveta omaankin kissaan suunnittelemaan..
     
  20. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Vs: Yleistä porinaa Arctic Cateista

    Tossako ois sit se SnoPro ohjaus...
     

Suosittele tätä sivua