Kirjoittaja Aihe: epäluotettavat kauppakumppanit  (Luettu 84158 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mr. El Maco

• Jäsen
  • Yamaha SW440, Phazer GT
Vs: epäluotettavat kauppakumppanit
« Vastaus #300 : 09.04.2012 - kello 08:31 »
Aina ko tillaatta niin käskekää lähettäjän laittaa rasti ruutuun että tavaran saa tarkistaa tulopaikassa!
Karsii tämänki foorumin kauppiaita,,
jk. sylinteriä oottanu....

Tämä on kyllä hyvä ja simppeli tapa ja jos myyjä kertoo tuotteen kunnon tarkasti, ei myyjälläkään ole mitään hävittävää.

Poissa linnainmaa1950

• Jäsen
  • **
  • Polle
« Vastaus #301 : 17.04.2012 - kello 20:03 »
Polaris RR 2010 700km ajettu purkuun. Ilmoitus Myydään palstalla.

Tilasin kyseiseltä myyjältä telaston pyöriä, ilmoittaen tarkasti oikeat tiedot ko. pyöristä foorumin välityksellä, joten tilauksen oikeellisuus on varmennettavissa. Tuli yksi oikea ja kaksi väärää osaa, kun soitin myyjälle hän sanoi voi voi. Myyjän mukaan lähetyskulut ovat muutaman euron  mut todellisuudessa  yli 18 euroa. Herää kysymys tahallisesta huijauksesta tai sitten ei ymmärrä kirjoitettua sanaa.  Taisi pohjanmaan myyjällä vähän kuohahtaa kun tuli luuria korville. Olkaa tarkkana ostaessanne osia. Mitä tästä opimme, vaatikaa myyjältä suostumus paketin avaamiseen ennen paketin lunastusta joka on mahdollista nykyään postiennakolla tilattaessa.

Poissa pokkeri

• Jäsen
« Vastaus #302 : 24.04.2012 - kello 01:03 »
SRX700 sylintereitä hamuaville tiedoksi että tääläki kauppaavat kaverit ei ole aina puhtosia...

Poissa Jakelfin

• Jäsen
  • Mtx-Exciter-Srx-3300r-Winha52-BCatWt600-Karibo
« Vastaus #303 : 24.04.2012 - kello 09:44 »
SRX700 sylintereitä hamuaville tiedoksi että tääläki kauppaavat kaverit ei ole aina puhtosia...
Joo eikä kaikila näemmä kiinnosta ees myyäkkään vaikka ilmotuksen on viittiny laittaa. ???
Koittas olla jonaki

Only dead fish go with the flow

lapinkelkut

• Vieras
« Vastaus #304 : 06.05.2012 - kello 08:53 »
Elikkä Jarkko Alanko Espoosta pääsi epäluotettavat kauppakumppanit listalle.

lähetin tälle kaverille rex lynx konepeiton ja sovittiin että kun hän on hakenut tavaran matkahuollosta niin maksaa mulle sen tilille.
nyt tästä on kulunut kuukausi ja eipä näy rahoja tilillä,, ja sitten kun olen kysynyt koska maksat selitykset mitä parhaimpia..
konepeitto on kyllä noudettu matkahuollosta..

rikosilmoutuksen tekoon siis.

Poissa arctic cat

• Jäsen
  • IQ RR
« Vastaus #305 : 06.05.2012 - kello 09:01 »

lähetin tälle kaverille rex lynx konepeiton ja sovittiin että kun hän on hakenut tavaran matkahuollosta niin maksaa mulle sen tilille.
nyt tästä on kulunut kuukausi ja eipä näy rahoja tilillä,, ja sitten kun olen kysynyt koska maksat selitykset mitä parhaimpia..

Seki kuiten turhaa tuo ilmotus. Tai ainaki ite joskus tein mutta ikinä en rahojani takas saanu.

lapinkelkut

• Vieras
« Vastaus #306 : 06.05.2012 - kello 09:16 »
pitäähän se Poliisejaki työlistää että ne ei ihan lopukoko suomesta kun ne niitä koko ajan vähentää :)

Poissa Jannne

• Jäsen
  • Kärmestarhassa on taas tillaa....
    • Jannnen Kärmestarhan tarinota
« Vastaus #307 : 06.05.2012 - kello 09:26 »
Onko tälle Jarkolle nicciä foorumilla
Urheilu pelasti minut mussiikilta...

