YleX tänään - keskiviikkona 19.4.06

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Jannne, 20/4/06.

  1. HasseB

    HasseB Guest

    Lehden "virallinen kanta" kerrotaan vain ja ainoastaan pääkirjoituksessa (jos sellainen on) kaikki muu on kirjottajan omia, tai testiryhmän yhteisiä mielipitetitä.
    Pitää osata erottaa minkälaisissa jutuissa on sallittua että kirjottaja / radiojuontaja tuo esille omat mielipiteensä. Jos arvostellaan kelkkaa tai radio-ohjelmaa silloin saa ottaa kantaa ja sanoa mitä mieltä on, mutta jos on selostamassa vaikka kunnanvaltuuston kokousta lehtimiehen / radioreportterin velvollisuus on pysyä neutraalina ja antaa kaikkien osapuolien mielipiteet tulla esille vaikka itse ei niistä pitäisikään. Se on mun virallinen kanta.
    Sitäpä tuli mieleen: Olin kerran kelkkakisoissa missä puoli kierrosta lähdön jälkeen tapahtui kolari ja pari-kolme kelkkaa meni nurin ja yksi kuski taisi jädä makaamaan ilmat pihalla.
    Silloin kisan JUONTAJA alkoi huutaa mikrofoonissa että PYSÄYTTÄKÄÄ ERÄ, PYSÄYTTÄKÄÄ ERÄ!
    Ei se mun mielestä ollut juontajan tehtävä ruvetä ylipäälliköksi ja kaiken kansan kuulleen kertoa tuomareille mitä pitäisi tehdä. Juontajan tehtävään ei kuulu mitään muuta kun kertoa, että nyt tuli kolari, kolme kelkkaa on nurin, yksi mies makaa maassa, taitaa olla se ja se...
     
  2. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Mielenkiinnolla sitten jäädään oottamaan, että onko seuraavan lehden pääkirjoituksessa mitään Sleeppareista ;) ;D ;D
     
  3. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Jepulis tänään elikkäs keskiviikkona 22/1/08 hehkutettiin kelkkailua tässä samassa ohjelmassa, missä on disauteltukin muutamaan otteesen ja nimen omaan puuterisurffausta. Pitäis vissiin tulla vielä lisää :D
     
  4. Mubbe

    Mubbe Phazer -92

    No nyt tulee 11:20 lisää.. ROCK!
     
  5. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Tulipa kuunneltua. Samalla ku kuuntelin fysiikan opettajaa ;D
     
  6. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Eli mimmosta juttua sieltä nyt tuli ,ku ite en päässy kuuntelemaan?
     
  7. Vilho

    Vilho freeride

     
  8. MrBig

    MrBig Polaris Pro RMK 163" ja Indy xcr 440

    Hjyvä fiilis tuli tuota kuunnellessa ko oma pajatso tuli kärryssä perässä...
    Ja muisteli wiikonlopun rossaus fiilikset samalla... harvemmin ration kera tulee nuin hyvä fiilis.... :p
     

Suosittele tätä sivua