Vmax 500 kytkimen osat.

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Killeri, 13/11/22.

  1. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

  2. jaskap

    jaskap AC m800,RX1, Venture700, Exciter2 ja Esla

    Kohtuuhinnalla ei saa mistään. Tai no, ebaysta tai muista kauppapaikoista voi tuurilla löytyä, kun myyjät eivät välttämättä tiedä tavaran arvoa. SnoX voi kestää pari reissua.
     
  3. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Uskomatonta että tuollaista tavaraa voidaan edes myydä! No täytyy etsiä jostain jos löytyisi.
     
  4. jaskap

    jaskap AC m800,RX1, Venture700, Exciter2 ja Esla

    Tuo itseäkin ihmetyttää.
    Kannattaa vähän katsoa, mitä siihen kytkimeen tarvitsee uusia. Ison puslan vaihto vaatii spiderin avaamisen, erikoistyökalun ja tietoa, mitä on tekemässä. Jos ei ole väljä, niin turha avata.
    Aika monesti kytkimen puhtaana pito on laiminlyöty, lopputulemana jumineet rullat ja silloin ne hajoavat. Jos rullien hinta ahdistaa, ne voi tehdä itsekin laakeritavarasta. On parempi, kuin SnoX muovirullat.
     
  5. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Joo ei varmaan muuta kuin rullat tarviis uusia. Kestääkö tuossa snoX sarjassa muut osat vai onko koko sarja sekundaa?
     
  6. jaskap

    jaskap AC m800,RX1, Venture700, Exciter2 ja Esla

    Ainakin minulle tulleessa sarjassa kaikki oli sekundaa. Sama kokemus ilmeisesti aika monella. Nuo rullathan ei ihan kohtuuttoman kalliit ole. Investointi kannattaa, jos kytkimen iso pusla ja päätypusla ovat kunnossa, ettei paina kytkintä vinoon ja tuhoa heti uusia rullia. Rullat voi tehdä huokeasti myös itse laakerimateriaalista, laitoin mielestäni joskus ohjeen tänne foorumille. Voin laittaa uusiksi, jos ei kohtuudella löydy.

    Edit: Tuolla. Tekemisessä sitten omavastuu.
    https://kelkkalehti.com/keskustelu/...n-rullat-ja-nylonshimmit.145135/#post-1267846
     
    Viimeksi muokattu: 26/11/22
  7. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Laita ne orkkisrullat mulle niin teen niihin sisäpuslat.
    Laittele vaikka yv...
     

Suosittele tätä sivua