Poissa Java

• Jäsen
« Vastaus #308 : 06.05.2012 - kello 09:43 »
pitäähän se Poliisejaki työlistää että ne ei ihan lopukoko suomesta kun ne niitä koko ajan vähentää :)

Sehän menee lievänä petoksena, tuomiona sakko ellet sitten halua ilmoittaa syytteeseen pantavaksi, jolloin maksut nousee huomattavasti.
Jos kyseinen kaveri on töissä niin se maksamaton summa ulosmitataan palkasta korkoineen kunhan muistat ilmoittaa koroista

lapinkelkut

• Vieras
« Vastaus #309 : 06.05.2012 - kello 10:14 »
jarkko85 on foorumilla.

Poissa ketomoto

• Jäsen
  • m8 sp -13
« Vastaus #310 : 06.05.2012 - kello 10:46 »

Kiitokset Jarkko85 kuomukaupoista. Tavara oli sitä mitä pitikin ++  :)
NOSE Racing

Poissa loisteputki

• Jäsen
« Vastaus #311 : 06.05.2012 - kello 10:57 »
Tuntisko täällä kukaan kaveria joka esiintyy saitilla todennäköisesti Jarkko85 nimellä
Kaveri majailee mitä ilmeisemmin pääkaupunkiseudulla ja oikea nimi Jarkko Alanko
Ajellut Lynxsillä C:ssä jotain
Oli ainakin Kunkussa viime talvena  tulosten mukaan.¨

Kaveri nimittäin tilasi multa leveästi uudet Öhlärit Lynxsiin ja jätti sitte maksamatta
On ollu maksavinaan tilille jo monta kertaa mut ei ole rahoja näkynyt
Oli aikaisemmin jo yrittänyt samaa Korsumäelle mut ei onnistunut sillä kertaa

Älkää missään tapauksessa tehkö mitään kauppoja ennenkuin rahat on saatu omalle tilille!!

jos joku tuntee kaverin niin vois olla ystävällisesti yhteydessä minuun et saatais homma selvitettyä

T. Petri laakso 0400428115 tai laakso.petri@phnet.fi  myös YV.

Lainaus käyttäjältä: jarkko85 - Joulukuu 08, 2011, 05:52:27
Salapoliisi puppelle tiedoksi että iskarit on omistajalla takaisin joten asia on kunnossa.
Täällä foorumilla kun näitä kaiken mailman salapoliiseja on joka lähtöön niin kerrotaan kaikille avoimesti että olin linnassa joten iskari asiaa oli vähän vaikea sieltä hoitaa mutta tosiaan niin kuin sanoin asia kunnossa ja iskarit omistajalla takaisin. Ja sitten herra puppe en tiedä mikä mies olet eikä mua rehellisesti kiinnosta vittuuuuuuuakaan mutta sanon tasan tämän ainoan kerran että katso että tämä on viiminen kerta kun sekaannut mun asioihin.

« Viimeksi muokattu: 06.05.2012 - kello 11:00 kirjoittanut loisteputki »

lapinkelkut

• Vieras
« Vastaus #312 : 06.05.2012 - kello 11:44 »
siis myikö ketomoto Jarkko sulle semmoisen punaisen rex keulamuovin vasta??

Menen huomenna tekeen rikosilmotuksen ja varmasti perin Jarkolta korkojen kera rahani.. onneksi on kaveri poliisina niin eiköhän asiakin mene loppuun asti.

Poissa ketomoto

• Jäsen
  • m8 sp -13
« Vastaus #313 : 06.05.2012 - kello 11:59 »
siis myikö ketomoto Jarkko sulle semmoisen punaisen rex keulamuovin vasta??

Menen huomenna tekeen rikosilmotuksen ja varmasti perin Jarkolta korkojen kera rahani.. onneksi on kaveri poliisina niin eiköhän asiakin mene loppuun asti.
ei ku laitoin sen nikin hakuun ja sieltä löyty tuommonen..
NOSE Racing

lapinkelkut

• Vieras
« Vastaus #314 : 06.05.2012 - kello 12:04 »
niinpä näky olevan joku kiittänyt minun hyvästä kuomusta :D reilu kauppias tuo  Jarkko :) ihan hymyilyttää ;)