Polaris 2022

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä FFoxi, 16/2/21.

  1. Erikoismies

    Erikoismies Well-Known Member

    Joo minun kelkka piti olla kans siis tossa 23.2 saapuvassa laivassa. Vaan en tiiä onko se koko laiva viivästynyt vai vain minun kelkka. Mulla siis uus päivämäärä 8.3. Siis laiva suomessa. Eli ehkä maaliskuun puolivälissä sais kelkan. Jihuu saatana
     
  2. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    Toivoisin että kaikki kellä on vehje vielä saamatta pyytäisivät niistä hyvityksen myöhästymisestä niin nähtäisiin mikä oikeasti missäkin tuo tilanne on
     
    Viimeksi muokattu: 21/2/22
    osku1619 tykkää tästä.
  3. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Nuohan tulee käytännössä ylivuotisina ja jo "vanhoina" malleina, kun uudet julkaistu ennen kelkan saantia. Kivalla fiiliksellä hakemaan +20k€ kelkkaa ja varsinkin, jos -23 malliin on päivitetty jotain merkittävää:confused:

    Jäisi itsellä kampe lunastamatta tälläisen perseilyn jälkeen.
     
    janzka, Arwid Käkivaara, member ja 3 muut tykkäävät tästä.
  4. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    Niin mullakin jäisi mutta on kaverin kelkka liike mistä ostin ja olen kelkan jo maksanut joulukuussa. En viitsi tutulle miehelle tehdä temppuja
     
    FFoxi tykkää tästä.
  5. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Rehtiä toimintaa. Itse en kyllä tälläisenä aikana edes tutun liikkeeseen maksaisi mitään etukäteen
     
    ///AJS, member, möykkä ja 2 muut tykkäävät tästä.
  6. Jlaakso

    Jlaakso Member

    Olisi kyllä joku hyvitys paikallaan myöhästymisestä, aion kyllä ainakin vaatia, valmistajan se hyvitys toki pitäisi antaa kun eihän tämä jälleenmyyjien vika ole.
    Onkohan noita laivoja oikiasti tulossa useampi kun minulle ilmoitettiin viime viikolla että kelkka olisi Oulun satamassa 3.3?
     
  7. ///AJS

    ///AJS Well-Known Member

    eihän se sun kaveris vika ole ja eikä hyvitys hänelle kuuluiskaan... Maahantuojan pitäisi valmistajan kanssa neuvotella niille kaikille joilla kelkka saamatta jokin hyvitys tavalla tai toisella... Eihän sen rahan tarvii aina liikkua, voihan siitä hyvityksestä sopia muutenkino_O
     
    petes88 tykkää tästä.
  8. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    Ei tässä kukaan olekkaan liikkeeltä sitä ryöstämässä vaan maahantuojalta.
     
  9. petes88

    petes88 Well-Known Member

    No en mie tiiä onko se maahantuojakaan tässä se syyllinen jos vehkeet makaa rapakon takana.. Kuten @///AJS edellä jo mainitti että maahantuojan pitäs valmistajan kanssa neuvotella ne hyvitykset.
     
    ///AJS tykkää tästä.
  10. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    Polaris lienee itse hoitanut tuon maahantuonnin. Korjatkaa vaan jos olen väärässä mutta eikö tuo juuri hetki sitten siirtynyt polarikselle tuo maahantuonti. Eikä sillä ole oikeestaan väliä kuka sen tuo maahan. Myyjä liike on maahantuojan edustaja ja kauppasopimuksen nojalla kun tavara myöhästyy riittävästä tulee asiakkaan saada hyvitystä Itsellä on myös toinen juttu menossa kun kesällä tilasin uuden land rover defenderin joka luvattiin toimittaa 2021 loppuun nyt se tulee aikasintaan toukuussa ja land roverin maahantuoja on on luvannut tulla hinnassa vastaan kun viittasin myyjä liikkeelle tuosta kauppasopimuksesta
     
    ///AJS ja petes88 tykkäävät tästä.
  11. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Kyllä nyt pitää maahantuontiin hankkia tuttitikkareita kauhia kasa. :D
     
  12. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    No nyt se on noudettavissa! Klo 13 saa noutaa pojan kotiin.
     
    BlackJack, MikkoH, osku1619 ja 3 muut tykkäävät tästä.
  13. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Aivan no tämä menny iteltäki ohi tai ainaki olin asian unohtanu täysin, hyvä ku korjasit.
     
  14. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    Nimenomaan.. Jamahan maahantuojan ei tarvii hankkia ku pikku nökkönen. Markkinaosuuden mukaan…
     
    juketsu tykkää tästä.
  15. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Meillekin tilattiin auto heinäkuussa 21 ja toimitus piti olla 12/21. Edelleen ootellaan ja ajetaam vaihdokkiin kilsoja. Jos menen naukumaan hyvityksiä on vastaus tod.näk. "ei oo pakko ottaa nää saadaan kyl menemään"
     
  16. osku1619

    osku1619 SkiDoo Summit 850 Turbo X Expert 154" 2023

    Sen verran erikoisena tilasin että en mielellään lähde vaihtamaan muuhun. Itselle tulee oranssipitoisella värityksellä, korkeammalla tangolla, sähköstartilla ja ne paremmat iskarit. Ja vaihdossa menee vanha kelkka jolla ajan siihen asti kun uusi on ihan oikeasti nokan edessä.
     
  17. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    Tuokin totta. Nythän käy varmaankin niin että sulle tulee enemmän kilsoja vaihturiin kuin olitte sopinut? Jos näin niin autoliikkeen pitäisi saada tuosta hyvitys sinulta. Tuossa kannattaa olla tarkkana ja pitää puolensa mutta tämä on täysin off topic
     
    osku1619 ja Jannne tykkäävät tästä.
  18. Erikoismies

    Erikoismies Well-Known Member

    Laitahan infoa miltä se vaikuttaa. Lähinnä voimalinjapuoli kiinnostaa.
     
    vapex84 tykkää tästä.
  19. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    Kyydissä on! Huomenna tulee lisää syvimpiä tuntoja
     

    Lisätyt liitteet:

    andyman ja petes88 tykkäävät tästä.
  20. jussi 77

    jussi 77 Well-Known Member

    Saas nähdä mitä mueltä olen voimalinjasta painot 14-78 kytkimen jousi 165-310 ja variaattori 160-240 kuulostaa melko kevyeltä. Nämä tiedot tuosta manuaalista
     
    osku1619 tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua