Laitetaanpas muutama kuva näytille kehitysvaiheesta.

Haha sinnehän net alkuperäiset osat löytivat. Oli kyllä maaaliman helppo vaihtaa ohjausakseli ja rattiakseli.
Piti hiukka pyöritellä rattiaksilaa vaan kyllä se viimein löysi paikkansa, ja hitsillä tunkitanko kiinni mikä oli korotettuna ylempänä.
Huomas samalla että brp:n kehitys-sunnittelia-ohjausvastaava on miettiny tuon toimivaksi nuin, TOHON EI KANNATA koskea.
Evolynxistä ois voinu otaa ohjausmallia tahi rakentaa jostain REVistä koko etutorni uusiksi. Vaan meiti enää mee sohimaan tuohon.
Paljon parempi/paras olla alkuperäisenä tuo ohjaus.

Tuota alustaa oon ihmetelly ku isareiden ala korvakot ei taho pysyä paikallaan..
Syy selvis nyt ja oonki uumoillu tuota jo aikasemmin, eli mulla on pikkusen poikkeavat kulumat TAKAPUKISSA ja etupukin iskari on liian pystyssä. Takapukkia pitäs saaha hiukka etiäpäin joku 5cm, sillohan renegaden oikea alakiinnityslinkku pitäs mennä paikalleen heittämällä.
Pitäs vaan jaksaa asennella se sinne. Joko käyttää telastoa pois, tai tehä niikö viimeksi että ottaa toinen liukurunko poijes vielä tietty voi vaan levitää että näkkee mihin se renen ala härpäke sopii ja reikää siihen ja kovaa ajoa.
Osa osista on jo kotosalla asennusta vailla, muutamat pisteosat huutaa poissaolollaan.
Esimerkiksi tuo pilkottu konsolimuovi, meinaa olla KIVEN alla nuo tuplaimuilma tulolla olevat muovilipareet.
Yksi yhellä tuleva muovi on ja huomenna pitäs kävästä kahtoo taas kahta muovia mailmalla.
Nii ja toine ongelma on ehjä plexi, arvaatkaa mistä niitä löytyy, käytettynä toooooooooosi huonosti.
Tosin Aikolon ja hoversport tekee niitä jälkituotantona, onneksi sieltä löytäis jos ei taho tärpätä.
Pari plexiä on kiikarissa toinen kilikolilla rävelletty ja joku "vähän" rikki käytetty.
Tässä on taas enemmän lynxin osia ku ski-doon joten tää on nyt vaan laskettikelekka GT R
Tästä oon oppinut ETTÄ ELÄ LEIKO MITTÄÄN ALKUPERÄISTÄ IKINÄ!!
Tahtoo olla muutamat muovi osat kiven alla.