Kirjoittaja Aihe: Mun Nytro  (Luettu 26779 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Paikalla Jakelfin

• Jäsen
  • Mtx-Exciter-Srx-3300r-Winha52-BCatWt600-Karibo
Vs: Mun Nytro
« Vastaus #150 : 04.04.2012 - kello 12:57 »
Onkohan tuo tunnelijäähytin sitten niin toimiva ettei ole lämpöjen kanssa ongelmia? Ei ainakaan oo mitään vilkutellu eikä erityisesti kuumanakaan käyny vaikka on jäisiä reittejä ajeltu pitkiäki huikosia. Kannattaisko pätkäänki laittaa semmonen?
Koittas olla jonaki

Only dead fish go with the flow

Poissa Pastori_

• Jäsen
  • Xtrim/Nytro
« Vastaus #151 : 04.04.2012 - kello 13:11 »
TY4stroken puolella sitä ovat kehuneet että eipä lämpene enää. Sehän on kyllä epäilyttävän pienen näköinen mutta toisaalta ei noissa jäähyissä nytkään kovin valtavasti pinta-alaa ole, kun tunnelin katosta puuttuu pitkä jäähy.. Sehän oliskin vastaus tunnelin jäätymiseen ja parantaisi painojakaumaa yhdessä syylärin poiston kanssa. Esim. http://www.mountainperformance.com/yamaha_new_products.htm

Poissa efi

• Jäsen
« Vastaus #152 : 04.04.2012 - kello 15:42 »
Pyöriihän sulla varmasti flekti siinä? Se nimittäin sytyttää lämmön merkkivalon alta aikayksikön jos se ei toimi.
Täysjärkisiä ihmisiä ookkaan - niijustii

Poissa Pastori_

• Jäsen
  • Xtrim/Nytro
« Vastaus #153 : 04.04.2012 - kello 16:13 »
Pyörii. Saiskohan sen jotenkin testattua toimiiko se ok?

Poissa efi

• Jäsen
« Vastaus #154 : 04.04.2012 - kello 16:59 »
Pyörii. Saiskohan sen jotenkin testattua toimiiko se ok?
Mittaristosta ku naputtelee ja testailee niin alkaa jossaki kohassa pyörimään, mutta en nyt muista mikä kohta se mittaristossa on.
Täysjärkisiä ihmisiä ookkaan - niijustii

Poissa Pastori_

• Jäsen
  • Xtrim/Nytro
« Vastaus #155 : 04.04.2012 - kello 17:15 »
Juu mutta itse flektin että pyöriikö niin kovaa kuin kuuluukin? Mielestäni se piti aiemmin kovempaa ääntä.. Saatan olla tulossa vanhaksikin ;D

Poissa ÄRRRÄ

• Jäsen
  • Switchback 800 Edge , RXL SKS
« Vastaus #156 : 04.04.2012 - kello 18:02 »
Juu mutta itse flektin että pyöriikö niin kovaa kuin kuuluukin? Mielestäni se piti aiemmin kovempaa ääntä.. Saatan olla tulossa vanhaksikin ;D

Kuinka paljon sulla on lämpöongelmia ollut? Esiintyykö ne ainoastaa kovalla kelillä vai muulloinki? Mulla ei ole lämpövaloa polttanut muutoin kuin Pyhän reissulla yks aamupäivä. edellisenä päivänä oli +5 astetta, yöllä pakkasta ja seuraavana aamuna aivan kivikova keli. Silloinkin syttyi ekan kerran valo vasta kun oli joutunut pumppailemaan kaasun kanssa ~30kmh vauhtia ihan jonku matkaa, kelkan levyistä terävää pattia.

Poissa Pastori_

• Jäsen
  • Xtrim/Nytro
« Vastaus #157 : 04.04.2012 - kello 18:56 »
Kuinka paljon sulla on lämpöongelmia ollut? Esiintyykö ne ainoastaa kovalla kelillä vai muulloinki? Mulla ei ole lämpövaloa polttanut muutoin kuin Pyhän reissulla yks aamupäivä. edellisenä päivänä oli +5 astetta, yöllä pakkasta ja seuraavana aamuna aivan kivikova keli. Silloinkin syttyi ekan kerran valo vasta kun oli joutunut pumppailemaan kaasun kanssa ~30kmh vauhtia ihan jonku matkaa, kelkan levyistä terävää pattia.

Kyllähän sitä on ollut aikalailla. Ilmenee tasaisemmalla alustalla hiljaa ajettaessa ja jos on jäinen keli kovemmissakin nopeuksissa vaikka olisi hieman pöllyävääkin lunta pinnassa. Jos ajaa reippaammin patikossa toimii. Jos on sellasta kova pintaista ja hidasta reittiä että joutuu hissuttelemaan niin valo syttyypi nopsaan.

