yv viestit ei tule minun profiiliin tai niitä ei anneta edes lähettää mulle?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Korbimotors, 17/1/12.

  1. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Missä nyt vika kun ihmiset yrittää laittaa minulle yv viestiä, mut ne ei tule minulle perille ja moni jo sanonut ettei minulle voi laittaa yv viestiä eikä mailiakaan kaiketi. Sähköposti ainakin kunnossa ja muut mailit ainakin tulee perille.. Ennen ainakin tuli yv perille ilman mitään ongelmia??
     
  2. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: yv viestit ei tule minun profiiliin tai niitä ei anneta edes lähettää mulle?

    nimimerkkimuutoksessa jotain menny vituiksi kekkosen koodissa, siksi ei oo oikeen pätevät tuollaset kelkan mukaan vaihdettavat nimet. korbimotorsF5 nimimerkillä vois tulla perille..
     
  3. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Vs: yv viestit ei tule minun profiiliin tai niitä ei anneta edes lähettää mulle?

    mitä tuo tarkoittaa kekkosen koodissa? Vaihdoin keskustelu palstalla näkyvän nimimerkin pelkäksi korbimotors nimeksi. Totta tuon pitäis toimia? Se sun testi tuli kyllä perille? laitoitko korbimotorsf5 nimellä vai sillä korbimotors AC M8 153"? Nyt se nimimerkki on pelkkä korbimotors enkä muuta sitä enää jatkossa miksikään muuksi.
     
  4. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: yv viestit ei tule minun profiiliin tai niitä ei anneta edes lähettää mulle?

    kekkonen eli Sipola eli pääpiru.
     

Suosittele tätä sivua