Poissa ÄRRRÄ

• Jäsen
« Vastaus #158 : 04.04.2012 - kello 19:31 »
Kyllähän sitä on ollut aikalailla. Ilmenee tasaisemmalla alustalla hiljaa ajettaessa ja jos on jäinen keli kovemmissakin nopeuksissa vaikka olisi hieman pöllyävääkin lunta pinnassa. Jos ajaa reippaammin patikossa toimii. Jos on sellasta kova pintaista ja hidasta reittiä että joutuu hissuttelemaan niin valo syttyypi nopsaan.

Outoa. Ainakin kun omaan vertaa. Mulla ei tosiaan lämpöhuolia ole ollut kuin jääkovalla reitillä. Roiskenläppä on ihan vakiomallinen. Mattokin on vakio 32 ripsawi mutta kuvittelis että karkeampi matto heittäs vaan enempi lunta. Oliko lämpöhuolia ennen PPS:ää? Ootko nesteet vaihtanu?
« Viimeksi muokattu: 04.04.2012 - kello 19:37 kirjoittanut ÄRRRÄ »

Poissa Pastori_

• Jäsen
  • Xtrim/Nytro
« Vastaus #159 : 04.04.2012 - kello 22:45 »
Tais tulla lämpöhuolet samassa paketissa ;D Aiemmin valo joskus vilkahti, tuskin edes muistan milloin..? Nesteet on vasta vaihdettu.

Poissa Kurre89

• Jäsen
  • fx nytro rtx
« Vastaus #160 : 06.04.2012 - kello 17:14 »
Ei oo minullakaan koskaan vilauttanu lämpövaloa..  ??? Tuossa kun pistin kelkan kesäteloille ni pesun jälkeen annoin käydä paikaltaan pitkän tovin ja bensan sekaan laitoin stabilointiainetta ja annoin käydä muutaman minuutin ja tuona hetkenä siis plussa keli!   :-X En tiärä mikä o.. Manuaalikin sanoo et moottorin pitäis itte sammuttaa ihtensä jos käy liian kauan paikallaan ja ylikuumenee.. Kai minulla on joku kylmäverinen kelkka sitten..  ;D
Minä anna koskaan periksi!

Poissa ÄRRRÄ

• Jäsen
« Vastaus #161 : 06.04.2012 - kello 19:52 »
Tais tulla lämpöhuolet samassa paketissa ;D Aiemmin valo joskus vilkahti, tuskin edes muistan milloin..? Nesteet on vasta vaihdettu.

Sitä meinasin että jos PPS:n kanssa on esimmaton nousukulma eri Tai kääntöpyörät eri kokoiset niin saattaa nakkoa lunta väärään osoitteeseen ja sitä kautta jäähdytysteho pienenee ja lämpöongelmia ilmenee.

Poissa Puppe

• Jäsen
  • Nytro WPimped
« Vastaus #162 : 06.04.2012 - kello 20:20 »
125km jäätikällä turrausta. Keskon myymät raaputtimet vakaimissa. Ei kertaakaan vilauttanu lämpöjä ja perillä jäähilettä änkkärin ympärillä. Matto 44mm harpulla.

Poissa Pastori_

• Jäsen
  • Xtrim/Nytro
« Vastaus #163 : 09.04.2012 - kello 00:27 »
Sitä meinasin että jos PPS:n kanssa on esimmaton nousukulma eri Tai kääntöpyörät eri kokoiset niin saattaa nakkoa lunta väärään osoitteeseen ja sitä kautta jäähdytysteho pienenee ja lämpöongelmia ilmenee.

Kyllähän siinä on eri kulmat ja kääntöpyörät on 165mm 180mm sijasta mutta merkittävin tekijä lienee että perä on noussut ylöspäin.

Jahas, se olis sitten öljysäiliöstä yks korvake poikki.. Luulin aina että se alempi murtuisi ekana ja vuotaisi öljyt pihalle mutta menikin tuo ylempi. Onkohan tuo pönttö magnesiumista tehty? Saa nähdä kestäiskö jotenkin korjattuna..

Poissa wangel436

• Jäsen
  • Nytro R-TX SE
« Vastaus #164 : 09.04.2012 - kello 08:03 »
Vahvikelappu pellistä(rosteri/happonen/alumiini)päälle ja muutamalla niitillä kiinni tuohon vanhaan korvalliseen kiinni ja kovaa ajoa vaan auringonlaskuun  8)
Anna tunti etumatkaa,koska olen niin hidas!